kysykää ihmissudelta

lycanthrope

Oon ihmissusi ja täällä on ollut paljon kysymyksiä ihmissusista joten vastaan kaikkiin kysymyksiin joten kysykää vaan.

10

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salaisuudet3

Miten tapetaan ihmissusi?

• Bad wolf

Hopealuodilla sitä me ihmissudet pelkäämme ja aiotko nyt tappaa jonkun meistä

• lycanthrope

Hopealuoti päähän tai sydämeen.

• sudeksi pyrkivä

Miten ihmisudeksi tullaan?

• Ihmissusi

Tuo on vain myytti, että juuri hopealuodilla voi tappaa ihmissuden. Aivan sama mikä luoti ja mikä ase on käytössä, jos hyvin tähtää ja monta kertaa ampuu kyllä siinä ihmissusi kuolee.

• Ihmissusi

Ihmissudeksi voi syntyä. Ja tämä tapa on nykyään kaikkein yleisin, koska tällä tavalla on pienemmät riskit kuolla. Toinen tapa on saada suden tai ihmissuden purema tai raapaisu. Nyt varmaan selkenikin, että nykyään ei enään kovinkaan tuota toista tapaa suositella tai käytetä muutenkaan, koska liian vaarallinen. Kannatan kuitenkin taustojen selvittämistä. Ehkä voi olla, että suvussasi on joku ihmissusi, jolta olet perinyt tuon asian. Asiasta tietoa saat hieman kyselemällä vanhemmiltasi isovanhemmistasi ja niiden vanhemmista. Omia vanhempiaan kannattaa hieman seurailla ja katsoa onko heissä mitään ihmissuden merkkejä. Tosin nykyään suden merkit osataan peittää niin hyvin. Ja myös itseään, piirteitään ja luonnetta kannattaa seurailla ja tutkia.

• sudeksi pyrkivä

Oletko sinä sitten ihmisusi?

• Ihmissusi

Kyllä. Olen syntynyt ihmissudeksi. Äitini on ihmissusi, joten perin sen häneltä. Asiasta olen tiennyt jo pari vuotta. Ja äitini kertoo minulle ihmissusista vähän kaikkea, ja sitten sattui kertomaan tuosta muuttumisesta ja periytymästä. Ihmissudeksi voi syntyä myös vaikka vain toinen vanhemmista olisi ihmissusi.

• Bad wolf

Ihmissusi, hopealuoti ei ole ole pelkkä myytti tai sitten historian kirjat ovat muuttuneen ja pahasti!

• Bad wolf

Siis lycanthrope mene nimissä sekaisin

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe