Oon ihmissusi ja täällä on ollut paljon kysymyksiä ihmissusista joten vastaan kaikkiin kysymyksiin joten kysykää vaan.
kysykää ihmissudelta
10
201
Vastaukset
- salaisuudet3
Miten tapetaan ihmissusi?
- Bad wolf
Hopealuodilla sitä me ihmissudet pelkäämme ja aiotko nyt tappaa jonkun meistä
- lycanthrope
Hopealuoti päähän tai sydämeen.
- sudeksi pyrkivä
Miten ihmisudeksi tullaan?
- Ihmissusi
Tuo on vain myytti, että juuri hopealuodilla voi tappaa ihmissuden. Aivan sama mikä luoti ja mikä ase on käytössä, jos hyvin tähtää ja monta kertaa ampuu kyllä siinä ihmissusi kuolee.
- Ihmissusi
Ihmissudeksi voi syntyä. Ja tämä tapa on nykyään kaikkein yleisin, koska tällä tavalla on pienemmät riskit kuolla. Toinen tapa on saada suden tai ihmissuden purema tai raapaisu. Nyt varmaan selkenikin, että nykyään ei enään kovinkaan tuota toista tapaa suositella tai käytetä muutenkaan, koska liian vaarallinen. Kannatan kuitenkin taustojen selvittämistä. Ehkä voi olla, että suvussasi on joku ihmissusi, jolta olet perinyt tuon asian. Asiasta tietoa saat hieman kyselemällä vanhemmiltasi isovanhemmistasi ja niiden vanhemmista. Omia vanhempiaan kannattaa hieman seurailla ja katsoa onko heissä mitään ihmissuden merkkejä. Tosin nykyään suden merkit osataan peittää niin hyvin. Ja myös itseään, piirteitään ja luonnetta kannattaa seurailla ja tutkia.
- sudeksi pyrkivä
Oletko sinä sitten ihmisusi?
- Ihmissusi
Kyllä. Olen syntynyt ihmissudeksi. Äitini on ihmissusi, joten perin sen häneltä. Asiasta olen tiennyt jo pari vuotta. Ja äitini kertoo minulle ihmissusista vähän kaikkea, ja sitten sattui kertomaan tuosta muuttumisesta ja periytymästä. Ihmissudeksi voi syntyä myös vaikka vain toinen vanhemmista olisi ihmissusi.
- Bad wolf
Ihmissusi, hopealuoti ei ole ole pelkkä myytti tai sitten historian kirjat ovat muuttuneen ja pahasti!
- Bad wolf
Siis lycanthrope mene nimissä sekaisin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718