Onko täällä kenelläkään eläimiä?

Neloth

Onko jollain täällä lemmikki/lemmikkejä? Ja tykkäättekö te eläimistä? Mulla on kissa.

28

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mh...oli kissa mutta se päätyi mikroon. ://

      • öö mitä?

        Meillä oli marsuja, mutta eivät niin kauheen pitkäikäsiä ole niin ei ole enää.


    • Ei ole.

    • Kyllä on lemmikkejä, kaksi koiraa ja kissa.

    • The real Neloth

      Yks kysymys aloittajalle. Miksi helvetissä käytät mun nimimerkkiä. Haista paska.

      • Neloth

        Ja vastaus kysymykseen: mulla on koira ja kaks gerbiiliä. Otetaan ens viikolla toinen koira.


      • The real Neloth

        Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.


      • Neloth
        The real Neloth kirjoitti:

        Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.

        Ja pyllystä löytyy matoja


    • Rugaru

      Sattu pien vastoinkäyminen yhen koiran kans ja oon siit lähtien vainonnu eläimii minkä voin; puolet naamast lähti

    • 2 -gerbiiliä. Sekä puolivuotias pikkuveli. Ja äidin miesystävä.

      Siinä kai ne oli.

      • Meilläkin on 2 gerbiiliä, joille olisin halunnut antaa nimeksi Vladimir Lenin ja Klaus Fleming, mutta pikkuveli ei suostunut, joten niiden nimet ovat tyyliä Täplä ja Pilkku.


    • Kissa ja tulevaisuuden lintuparvi. ♥

    • Meillä on koira, joka on 14-vuotias (haluaisin toisen koiran).

    • motari

      Mul oli rottweileri, mut sitte se jäi auton alle eikä kuskillekkaa käyny sen paremmi. Sit hankittii vitun läski kissa joka o oksettava ja heittelin sitä ikkunast minkä kerkesin. Ny ei enää oo sellast elämää et voi hankkii perseennylkijää :/

    • fnfnfn
      • HeKeKee'd

        Hihi! :D Hauska ilme.


      • Awwws


      • motari

        Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä


      • Hyirumakoira
        motari kirjoitti:

        Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä

        No niinpä


    • Ihana!

    • motari

      Eiku hetkine korjaan edellise viestini! Mul oli kurpizza jota talutin aina kaulapannas kaduil ja se haukku mut sillo se sai aina vaa perseesee ja koulutin siit hyvän nartun. Se sai palkkioks imee ukkovarvasta, kosk korkeemmalle en nii ala-arvost letukkaa päästäny. Se sai kaiketi jonku tartunnan varpaanväleist ku sil alko kasvaa sienii poskist ja se piti lopettaa, mut armeliaana ihmisenä päästin sen mettään jos se tartutti mm. siilei, korppei, kurkei ja ponei. Pistääkö vihaks kellää teist runkkareist?

    • Köyhät kyykkyyn!

      Meil on 4 kissaa. ps. ne kissat maksaa kappaleelta 2 tonnia. En suosittele köyhille.

    • ihanakoira1

      kaks koiraa ja rakastan eläimii oon 100% eläinrakas

    • Uneton.

      Mulla yks fretti ja riittää tällä hetkellä paremmin kun hyvin. Toisen voisin ehkä ottaa mutta kattoo nyt :)

      • entinen korppi™

        mulla olis parempi kysymys
        onko täällä kenelläkään elämää?


      • entinen korppi™ kirjoitti:

        mulla olis parempi kysymys
        onko täällä kenelläkään elämää?

        Jostain syystä onnistuin lukemaan niin aloitusviestin otsikosta. Ei minulla ainakaan ole, kysy naapurista.


      • entinen korppi™ kirjoitti:

        mulla olis parempi kysymys
        onko täällä kenelläkään elämää?

        Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.

        Jojoo "kavereitten kanssa". Teil ei kellää oo elämää!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe