Merkitseekö naimisiinmeno miehille mitään??
Oma mieheni sanoo, että hänelle se ei merkkaa mitään, että on vaan naisten hömpötyksiä olla yksi päivä prinsessana. Ei pidä paikkansa! Ainakaan mun kohdalta, kun menisin naimisiin, vaikka vaatimattomasti.
Haluan mennä hänen kanssa naimisiin ennen kuin alamme perustamaan perhettä. Tuntuu vaan kurjalta että toisella on tuollainen asenne naimisiinmenoa kohtaan. Onko mitään järkeä edes mennä naimisiin, jos toinen ei näe sen merkitystä.
mitä merkitsee häät
5
687
Vastaukset
- Minime
Onpa dorka asenne. Minä kyllä kohtelen muutenkin kultaani kuin prinsessaa joka päivä. Kyllä ne häät jotain meinaa, ja jos ei mies sitä tajua niin voisi vähän alkaa miettimään asioita uusiksi.
- jill
Kumpaa tarkoitit vai molempia? Ovat vähän eri mittasuhteen asioita. Minusta hyvä parisuhde voi onnistua ilman kumpaakin.
- tarkoitin
Yhdessä ja kihloissa ollaan oltu jo 6v ja 7kk.
- minulle merkitsee
sitoutumista enemmän. Vaikka sitoudumme nyttenkin niin onhan se merkki että haluaa enemmän. Se onko avo- vai avioliitossa on tietenkin parin oma asia, miten suhtautuu siihen. Toisaalta voi miettiä että miksi ei mene naimisiin? Mitä siinä menettää? Häät ovat juhla tutuille, ja ehdottomasti haluan nähdä kultani hääpuvussa:-)
- mies27
Kauniilla ja toivotulla tavalla ne merkitsevät sitoutumista toiseen, mutta omaksi harmiksi on alkanu vaikuttaa johtuen omista kokemuksista, että tulos on..ellei toisin osoiteta.
-käräjäoikeutta, asianajajia, tuomareita
-taistelu roinasta
-haaste käräjäsalin vitriinissä
-3.maailmansota
-jos lapsia=heille kärsimystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713