Onko jollain täällä lemmikki/lemmikkejä? Ja tykkäättekö te eläimistä? Mulla on kissa.
Onko täällä kenelläkään eläimiä?
28
131
Vastaukset
Mh...oli kissa mutta se päätyi mikroon. ://
Ei ole.
Kyllä on lemmikkejä, kaksi koiraa ja kissa.
- The real Neloth
Yks kysymys aloittajalle. Miksi helvetissä käytät mun nimimerkkiä. Haista paska.
- Neloth
Ja vastaus kysymykseen: mulla on koira ja kaks gerbiiliä. Otetaan ens viikolla toinen koira.
- The real Neloth
Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.
- Neloth
The real Neloth kirjoitti:
Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.
Ja pyllystä löytyy matoja
- Rugaru
Sattu pien vastoinkäyminen yhen koiran kans ja oon siit lähtien vainonnu eläimii minkä voin; puolet naamast lähti
2 -gerbiiliä. Sekä puolivuotias pikkuveli. Ja äidin miesystävä.
Siinä kai ne oli.Meilläkin on 2 gerbiiliä, joille olisin halunnut antaa nimeksi Vladimir Lenin ja Klaus Fleming, mutta pikkuveli ei suostunut, joten niiden nimet ovat tyyliä Täplä ja Pilkku.
Kissa ja tulevaisuuden lintuparvi. ♥
Meillä on koira, joka on 14-vuotias (haluaisin toisen koiran).
- motari
Mul oli rottweileri, mut sitte se jäi auton alle eikä kuskillekkaa käyny sen paremmi. Sit hankittii vitun läski kissa joka o oksettava ja heittelin sitä ikkunast minkä kerkesin. Ny ei enää oo sellast elämää et voi hankkii perseennylkijää :/
- fnfnfn
Meillä on koira, kaksivuotias! :) Niin söpö!
Tässä on kuva: http://37.media.tumblr.com/4b25d592654462d2b2eebf780886bb1b/tumblr_mlkr1eHKmW1qlvvnjo1_1280.jpg
- fnfn- HeKeKee'd
Hihi! :D Hauska ilme.
- motari
Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä
- Hyirumakoira
motari kirjoitti:
Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä
No niinpä
Ihana!
- motari
Eiku hetkine korjaan edellise viestini! Mul oli kurpizza jota talutin aina kaulapannas kaduil ja se haukku mut sillo se sai aina vaa perseesee ja koulutin siit hyvän nartun. Se sai palkkioks imee ukkovarvasta, kosk korkeemmalle en nii ala-arvost letukkaa päästäny. Se sai kaiketi jonku tartunnan varpaanväleist ku sil alko kasvaa sienii poskist ja se piti lopettaa, mut armeliaana ihmisenä päästin sen mettään jos se tartutti mm. siilei, korppei, kurkei ja ponei. Pistääkö vihaks kellää teist runkkareist?
- Köyhät kyykkyyn!
Meil on 4 kissaa. ps. ne kissat maksaa kappaleelta 2 tonnia. En suosittele köyhille.
- ihanakoira1
kaks koiraa ja rakastan eläimii oon 100% eläinrakas
- Uneton.
Mulla yks fretti ja riittää tällä hetkellä paremmin kun hyvin. Toisen voisin ehkä ottaa mutta kattoo nyt :)
- entinen korppi™
mulla olis parempi kysymys
onko täällä kenelläkään elämää? entinen korppi™ kirjoitti:
mulla olis parempi kysymys
onko täällä kenelläkään elämää?Jostain syystä onnistuin lukemaan niin aloitusviestin otsikosta. Ei minulla ainakaan ole, kysy naapurista.
entinen korppi™ kirjoitti:
mulla olis parempi kysymys
onko täällä kenelläkään elämää?Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.
- motari
kurpizza kirjoitti:
Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.
Jojoo "kavereitten kanssa". Teil ei kellää oo elämää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644