Kertokaapa missä hinnoissa vm 91, 100000ajettu Celica "Carlos" on?
Entäpä mitä erikoista tässä autossa on muuta kuin yli 200hv?
Kertokaapa Celica-tietäjät kaikki mitä tiedätte!
Celica "carlos edition"!
6
815
Vastaukset
- epäilijä
Taitaa vaan olla -91 ja 100000 kilometriä mahdoton yhtälö. kun ottaa lisäksi houmioo autojen vähäisen määrän Suomessa.
- S13
vähän ajetut on kalliita vaikka itseasiassa carlos sainz versio ei maksanut gtitä enemmpää kuin pari kolme tonnii mutta hinnoitellaan kuten gt4jät maksovat 270k uutena. Neliveto on kaks piippunen juttu, talvella tietty mukava mutta kun ei tiiä miten entinen omistaja on antanu kenkää, loikkaa meinaan täyskaasulla varmaan aika kivasti, eli voimansiirrto on kovilla. Itse himoitsin kyseistä peliä mutta päädyin -89 200sxään takaveto ja 170 heppaa vakiona, 1.8 turbo ja noin 200 kiloo kevyempi kuin carlos. Itsellä on tehot nostettettu 210 heppaan ja väännöt 275nm eli liikkuu ihan mukavasti kesällä tälleen talvella tietty on aika rahallista menoa kun ei ole pitoa. hinnoiltaan 200set on myös paremmalla tasolla eli samalla tasolla kuin gti celicat. mutta mikään ei tietenkään korvaa nelivedon tuomaa hauskuutta tälläi talvella ja saahan siitä padasta helposti 250 hepoo...
- 325ix
S13 kirjoitti:
vähän ajetut on kalliita vaikka itseasiassa carlos sainz versio ei maksanut gtitä enemmpää kuin pari kolme tonnii mutta hinnoitellaan kuten gt4jät maksovat 270k uutena. Neliveto on kaks piippunen juttu, talvella tietty mukava mutta kun ei tiiä miten entinen omistaja on antanu kenkää, loikkaa meinaan täyskaasulla varmaan aika kivasti, eli voimansiirrto on kovilla. Itse himoitsin kyseistä peliä mutta päädyin -89 200sxään takaveto ja 170 heppaa vakiona, 1.8 turbo ja noin 200 kiloo kevyempi kuin carlos. Itsellä on tehot nostettettu 210 heppaan ja väännöt 275nm eli liikkuu ihan mukavasti kesällä tälleen talvella tietty on aika rahallista menoa kun ei ole pitoa. hinnoiltaan 200set on myös paremmalla tasolla eli samalla tasolla kuin gti celicat. mutta mikään ei tietenkään korvaa nelivedon tuomaa hauskuutta tälläi talvella ja saahan siitä padasta helposti 250 hepoo...
Saiz koneessahan on 208 hp Gt-4 on 204 Jostaan luin että saiz mallissa on turbo ihan eri kamaa kuin gt-4 ssä, ym juttuja (alusta jäähdytys ym ym) eli virittämällä saa kovan pelin) (kaverilla oli muutamavuosi sitten vakio Gt-4 -91? kuitenkin mittatissa oli 98 000, hyvin sekin pelitti. (6,9s sataseen) talvella kiva peli. kesällä esim. vettelle voi olla turha mennä (vakiona) elvisteleen! (Mukava auto, mutta ahdas ja vakiona 10 kautinta jotka soi riittävästi ainankin omaan korvaan)!
- Jupe
S13 kirjoitti:
vähän ajetut on kalliita vaikka itseasiassa carlos sainz versio ei maksanut gtitä enemmpää kuin pari kolme tonnii mutta hinnoitellaan kuten gt4jät maksovat 270k uutena. Neliveto on kaks piippunen juttu, talvella tietty mukava mutta kun ei tiiä miten entinen omistaja on antanu kenkää, loikkaa meinaan täyskaasulla varmaan aika kivasti, eli voimansiirrto on kovilla. Itse himoitsin kyseistä peliä mutta päädyin -89 200sxään takaveto ja 170 heppaa vakiona, 1.8 turbo ja noin 200 kiloo kevyempi kuin carlos. Itsellä on tehot nostettettu 210 heppaan ja väännöt 275nm eli liikkuu ihan mukavasti kesällä tälleen talvella tietty on aika rahallista menoa kun ei ole pitoa. hinnoiltaan 200set on myös paremmalla tasolla eli samalla tasolla kuin gti celicat. mutta mikään ei tietenkään korvaa nelivedon tuomaa hauskuutta tälläi talvella ja saahan siitä padasta helposti 250 hepoo...
