TV uutisten tyhmä juontaja

Tyhmäkö juontaja

Tv uutisten juontaja teki itsestään tymän tivatessaan maanviljelijältä, että miksi sinne pellolle ei voi mennä traktorilla, kun olivat nämä rankkasateet ja vesi lainehti pelloilla.
Kun vielä ennen kysymystä maanviljelijä sanoi, että pellolle ei voi mennä, vaan pellon on annettava kuivua vähintään viikon verran, ennekuin sitä voidaan alkaa viljelemään.

Juontajajalta voitaisiin kysyä samaa, jos tämä menee kasvimaata pellolle tekemään rankkasateen jälkeen ja tulee sieltä pois selittelemällä, että ei kasvimaan teosta mitään tullut, kun pelto oli liian märkää, multa vaan paakkuuntui, eikä työstä tullut yhtään mitään.
Silloin voitaisiin juontajalta kysyä vastaavaa ja juontaja varmaan toteaisi, että on aivan liian märkää tehdä peltotöitä.
Juotaja ei varmaan ole koskaan viljellyt pellolla mitään, ei ainkaan sateen sattuessa, kun uutisissa meni tuollaista kysymään.

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankohtaiset toimit

      Ovatko uutisten ja ajankohtaistoimituksen toimittajat muutenkaan ajan tasalla. Yksi imelimmistä viisastelijoista on tämä A-studion muikistelija Annukka.

      • Annukkakakka

        Tuo Annukka on aivan typerä. Katsokaa hänen ilmettään, kun odottaa vastausta! Se tosiaan on näkemisen arvoinen. Mitään kunnioitusta haastateltavaa kohtaan tuolta ei heru!


    • urpasavi

      Olisin pokkana kysyny toimittajattarelta, että eikö hän ole kuullu Eeuun toukosade direktiivistä?

    • massye-pelarus
      • ,.........

        :))))))))))))))) huippu pätkä,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2511
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2164
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      41
      2018
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1324
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1169
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe