Kuinka kauan nuppuvaiheesta menarkeen?

Ruusunnuppu_

Oon siis 13v tyttö ja mun rinnat on vihdoinkin päässeet jonkinlaiseen nuppuvaiheeseen. Milloin siis alkaa seuraava vaihe? Viime kesänä jo oli aristavat nännit ja tuli ne ns. "napit" nänneihin, mutta nyt ei jostain syystä arista yhtään. Vastauksia tulemaan kiitos. :)

12

2151

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Terve Ruusunnuppu!

      Sun rinnat on lähteneet kasvuun ja se on pääasia.
      Sieltä ne tulee pikkuhiljaa omalla ajallaan ja veikkaan, että loppukesällä, ennen koulun alkamista sulle tulee asiaa rintsikkakauppaan.
      Ota kesä rennosti syö hyvin ja ulkoile paljon, sillä ne tissit kasvaa!

      Mulla on 75A ja paksusti topatut, antaa vähän muhkeammat muodot, kuin toppaamattomat.
      Topatut vois olla sullekkin OK!?

      • Ruusunnupppu_

        Kiitos vastauksestasi! :)
        Käytän tällä hetkellä olkaimettomia harkkarintsikoita joissa on toppaukset. :)


      • rintsikkatyttö 13v
        Ruusunnupppu_ kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! :)
        Käytän tällä hetkellä olkaimettomia harkkarintsikoita joissa on toppaukset. :)

        Terve!
        Kertoisitko vähän tarkemmin sun harkkareista, joissa on toppaukset!
        Mulla ei oo koskaan ollu harkkareita, joten ne on jäänyt vähän oudoiksi.
        Millonka oot ajatellu ostaa oikeet rintsikat?
        Ei ollu mullakaan paljon mitään rintoja, kun ensimmäisiä paksusti topattuja rintsikoita aloin pitämään.
        Alussa se oli outoo, kun rintsikat tuntu niin oudoilta ja pelkäs, että kaikki tietää, että ne on feikit ja sanoo jotain.
        Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin, sillä samanlaisessa tilanteessa oli muutama muukin.
        Mitä mieltä sä oot, jos feikkaa rintsikoilla?


      • Ruusunnuppu_
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve!
        Kertoisitko vähän tarkemmin sun harkkareista, joissa on toppaukset!
        Mulla ei oo koskaan ollu harkkareita, joten ne on jäänyt vähän oudoiksi.
        Millonka oot ajatellu ostaa oikeet rintsikat?
        Ei ollu mullakaan paljon mitään rintoja, kun ensimmäisiä paksusti topattuja rintsikoita aloin pitämään.
        Alussa se oli outoo, kun rintsikat tuntu niin oudoilta ja pelkäs, että kaikki tietää, että ne on feikit ja sanoo jotain.
        Kaikki meni kuitenkin ihan hyvin, sillä samanlaisessa tilanteessa oli muutama muukin.
        Mitä mieltä sä oot, jos feikkaa rintsikoilla?

        Siis ne on sellaset olkaimettomat liivit jotka kai vaan jotenkin totuttaa kunnon rintsikoihin, en oikeen tiiä mut mamma niitä mulle hommas. :D Ku on pitsii niin hiertää kyl inhottavasti joten en käytä ees jokapäivä, vaan silloin jos on joku pusero josta rinnattomuus näkyy liiankin selvästi. Mun mielestä feikkauksessa ei oo vikaa, kunhan ei feikkaa itelleen suunnattomia jättitissejä vaikka olisi ihan lauta.


      • vastauksenkaipuuta
        Ruusunnuppu_ kirjoitti:

        Siis ne on sellaset olkaimettomat liivit jotka kai vaan jotenkin totuttaa kunnon rintsikoihin, en oikeen tiiä mut mamma niitä mulle hommas. :D Ku on pitsii niin hiertää kyl inhottavasti joten en käytä ees jokapäivä, vaan silloin jos on joku pusero josta rinnattomuus näkyy liiankin selvästi. Mun mielestä feikkauksessa ei oo vikaa, kunhan ei feikkaa itelleen suunnattomia jättitissejä vaikka olisi ihan lauta.

