Olen 24 vuotias nainen lahdesta, tällä hetkellä työskentelen päiväkodissa, harjoittelijana. Ryhmässämme on 3-6 vuotiaita lapsia. Lastenhoito kokemusta on sillä itselläni on 4 vuotias tytär, ja sitä ennen olen hoitanut tuttavien lapsia. Kodin pikku askareet hoituvat myös vaivatta, olen käytettävissä esimerkiksi heinäkuussa ma-pe klo 8-16 ja tulevana viikonloppuna koko viikonlopun. Perheesssämme on saksanpaimenkoira joka on tottunut lapsiin, joten jos lapsellasi ei ole eläin allergioita, voin toimia myös meidän kodissamme. :)
Tarjoan lapsenhoito apua sekä siivousta, Lahti
milla_89
1
99
Vastaukset
- 1873908
Moikka! Täällä olisi 1v. tyttö vailla hoitajaa parina kertana viikossa. Ota yhteyttä jos kiinnostaisi =) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375