Meinaan tulla hulluksi, mutta olen saanut vielä pidettyä malttini. En ole ollut esteenä. Nainen seurusteli eksänsä kanssa 2v, mutta päätyivät eroon. Nyt tää entinen jätkä on alkanut tapailla tätä naistani. Erosivat puoli vuotta sitten. Nainen myöntää, että vieläkin rakastaa eksäänsä (tulee aina rakastamaan). Nainen kuitenkin haluaa mua tapailla, koska on muhun myös ihastunut ja viihtyy mun seurassa. Välillä kuitenkin häiritsee naiseni tapailut eksän kanssa, jotka voi kestää pari-kolmekkin päivää. Nainen kuitenkin vakuuttaa vilpittömästi, että ei tarvi olla mustasukkainen. Mutta myöntää kuitenkin, että eksä on aina hänen sydämmessään. Tiän, että kuullostaa pahalta ja varmasti sanotte tyyliin, että "ne nai toisiaan jne ja toivo on menetetty jne....." Mutta kysynkin nyt, että onko olemas edes 1% mahdollisuutta, että tämä tilanne päätyy hyvin mun kannaltani? Vai onko väistämätöntä, että noi palaa yhteen.
Nainen tapailee eksäänsä. Auttakaa, mitä tehdä??
3
276
Vastaukset
- kevinh1
Se on vaan niin vaikeaa ellei mahdotonta päästää vain irti. En oo koskaan aiemmin ollu rakastunut. Tapaillut olen kuitenkin todella montaakin naista aiemmin. Aikaisemmissa suhteissa olisikin onnistunut toi naisen heivaaminen. Meillä oikeesti osuu ihan joka osa-alueet yhteet ja tiedetään jopa mitä toinen ajattelee. Alettiin aika pian tapailla kun erosi eksästään. Voi olla ettei ole päässyt vielä yli? Aiemmin osasin olla rennosti naisten kanssa ja helpostikkin lähti vaihtoon, jos koin, että mua ei kohdeltu hyvin. Toisaalta ymmärrän, että sen on pakko selvittää asiat eksän kans. Ei ollut niillä mikään helppo ero. Itsekkin jopa sanoi aluksi, että ei olis koskaan uskonu, että voi löytää näin samankaltaista ihmistä. Tuntuu vaan, että tässä tilanteessa on hitosti huonoa tuuria. Se eksä osaa aika hyvin kerätä sääliäkin. Ollut masentunut joskus jne...Toisaalta tiän että tää eksä vielkin rakastaa tätä, koska kuitenkin heillä niin pitkä historia. Ymmärrän, että vaikea päästää irti. Itelläki ollu vaikeuksia päästää irti aikaisemmista, vaikka en ollu edes rakastunut.
- samankokenut
Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....
- unhoita
samankokenut kirjoitti:
Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....
Olet laastari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536