Celican vaihtoehtona kannattaisi harkita volvo S40 T4 mallia. vakiona 200hv vääntöä tasan 300nm
Itselläni on kysenen auto. tunnen myös kaikki toyota mallit olen myös ajanut kaikilla maleilla muutamia tuhansia kilomertrejä. Isäni on toyotan jäleenmyyjä.
Mutta ei celica huono ole! - Cinque Valvole
Jupe kirjoitti:
Celican vaihtoehtona kannattaisi harkita volvo S40 T4 mallia. vakiona 200hv vääntöä tasan 300nm
Itselläni on kysenen auto. tunnen myös kaikki toyota mallit olen myös ajanut kaikilla maleilla muutamia tuhansia kilomertrejä. Isäni on toyotan jäleenmyyjä.
Mutta ei celica huono ole!Nii noist Celluist!
Itsellä ei siis ole ollut japsia, eikä tule olemaan, mutta minkä kuvan olen noist Celicoista, niin kyllä ensimmäinen "kunnon" Celica tuli vuonna -94 eli GT-Four, pyöreä lamppuinen, 242 hv.
Sen millä voin näin sanoa on, että kaverillani on ollut useampi Carlos ja nyt jokin aika sitten osti uudemman GT-nelosen nii on vain päivitellyt, että millä paskoilla on tullut ajettua! Eroa vanhalla ja uudella on: täysin uusi kone, alusta, jarrut, hieman erinlainen muotoilu ja varusteet, sekä joitan pikku nippeleitä.
Siis lyhyesti sanottuna kaikki jotka ovat päässeet vertaamaan uutta ja vanhaa niin ovat yllättyneet että kuinka voi olla parempi!
Ja eihän se vanha 200 heppanen kiihdy kuin 7,9 sek satkulle! Huomioon ottae auton jumalattoman painon! Mitä kaverini on moittinut vanhassa niin ainakin jarrut tosi paskat ja kun sillä ollut viritettyjä sainzeja (olevinaan 260 hv) niin eivät hänen mielestään kovinkaan hääpöisiä uudemman rinnalla!
Eli lyhyesti kiteytettynä osta se uudempi tai vaikka 200 nisukka, mitä joku tuossa aiemmin mainosti! - entinen gt-fourin omistaja
Cinque Valvole kirjoitti:
Nii noist Celluist!
Itsellä ei siis ole ollut japsia, eikä tule olemaan, mutta minkä kuvan olen noist Celicoista, niin kyllä ensimmäinen "kunnon" Celica tuli vuonna -94 eli GT-Four, pyöreä lamppuinen, 242 hv.
Sen millä voin näin sanoa on, että kaverillani on ollut useampi Carlos ja nyt jokin aika sitten osti uudemman GT-nelosen nii on vain päivitellyt, että millä paskoilla on tullut ajettua! Eroa vanhalla ja uudella on: täysin uusi kone, alusta, jarrut, hieman erinlainen muotoilu ja varusteet, sekä joitan pikku nippeleitä.
Siis lyhyesti sanottuna kaikki jotka ovat päässeet vertaamaan uutta ja vanhaa niin ovat yllättyneet että kuinka voi olla parempi!
Ja eihän se vanha 200 heppanen kiihdy kuin 7,9 sek satkulle! Huomioon ottae auton jumalattoman painon! Mitä kaverini on moittinut vanhassa niin ainakin jarrut tosi paskat ja kun sillä ollut viritettyjä sainzeja (olevinaan 260 hv) niin eivät hänen mielestään kovinkaan hääpöisiä uudemman rinnalla!
Eli lyhyesti kiteytettynä osta se uudempi tai vaikka 200 nisukka, mitä joku tuossa aiemmin mainosti!Joo oon se kyseinen kaveri, josta äskeisessä viestissä puhuttiin. Sainzeja on ollu viisi kappaletta, yksi -90 gti ja -94 gt-four. Jos vain millään on rahaa enemmän kuin joku 20000-22000 €, niin osta ehdottomasti gt-four. Ainakin kaksi on myynnissä; toinen on minun entinen M. Sipilällä Turussa ja toinen on Vantaalla gti-lehdessä esiintynyt 330hv peli. Sainzit on kaikki paljon rallattuja pelejä joissa ongelmia kytkimen ja vaihdelaatikon kanssa. Käy ajamassa Sipilän autolla ja kerro mielipiteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042935Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121138Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773