Baareissa on selvästikin enemmän miehiä kuin naisia. Viikolla yleensä yksinomaan miehiä. En siis puhu yökerhoista; niissä on paljon naisia, mutta ne ovat avoinna vaan niin myöhään.
Siis miksi baareissa on viikolla lähinnä vaan miehiä?
Miksi baareissa on enemmän miehiä kuin naisia?
5
367
Vastaukset
- minä
Naiset tekee muutakin,kuin istuvat kapakoissa.Paitsi sinkut,ehkä ravaa niissä.Monet yksinhuoltajia tai mummeja,hoitavat lapsia.Jos yksin menen kapakkaan ,miehet olettavat,että haen seksiseuraa tai olen huora.Miksiköhän?Pukeudun siististi ja käyttäydyn hillitysti.
- terdeee
no mun mielestä baareissa on vaan enimmäkseen naisia :P
Eli ehkä on kyse vain putkinäöstä... Oon siis itse nuori nainen ja nyt kesällä käyn siis tyyliin iltapäivällä/alkuillasta terassilla, niin tuntuu siltä että kaikki muut ulkona käyvät on vaan joko vanhoja ukkoja tai jakkupukunaisia...
Ehkä sitä vaan käy väärissä paikoissa? - http://www.youtube.c
Nyt tuli iso vale... Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä... Kulje joskus ajatuksen kanssa kaupungilla, baarissa, ruotsinalaivalla tms. niin huomaat kuinka vähän poikia oikeastaan on
- ikisinkkumies
Baareissa mies voi illan aikana tehdä vain korkeintaa pari tutustumisyritystä naisia kohtaan. Jos alkaa tekemään enemmän yrityksiä, saa epätoivoisen kaikkia yrittävän maineen. Tietenkin suuri osta näistä paristakin "sallitusta" yrityksestä epäonnistuu. Tästä syystä miesten tulee olla baareissa lähes päivittäin, jotta voi yrittää useita naisia ja lopulta onnistua.
Nainen taas voi vastaanottaa iskuyrityksiä illan aikana vaikka kuinka monelta mieheltä ja valita sitten niistä kiinostavimman. Tästä syystä naisten ei ole tarve olla baareissa niin usein kuin miesten. Nyt meni kyllä pieleen. Ainakin jos itse lähden kulkemaan Turun kaduille niin SELVÄSTI enemmän tulee naisia kuin miehiä vastaan. Siihen ei vaan monikaan kiinnitä huomiota.
Sama juttu baareissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796