Onko tietoa firmasatamasta ?

Kyseleijä

Maksavatko liksat ? Lupaavat aika isoja summia myynnistä. Tuotteesta löysin aika paljon tietoa. Itse myyn mitä vaan kunhan vain saan palkan, mutta nimi on jotenkin outo niin utli mieleen vain

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja matka käy

      Olin heillä duunissa espanijassa. Alussa palkat tuli hyvin, mutta sitten alko tökkiin loppu palkka jäi saamatta onneksi ei ollut paljon. Pomo on mm... no outo tapaus. Tuote on syvältä, mutta ainakin alussa maksavat hyvin.

    • myinkö turhaan?

      Pari vuotta sitten tein muutaman kuukauden hommia. Aluksi tuli rahaa joo mutta jostain kumman syystä sen jälkeen ei tullut vaikka kuinka myi. Loppuen lopuksi lopetin koska koskaan ketään ei saatu kiinnin saatavista. Olen kuullut että monella on ollut vastaavanlaista kokemusta firmasatamasta v.2010-2012 väliseltä ajalta. En voi suositella kenellekkään.

      • hythyt2

        Alkoiko tuntumaan työltä? Eikä ollut piruilua. Yleensä alkuinnostuksen jälkeen harva saa buustia itsestään irti, mikä on sääli mutta vaikuttaa tulokseen. Itsekin jaksan puhelinmyyntiä 3 v kerrallaan. Sitten pitää tehdä muuta ja taas jaksaa. Ehkä 1/20 motivaatio, pää ja energiataso riittää yli 3 kk


    • oma kokemus

      Espanjassa olin heillä duunissa ja piti siirtyä heidän toiseen pisteeseen. Lupasivat moneen otteeseen 2kk ajan, mutta koskaan ei tapahtunut mitään. Lopetin ja loppu palkka jäi saamatta. Pomo oli mukava jos oli sillä päällä.

      Tuote on hankala myydä vaikka on tuotteessa on ideaa ja luvattu provissio on hyvä jos menee kaupaksi. Päivässä saa kyllä kaupaksi jos jaksaa vain soitella kunnolla

    • huhutieto

      Ovat kuulemma siirtäneet toimintaa toiseen maahan varmaan oli liikaa rästejä edellisessä maassa.....

    • Outo lintu

      Thaimaahan ovat siirtäneen toiminnan. Ihmettelen kyllä miksi

    • Duunissa2345

      Ok firma

    • Tietoa on

      Jäi saatavia 2000 €. Lupasivat moneen kertaa, mutta mitään ei ole tähän päivään mennessä tullut. Nyt on mennyt aikaa noin 4 kk kun lopetin.

      Porukka oli ok. Pomo on viinaan menevä monta kertaa oli kännissä duunissa huutamassa porukalle.

      Heidän myymä tabletti oli perseetä, kylläkin provikka oli hyvä jos rahat saa.

    • vaikutttttt

      Älä vaan mene töihin, jos et halua tulla huijatuksia. Katso netissä mitä heistä puhutaan ei vaikuta kovin hyvältä

    • entien tekijä

      Kusettavat ja pahasti. On toimintaa muuallakin päin mailmassa esim enpajiassa

    • huijausta koko asia

      Varokaa tätä huijaria ei pelaa rehellisesti. Sama kuin heitäisin rahasi ikkunasta pihalle

    • Tarkennusta vailla

      "Sama kuin heitäisin rahasi ikkunasta pihalle"

      Eh... Mitkä rahat? Tällä palstalla rahamiehiä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe