Onko täällä kenelläkään eläimiä?

Neloth

Onko jollain täällä lemmikki/lemmikkejä? Ja tykkäättekö te eläimistä? Mulla on kissa.

28

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mh...oli kissa mutta se päätyi mikroon. ://

• öö mitä?

Meillä oli marsuja, mutta eivät niin kauheen pitkäikäsiä ole niin ei ole enää.

• Ei ole.

• Kyllä on lemmikkejä, kaksi koiraa ja kissa.

• The real Neloth

Yks kysymys aloittajalle. Miksi helvetissä käytät mun nimimerkkiä. Haista paska.

• Neloth

Ja vastaus kysymykseen: mulla on koira ja kaks gerbiiliä. Otetaan ens viikolla toinen koira.

• The real Neloth

Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.

• Neloth
        The real Neloth kirjoitti:

Vastaan nyt kuitenkin, että on mulla eläimiä, eli satiaiset.

Ja pyllystä löytyy matoja

• Rugaru

Sattu pien vastoinkäyminen yhen koiran kans ja oon siit lähtien vainonnu eläimii minkä voin; puolet naamast lähti

• 2 -gerbiiliä. Sekä puolivuotias pikkuveli. Ja äidin miesystävä.

Siinä kai ne oli.

• Meilläkin on 2 gerbiiliä, joille olisin halunnut antaa nimeksi Vladimir Lenin ja Klaus Fleming, mutta pikkuveli ei suostunut, joten niiden nimet ovat tyyliä Täplä ja Pilkku.

• Kissa ja tulevaisuuden lintuparvi. ♥

• Meillä on koira, joka on 14-vuotias (haluaisin toisen koiran).

• motari

Mul oli rottweileri, mut sitte se jäi auton alle eikä kuskillekkaa käyny sen paremmi. Sit hankittii vitun läski kissa joka o oksettava ja heittelin sitä ikkunast minkä kerkesin. Ny ei enää oo sellast elämää et voi hankkii perseennylkijää :/

• fnfnfn
      • HeKeKee'd

Hihi! :D Hauska ilme.

• Awwws

• motari

Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä

• Hyirumakoira
        motari kirjoitti:

Hyi helvetti. Sehä näyttää korvil varustetulta karvaselta kyrvältä

No niinpä

• Ihana!

• motari

Eiku hetkine korjaan edellise viestini! Mul oli kurpizza jota talutin aina kaulapannas kaduil ja se haukku mut sillo se sai aina vaa perseesee ja koulutin siit hyvän nartun. Se sai palkkioks imee ukkovarvasta, kosk korkeemmalle en nii ala-arvost letukkaa päästäny. Se sai kaiketi jonku tartunnan varpaanväleist ku sil alko kasvaa sienii poskist ja se piti lopettaa, mut armeliaana ihmisenä päästin sen mettään jos se tartutti mm. siilei, korppei, kurkei ja ponei. Pistääkö vihaks kellää teist runkkareist?

• Köyhät kyykkyyn!

Meil on 4 kissaa. ps. ne kissat maksaa kappaleelta 2 tonnia. En suosittele köyhille.

• ihanakoira1

kaks koiraa ja rakastan eläimii oon 100% eläinrakas

• Uneton.

Mulla yks fretti ja riittää tällä hetkellä paremmin kun hyvin. Toisen voisin ehkä ottaa mutta kattoo nyt :)

• entinen korppi™

mulla olis parempi kysymys
        onko täällä kenelläkään elämää?

• entinen korppi™ kirjoitti:

Jostain syystä onnistuin lukemaan niin aloitusviestin otsikosta. Ei minulla ainakaan ole, kysy naapurista.

• entinen korppi™ kirjoitti:

Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.

• motari
        kurpizza kirjoitti:

Mitä minä elämällä? Sekoilu Suolistossa/kavereiden kanssa on paljon hauskempaa.

Jojoo "kavereitten kanssa". Teil ei kellää oo elämää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4607
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      82
      3758
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      136
      3242
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2615
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2534
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2131
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2047
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1820
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1697
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1669
    Aihe