        Mä mietin kun mun tissit on ns. Kolmostasolla eli pienet möykyt mistä nänni on tullut ulos. Kuinka kauan kestää että rintani pyöristyy ja kasvaa kunnolla että rintsikat täyttyy?


      • rintsikkatyttö 13v
        vastauksenkaipuuta kirjoitti:

        Mä mietin kun mun tissit on ns. Kolmostasolla eli pienet möykyt mistä nänni on tullut ulos. Kuinka kauan kestää että rintani pyöristyy ja kasvaa kunnolla että rintsikat täyttyy?

        Terve vastauksenkaipuuta!
        Teit hyvän kysymyksen, mutta siihen onkin tosi vaikea antaa oikeeta vastausta.
        Sun rinnat kasvaa tosta vaiheesta omia aikojaan, mutta tärkeintä on, että sä syöt hyvin ja monipuolisesti ja ulkoilet ja nukut tarpeeksi, niin tissit kasvavat muutamassa kuukaudessa AA kokoon ja varmasti jo vuoden päästä sä joudut ostamaan itsellesi A kupin, tai jopa B kupin rintsikat.
        Miltäs semmonen kuulostais?


      • vastauksenkaipuuta
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve vastauksenkaipuuta!
        Teit hyvän kysymyksen, mutta siihen onkin tosi vaikea antaa oikeeta vastausta.
        Sun rinnat kasvaa tosta vaiheesta omia aikojaan, mutta tärkeintä on, että sä syöt hyvin ja monipuolisesti ja ulkoilet ja nukut tarpeeksi, niin tissit kasvavat muutamassa kuukaudessa AA kokoon ja varmasti jo vuoden päästä sä joudut ostamaan itsellesi A kupin, tai jopa B kupin rintsikat.
        Miltäs semmonen kuulostais?

        Vuosi tuntuu niin pitkältä ajalta... huolettaa että kun menen ripille en voi pukeutua kauniiseen mekkoon koska ei ole tissejä..


      • rintsikkatyttö 13v
        vastauksenkaipuuta kirjoitti:

        Vuosi tuntuu niin pitkältä ajalta... huolettaa että kun menen ripille en voi pukeutua kauniiseen mekkoon koska ei ole tissejä..

        Äläpä huoli!
        Kyllä tuohonkin pulmaan ratkaisu löydetään.
        Osta paksusti topatut rintsikat! Esimerkiksi 70A, niin niillä saat helposti muotoja ja saat hyvät ja tarpeelliset rintsikat, joita kuitenkin kohta tarvitsisit. Eihän se oo kivaa, että nännit loistaa puseron läpi, tai rintoihin sattuu juostessa, kun nännit hankaa paitaan.
        Rohkeasti vaan rintsikoitten hankintaan ja paksusti topatut on parhaat, nimimerkillä kokemusta on!
        Mitäs tästä olet mieltä?


      • Anonyymi

        anteeks vaan mutta mul on ollu 2vuotta nuppuvaiheessa :D


    • Wearepretty

      Sellaiset ostat missä tunnet olosi kaikkein mukavammaksi ja kauneimmaksi!

    • Ruusunnuppu_

      Tässä taas aloittaja.

      Nännit taas aristaa, mutta ei rinnat oo muuttunu. Tuntuu et kaikilla muilla on rinnat :'D Mutta jaajaa, kai ne siitå kasvaa....

      • rintsikkatyttö 13v

        Terve Ruusunnuppi!
        Toukokuussa ennustin sulle jo näin syksyllä asiaa liiviliikkeeseen oikeita kuppirintsikoita ostamaan. Oletko käynyt jo sovittelemassa, minkälaiset liivit ois sulle sopivat?
        Eipä ollut mullakaan paljon tissejä silloin, kun ensimmäisiä paksusti topattuja suippoja rintsiloita opettelin pitämään.
        Muistan vieläkin kuinka oudolta ne tuntuivat päällä ja kuinka isoilta rinnat näytti niissä liiveissä. Rohkeasti vain laitoin ne kouluun, eikä kukaan ihmetelly yhdessä yössä kasvaneita tissejä. Tykkäsin niistä liiveistä heti tosi paljon ja olen ostanu sen jälkeen aina saman mallisia rintsikoita.
        Sulla taitaa tissit kasvaa juuri nyt hurjaa vauhtia. Eli, pika pikaa rintsikkaostoksille!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe