Niinivaaran terveysaseman ajanvaraus

ex niikalainen

Ajanvaraushoitajat eivät osaa hommiansa, ovat happamia ja töykeitä. Puolestani voisivat lentää sinne minne aurinko ei paista.

14

1460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinivaaralainen

kävin asemalla oli ylimielinen suhtautuminen nuori tyttö.asiallinen käytös pitää olla.VAIHTOON.

• terveys

viime talvena oli hyvä palvelu.vaalea tyttö ajanvaraajana.kaikki ok.

• hapan-naamat pois

Minäkin samoin tyytymätön Niinivaaran terv.aseman naisiin, ei ole kiva asioida siellä kun ovat töykeitä, ei sinne kukaan mene kiusaaminen mielessä vaan hoitoa saamaan vaivoihinsa, olisi paljon mukavampi käydä kun olisi ystävälliset hoitajat. Miten me voitaisiin tehdä valitukset moisista. Jos on kakkaduuni niin ei se ole asiakkaiden vika, vaihtakoot ammattia, ei tule ikävä.

• niinivaaran asukas

palvelu ammatti.kaikki ei sovi.luonteenlaatu.mielenterveys ongelmat.terveyskeskusta kun ei arvosteta, arvauskeskus.ehkä kaikilla ei riitä pätevyys yksityisille,tietysti kaikki ei halua.nuorilla on joskus ylimielinen asenne,mutta kun ikää, työkokemusta tulee asenne muuttuu.olen käynyt niinivaaran terv.asemalla,nuoria tyttöjä ollut,osalla kiva asenne.

• vanhempi huru

nuoret tytöt kiukuttelevat joskus,mutta kun asioista ruvetaan puhumaan ne punastuvat ja nolostuvat.kokemattomuus,kyllä työelämä opettaa.

• järkee vai ei

lääke preseptin uusinta 2vkoa.lieksa samana päivänä.omalääkäri penttilä takavuosina samalla kertaa kun kävit eli heti.nyt sähköinen presepti luulisi hoituvan heti.ilmeisesti vedätellään.yritetään ulos päin näyttää että on kiire? pitkä aika oottaa kun särkee.

• mieli tekee

hoitsut ovat sexyjä.kiva käydä.nuoria misuja hymyssä suin.apua!

• vanhempi mies

nuoria tiukkoja pimatsuja.kivasti keikuttavat tuolilla.silmän ruokaa saa samalla.

• Pal Velu

Tyhjän valittajat ovat todellisuudessa luulosairaita ihmisiä. Oikea hoitopaikka heille ei ole Niinivaaran terveysasema, vaan Paiholan suljettu osasto. Siellä saisitte arvollenne sopivaa palvelua.

• black jack

joo.pitää paikkansa.vanhat tylsistyneet ukot ja mummot.aina valitetaan jostakin.huono palvelu,eläke ei riitä,mutta peliautomaatteihin riittää rahaa.älä pelaa jos valitat eläkeen pienuutta.

• huuu naa jaa

Totta. Valituksen määrä on aina vakio, vaikka saisivat hunajaa kultalautaselta.

• ,,,,,

............

• sexx exx

nuoria söpöjä hoitsuja lisää niikalle niin on kiva käydä.

• .........

,,,,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59