hei kaikki ihanat miehet nyt olisi kesä kolli hakusessa mielellään työtön että olisi yhteistä aikaa harrastaa aktiviteetteja esim kalja lipottamista myös kossu menee , mielellää tupakoitsija ja ketju sellainen olisi kiva , jonkinlainen elintasokumpu olisi kiva jos vaikka joskus rannalla siihen nukahtaisin , toivon että sinä olet oikeasti työtön työnhakija mikää ei ole niin ihanaa kun yhdessä miettiä että mistä saadaan kalja rahaa siinä mukavasti kahdestaan sitä etsittäisiin esim suku läpi sitten tutut ja mitä turhaa niitä takaisin maksaa pelkuri velat maksaa vai miten se menee ;) uskon että täältä voisi hyvällä säkällä löytyä minun tasoinen mies voin olla väärässä olen vasta tänne taavettii muuttanut ja tuntuu että kaikki on tuolla huber tehtaalla viisi vuorossa töissä eikä yhtää työtöntä työnhakijaa missää ja hei valkoiset tennis sukat reijillä plussaa !! Ja body housut ja vyölaukku ei pahitteeksi uuh
Etsin sitä oikeaa
Eksynyt taavettii
2
329
Vastaukset
- eksyksissä
pahasti olet eksynyt
- Hahahahahahhahaha
Hihihiihihihigig
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222838Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101952Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.541811Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671779Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971713Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211684Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.711465Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121218Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311198