hei kaikki ihanat miehet nyt olisi kesä kolli hakusessa mielellään työtön että olisi yhteistä aikaa harrastaa aktiviteetteja esim kalja lipottamista myös kossu menee , mielellää tupakoitsija ja ketju sellainen olisi kiva , jonkinlainen elintasokumpu olisi kiva jos vaikka joskus rannalla siihen nukahtaisin , toivon että sinä olet oikeasti työtön työnhakija mikää ei ole niin ihanaa kun yhdessä miettiä että mistä saadaan kalja rahaa siinä mukavasti kahdestaan sitä etsittäisiin esim suku läpi sitten tutut ja mitä turhaa niitä takaisin maksaa pelkuri velat maksaa vai miten se menee ;) uskon että täältä voisi hyvällä säkällä löytyä minun tasoinen mies voin olla väärässä olen vasta tänne taavettii muuttanut ja tuntuu että kaikki on tuolla huber tehtaalla viisi vuorossa töissä eikä yhtää työtöntä työnhakijaa missää ja hei valkoiset tennis sukat reijillä plussaa !! Ja body housut ja vyölaukku ei pahitteeksi uuh
Vastaukset 2
- eksyksissä
pahasti olet eksynyt
- Hahahahahahhahaha
Hihihiihihihigig
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718