Baareissa on selvästikin enemmän miehiä kuin naisia. Viikolla yleensä yksinomaan miehiä. En siis puhu yökerhoista; niissä on paljon naisia, mutta ne ovat avoinna vaan niin myöhään.
Siis miksi baareissa on viikolla lähinnä vaan miehiä?
Miksi baareissa on enemmän miehiä kuin naisia?
5
394
Vastaukset
- minä
Naiset tekee muutakin,kuin istuvat kapakoissa.Paitsi sinkut,ehkä ravaa niissä.Monet yksinhuoltajia tai mummeja,hoitavat lapsia.Jos yksin menen kapakkaan ,miehet olettavat,että haen seksiseuraa tai olen huora.Miksiköhän?Pukeudun siististi ja käyttäydyn hillitysti.
- terdeee
no mun mielestä baareissa on vaan enimmäkseen naisia :P
Eli ehkä on kyse vain putkinäöstä... Oon siis itse nuori nainen ja nyt kesällä käyn siis tyyliin iltapäivällä/alkuillasta terassilla, niin tuntuu siltä että kaikki muut ulkona käyvät on vaan joko vanhoja ukkoja tai jakkupukunaisia...
Ehkä sitä vaan käy väärissä paikoissa? - http://www.youtube.c
Nyt tuli iso vale... Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä... Kulje joskus ajatuksen kanssa kaupungilla, baarissa, ruotsinalaivalla tms. niin huomaat kuinka vähän poikia oikeastaan on
- ikisinkkumies
Baareissa mies voi illan aikana tehdä vain korkeintaa pari tutustumisyritystä naisia kohtaan. Jos alkaa tekemään enemmän yrityksiä, saa epätoivoisen kaikkia yrittävän maineen. Tietenkin suuri osta näistä paristakin "sallitusta" yrityksestä epäonnistuu. Tästä syystä miesten tulee olla baareissa lähes päivittäin, jotta voi yrittää useita naisia ja lopulta onnistua.
Nainen taas voi vastaanottaa iskuyrityksiä illan aikana vaikka kuinka monelta mieheltä ja valita sitten niistä kiinostavimman. Tästä syystä naisten ei ole tarve olla baareissa niin usein kuin miesten. Nyt meni kyllä pieleen. Ainakin jos itse lähden kulkemaan Turun kaduille niin SELVÄSTI enemmän tulee naisia kuin miehiä vastaan. Siihen ei vaan monikaan kiinnitä huomiota.
Sama juttu baareissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude16914096Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11210176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1029216Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k228486Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy437353Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk486837Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1516226Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1145206Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri244525En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4071382