Mikä on paras hoitomuoto aknearville?
Paljonko maksaa?
Kuinka paljon tätä joutuu ottamaan?
Missä tehdään(eli kaupunkissa)?
Onko haittavaikutuksia?
paras hoito aknearville
1
839
Vastaukset
- taha
Mikä on paras hoitomuoto aknearville?
Riippu arvista. Punaiset jäljet häviävät vähitellen. Voit ostaa niihin esimerkiksi apteekista ARBUTINI tai /BM-gel 28. Kotona voi käyttää kaupoista löytyviä kuorinta tuotteita uusiuttamaan ihoa.
Kuopalliset arvetkin tasoittuu, mutta voit käydä esim. kosmetologilla kuorinnoissa tai ihotautilääkärillä laserhionnassa.
Paljonko maksaa?
Nuo voiteet joita kuvailin maksavat 30€ ylöspäin. Bm-gel auttoi minulla hälventämään punaisia jälkiä.
Kuinka paljon tätä joutuu ottamaan?
Itse ostin bm:ää yhden purkin 3 kk sitten ja sitä on vielä, kun olen laittanut vain punaisiin kohtiin. Ihohiontoja ja kuorintoja varmaan täytyy ottaa ainakin 3 kertaa että alkaa tehota. Riippuu ihmisestä.
Missä tehdään(eli kaupunkissa)?
Hiontoja tekevät vain ihotautilääkärit ja kuorintoja tekevät kosmetologit.
Onko haittavaikutuksia?
Haittavaikutukset on tietysti että ei auta mitään, tai jotkut ovat saaneet näppylöitä BM-gelistä. Hionnasta voi tulla ehkä lisää arpia tai tulehdus. Kaupan kuorinta aineille voi olla yliherkkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3955923- 805298
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484326- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky513158- 432269
- 492195