Meinaan tulla hulluksi, mutta olen saanut vielä pidettyä malttini. En ole ollut esteenä. Nainen seurusteli eksänsä kanssa 2v, mutta päätyivät eroon. Nyt tää entinen jätkä on alkanut tapailla tätä naistani. Erosivat puoli vuotta sitten. Nainen myöntää, että vieläkin rakastaa eksäänsä (tulee aina rakastamaan). Nainen kuitenkin haluaa mua tapailla, koska on muhun myös ihastunut ja viihtyy mun seurassa. Välillä kuitenkin häiritsee naiseni tapailut eksän kanssa, jotka voi kestää pari-kolmekkin päivää. Nainen kuitenkin vakuuttaa vilpittömästi, että ei tarvi olla mustasukkainen. Mutta myöntää kuitenkin, että eksä on aina hänen sydämmessään. Tiän, että kuullostaa pahalta ja varmasti sanotte tyyliin, että "ne nai toisiaan jne ja toivo on menetetty jne....." Mutta kysynkin nyt, että onko olemas edes 1% mahdollisuutta, että tämä tilanne päätyy hyvin mun kannaltani? Vai onko väistämätöntä, että noi palaa yhteen.
Nainen tapailee eksäänsä. Auttakaa, mitä tehdä??
3
263
Vastaukset
- kevinh1
Se on vaan niin vaikeaa ellei mahdotonta päästää vain irti. En oo koskaan aiemmin ollu rakastunut. Tapaillut olen kuitenkin todella montaakin naista aiemmin. Aikaisemmissa suhteissa olisikin onnistunut toi naisen heivaaminen. Meillä oikeesti osuu ihan joka osa-alueet yhteet ja tiedetään jopa mitä toinen ajattelee. Alettiin aika pian tapailla kun erosi eksästään. Voi olla ettei ole päässyt vielä yli? Aiemmin osasin olla rennosti naisten kanssa ja helpostikkin lähti vaihtoon, jos koin, että mua ei kohdeltu hyvin. Toisaalta ymmärrän, että sen on pakko selvittää asiat eksän kans. Ei ollut niillä mikään helppo ero. Itsekkin jopa sanoi aluksi, että ei olis koskaan uskonu, että voi löytää näin samankaltaista ihmistä. Tuntuu vaan, että tässä tilanteessa on hitosti huonoa tuuria. Se eksä osaa aika hyvin kerätä sääliäkin. Ollut masentunut joskus jne...Toisaalta tiän että tää eksä vielkin rakastaa tätä, koska kuitenkin heillä niin pitkä historia. Ymmärrän, että vaikea päästää irti. Itelläki ollu vaikeuksia päästää irti aikaisemmista, vaikka en ollu edes rakastunut.
- samankokenut
Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....
- unhoita
samankokenut kirjoitti:
Unohda nainen, äläkä kuluta arvokasta aikaasi! Jos rakastaisi tosissaan sinua niin ei kuule tarviis exän kanssa pyöriä! Itsekäs tunnekylmä narttu....
Olet laastari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823