eli viime yrityksessä missä olin kesätöissä vartijan ammattitutkinto lisäsi hieman palkkaani. tässä uudessa yrityksessä henkilökohtaisiin palkanlisiin ei ole laitettu tota VATIN suorittamista. Eikö kaikki firmat sitten huomio tota olleenkaan? huomasin asian vasta pari päivää sopimuksen tekemisestä. en viitsisi ottaa asiasta yhteyttä tyänantajaan kun ei tiedä miten suhtautuisi kun kuitenkin tuo olisi lisämenoerä heille.
VAT ei enää lisää palkkaa?
4
209
Vastaukset
- __...__
Jos työskentelet vartiointialan TES:n alaisuudessa ja olet tosiaan jonkun alan tutkinnon suorittanut niin kyllä siitä pitäisi maksaa joko tuntiperusteisesti tai kiinteästi se määritelty koulutuslisä.
Paljon mahdollista että kyseisen lisän maksamisesta mainitseminen sopparissa on vaan unohtunut.. enemmän tai vähemmän tahallaan.
Lisän maksaminen on kuitenkin vähän niin kuin pakollista kunhan sinulla on esittää se tutkintotodistus. - VäijyPena
Firma vetää linssiin - jos et itse vaadi koulutuskorvausta itsellesi, niin näkemiin sekin raha ! Ryhtiä selkärankaan - jos sinulla on esittää todistus Vat-koulutuksestasi, niin firman on pakko sinulle se korvaus maksaa. Eivät voi millään tekosyyllä olla maksamatta.
Liksat alalle ovat muutoinkin niin huonot, että jokainen killinkikin on kotiinpäin !
No, jokainen taaplaa tyylillään....- Ryhtiä
Jos oot koeajalla ja pelkäät työpaikkasi puolesta, niin sen loputtua vaadit korvaukset takautuvasti. Ei näillä palkoilla kannata alkaa miettimään "firman tunteita", säkin oot niille vain yksi ID-numero muiden joukossa..
- Fjfj
Se on se 40e/kk edelleen kk-palkalla. Mutta vatista ei vissiin enää saa lisävuotta kokemusvuosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321634- 381552
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601296- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2031065- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868