Veneessäni ei ole ikkunaverhoja. Kuika kiinnittää verhokisko muovisen pintaan. Onnistuuko jollakin liimalla? En haluaisi porailla seiniin mitään. Mikä liima tai olisiko jokin muu menetelmä kiinnittää verhot?
Verhokisko
6
3545
Vastaukset
- Niksipirkka
Jeesusteippi ja naulat
- MitaanTietamaton
Olisiko verhotangon kiinnikkeitä myös tarrakiinnitteisenä? Liimoista sileästä pinnasta kuumaliiman saa jokseenkin helposti irti, mutta irtoaakohan se jo käytössä. PU-massat ottanevat myös kiinni, mutta irrotuksen siistiminen voi olla työlästä.
Nyt kun veneen sisälläkin askarrellut alkuvuoden, niin olen kironnut kaikki teipit maanrakoon. Etenkin ilmastointiteipin, josta uv syö pinnan ja liima kovettuu raaputuskuntoon. Muiden teippien liimat tahmaavat ja tarrakoukkujen jäljet oli kamalat. - Miksei...
Styreenipohjainen pikaliima on tehokas, ei tosin sovi kaikille muoveille.
Epoksilla tarttuu melkein mikä vaan.
Muista karhentaa pinat ja puhdistaa rasvasta.
Siistein lopputulos voi silti tulla niin, että et liimaa mitään suoraan pintaa kiinni vaan liimaat kiinnikkeet, joihin voi laittaa kiinni melkein mitä vaan. Sopiva kiinnike voisi olla vaikka 4mm rst levy kierteillä - Eri onkelma
Mulla on kiskot, mutta ei verhoja. Millä ne verhot saadaan kiskoon kiinni, ajattelin pyykkipoikia, toimiiko
- C/R
Poraa suosiolla reiät, niin tulee kunnon kiinnitys helpolla. Ruuvireikiin panet epoksia ennen ruuvia, niin tulee kestävä kiinnitys. Jos kiskot joskus poistetaan, eikä tilalle tule mitään, on reikien paikkaus gelgoat pintaan helppoa tehdä lähes näkymättömäksi. Esim reiät 60 cm:m välein ei tuota montakaan paikkauskohdetta. Jos taito ei riitä topgoat-peittämiseen, voi reiät piilottaa vaikka esim. pyöreillä teippitarroilla tai jollain muulla hämäyksellä.
- Bossu
Jotkut kaksipuoliset asennusteipit (sellaiset paksummat) istuvat kuin tauti, jotkut eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693