Nainen tapailee eksäänsä. Auttakaa, mitä tehdä??

kevinh1

Meinaan tulla hulluksi, mutta olen saanut vielä pidettyä malttini. En ole ollut esteenä. Nainen seurusteli eksänsä kanssa 2v, mutta päätyivät eroon. Nyt tää entinen jätkä on alkanut tapailla tätä naistani. Erosivat puoli vuotta sitten. Nainen myöntää, että vieläkin rakastaa eksäänsä (tulee aina rakastamaan). Nainen kuitenkin haluaa mua tapailla, koska on muhun myös ihastunut ja viihtyy mun seurassa. Välillä kuitenkin häiritsee naiseni tapailut eksän kanssa, jotka voi kestää pari-kolmekkin päivää. Nainen kuitenkin vakuuttaa vilpittömästi, että ei tarvi olla mustasukkainen. Mutta myöntää kuitenkin, että eksä on aina hänen sydämmessään. Tiän, että kuullostaa pahalta ja varmasti sanotte tyyliin, että "ne nai toisiaan jne ja toivo on menetetty jne....." Mutta kysynkin nyt, että onko olemas edes 1% mahdollisuutta, että tämä tilanne päätyy hyvin mun kannaltani? Vai onko väistämätöntä, että noi palaa yhteen.

3

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevinh1

      Se on vaan niin vaikeaa ellei mahdotonta päästää vain irti. En oo koskaan aiemmin ollu rakastunut. Tapaillut olen kuitenkin todella montaakin naista aiemmin. Aikaisemmissa suhteissa olisikin onnistunut toi naisen heivaaminen. Meillä oikeesti osuu ihan joka osa-alueet yhteet ja tiedetään jopa mitä toinen ajattelee. Alettiin aika pian tapailla kun erosi eksästään. Voi olla ettei ole päässyt vielä yli? Aiemmin osasin olla rennosti naisten kanssa ja helpostikkin lähti vaihtoon, jos koin, että mua ei kohdeltu hyvin. Toisaalta ymmärrän, että sen on pakko selvittää asiat eksän kans. Ei ollut niillä mikään helppo ero. Itsekkin jopa sanoi aluksi, että ei olis koskaan uskonu, että voi löytää näin samankaltaista ihmistä. Tuntuu vaan, että tässä tilanteessa on hitosti huonoa tuuria. Se eksä osaa aika hyvin kerätä sääliäkin. Ollut masentunut joskus jne...Toisaalta tiän että tää eksä vielkin rakastaa tätä, koska kuitenkin heillä niin pitkä historia. Ymmärrän, että vaikea päästää irti. Itelläki ollu vaikeuksia päästää irti aikaisemmista, vaikka en ollu edes rakastunut.

      • samankokenut

        Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....


      • unhoita
        samankokenut kirjoitti:

        Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....

        Olet laastari.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe