Muita nukkeharrastajia?

Doll Lover

Heips!

Löytyykö täältä muita keräilynukkeihin hullaantuneita ihmisiä? Itse olen 20-kesäinen tytsy ja nukkejen keräily on RAKKAIN harrastukseni. Olisi kivaa keskustella samanhenkisten ihmisten kanssa, joten laittakaa viestiä pinoon :)))

11

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eleonoora

      Löytyy! Olen ollut aina kiinnostunut nukeista (siis kohta 50 vuotta, ikää on siis aika lailla enemmän kuin sinulla). Minulla on tallella miltei kaikki elinaikanani saamani nuket. Nyt aikuisena olen keräillyt sekä vanhoja että uusia nukkeja. Olen myös valmistanut itse ns. taiteilijanukkeja eri materiaaleista.

      Kokoelmani on siis aika laaja, mutta hajanainen (en oikein tiedä, minkälaisiin nukkeihin keskittyisin keräilyssäni; kaikki ovat niin ihania).

      Millaisia nukkeja sinulla on kokoelmassasi?

      • Doll Lover

        Miulla on nyt seitsämän nukkea (joo, aika vähän kun ovat niin tajuttoman kalliita), kaksi Lee Middleton vauvaa, kaksi Ashton Draken Life Like vauvaa, yksi Bello Bebe, yksi Adora ja sitten vielä uusimpana Lee Miidleton lapsi, hyvin kaunis tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen tyttönen. Nyt haaveilen Annette Himstedtin nukeista, mutta ne vasta ovatkin kalliita:( Suomesta noita nukkeja ei saa, ne pitää aina tilata ulkomailta. Itse en osaa tehdä nukkeja, ainakaan vielä, mikä on surku, olisihan se hienoa jos osaisi tehdä itse tuollaisia upeita taidenukkeja niin ei tarvitsisi tuhlata niin suuria rahamääriä niiden ostamiseen. Mutta tosi kiva kun vastasit, voidaan kai tässä vaihtaa kokemuksia..


      • tyttö1983
        Doll Lover kirjoitti:

        Miulla on nyt seitsämän nukkea (joo, aika vähän kun ovat niin tajuttoman kalliita), kaksi Lee Middleton vauvaa, kaksi Ashton Draken Life Like vauvaa, yksi Bello Bebe, yksi Adora ja sitten vielä uusimpana Lee Miidleton lapsi, hyvin kaunis tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen tyttönen. Nyt haaveilen Annette Himstedtin nukeista, mutta ne vasta ovatkin kalliita:( Suomesta noita nukkeja ei saa, ne pitää aina tilata ulkomailta. Itse en osaa tehdä nukkeja, ainakaan vielä, mikä on surku, olisihan se hienoa jos osaisi tehdä itse tuollaisia upeita taidenukkeja niin ei tarvitsisi tuhlata niin suuria rahamääriä niiden ostamiseen. Mutta tosi kiva kun vastasit, voidaan kai tässä vaihtaa kokemuksia..

        Mistä olet ostanut Lee Middletonin nukkeja ja Adoran nukkeja?


      • Doll Lover
        tyttö1983 kirjoitti:

        Mistä olet ostanut Lee Middletonin nukkeja ja Adoran nukkeja?

        No onpas tosiaan tullut paljon näitä viestejä;) Neljä vuotta vierähtänyt ja nyt pääsee vastaamaan, ei ole totta!

        Nyt on harrastus kasvanut jo isompiin mittasuhteisiin ja teen itse nukkeja, niitä ns reborn-lapsia sekä aihoista, että valmiista nukeista.

        Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia, niin tänne saa mielellään laittaa postia: [email protected]


      • Mirikikituki
        Doll Lover kirjoitti:

        No onpas tosiaan tullut paljon näitä viestejä;) Neljä vuotta vierähtänyt ja nyt pääsee vastaamaan, ei ole totta!

        Nyt on harrastus kasvanut jo isompiin mittasuhteisiin ja teen itse nukkeja, niitä ns reborn-lapsia sekä aihoista, että valmiista nukeista.

        Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia, niin tänne saa mielellään laittaa postia: [email protected]

        Heipat vaan muille nukkeharrastajille : ). Posliininuket todella kiehtovat minua ja ensimmäiset neitoset nappasinkin mukaani kirpputorilta. Nyt sitten jouluaattona saatiin viimein taloon Doreelain Doll-keräilynukke. Joskus lähitulevaisuuteen olen myös ajatellut BJD-nuken hankintaa, mutta saa nyt nähdä.. ; ). Mahtaisiko joku muuten tietää tuon Doreelain Doll-nuken kotimaata ja saatavuutta Suomesta? Sain nimittäin joululahjaksi ja tahtoisin tietää.


      • olah55

        kiinostaako tomas dam tanskalainen nuken tekijä. kirahvi mallinen trolli. tummat pilkut. kuin uusi kunnoltaan. 1960 luvulta. jos tunnet kuka olisi kiinnostunut ilmoitathan. ebaysta löytyy kuvia. nukke löytyy savonlinnasta. t ari hirvonen 0503405015


    • Sucette ♥

      Sain kesäkuun alussa ensimmäisen ABJ-nukkeni Korealaiselta Iplehouse-nimiseltä firmalta. Tämä neiti ei jää viimeiseksi nukeksi, mutta ensin teen sille kyllä vaatetilauksen ja kerään rahaa uuteen nukkeen, halpoja kun eivät ole. Ikää minulta löytyy 13 v.

    • Rozen Maiden

      Joo Itse keräilen Pullip Nukkeja :*)

    • PuLLipFAN

      Onko kukaan tietoinen Mollamanian luotettavuudesta?

    • Keräilijät teemana

      Hei nukkekeräilijät,

      Haluaisimme kuvata erääseen ohjelmaan keräilijäprofiilin ja erilaisia kokoelmia. Mikäli olet kiinnostunut, lähetä yhteystietosi sähköpostilla [email protected], niin kerron lisää ohjelmasta. Kiitos.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin myydä omat nukkeni. Ei vanhoja, mutta leikittyjä. Laitan kuvia kiinnostuneelle. Mielellään koko pompsi kerralla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe