Mikä meni vikaan?

radgirl

Nyt on pakko avautua. Piti oikein rekisteröidä nimimerkkikin ettei trollit taas iske :D Love u guys ♥

Okei, en oo ollut sinkku kovin pitkään. Kesällä tulee vuosi. Jos niin voi määritellä, niin olen kuitenkin parisuhdetyyppi. Viihdyn yksin, ei tässä sinänsä ole ongelmaa, mutta se, että ei ole ketään kuka niin aidosti välittäisi ja rakastaisi, kuuntelisi murheet, ymmärtäisi ja pitäisi minusta ihan omana itsenäni. Kun muutin uudelle paikkakunnalle, edes kaveripohjalla ei ole tämmöisiä ihmisiä. Ja mistä niitä löytääkään kun aina on töissä tai töiden jälkeen väsyneenä kotona...

Älkää sitten ottako näitä asioita väärin. Vitsailen silti usein että on se kumma paikka kun kukaan ei minusta vaimoa ota; tykkään tehä ruokaa, viettää omaa aikaa (=omaa aikaa miehelle), nautin keskusteluista ja hiljaisuudesta, olen vallan tyytyväinen ulkonäkööni, ja silti tuntuu että kaikki miehet haluavat jäädä kaveritasolle. Tai siis haluavatkin. Tai sitten eivät millekään tasolle. Nykyään ei enää edes oikein uskalla luottaa ihmisiin kun kaikki vaan katoavat elämästä.

Mulla on ikävä läheisyyttä. Mulla on ikävä ihmisiä ja muutakin kun tätä kotona mussuttamista. Enkä oikeasti olisi uskonut että joudun purkaa asioitani netissä. Ihmisiä tapaisin varmasti esim harrastusten parissa mutta kaikki harrastaminen maksaa niin tolkuttomasti, aikakin on kortilla. Lenkkipolulla juostaan karkuun jos erehtyy vaikka silmiin katsomaan ja hymyilemään. Kärjistys.

Yksinäisyys tekee hiljaa sairaaksi

7

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen.

      Saanko panna sinua?

    • Hei radgirl!

      Vieraalle paikkakunnalle muutto on usein raskainta juuri siksi, että sosiaalinen verkosto pitää luoda tyhjästä. Kerroit, että sinulla on töitä. mutta sen kautta ei, mikäli ymmärsin oikein, ole kuitenkaan oikein ystävyyssuhteita syntynyt.

      Mistä niitä välittäviä, aitoja ihmissuhteita sitten voi saada? Helppoa vastausta ei tietenkään ole. Kapakat harvoin ovat aitojen ystävyyksien löytämispaikkoja.

      Minulle tuli mieleen, olisiko sinulla töiden ohella mahdollisesti aikaa johonkin hyväntekeväisyysporukkaan/toisten auttamiseen. Useat ihmiset ovat kokeneet syvää yhteenkuuluvuutta porukassa, jossa tehdään hyvää. Näitä on ihan vaikka minkälaisia, tunnetuimpia toimijoita ovat kirkon lisäksi SPR; MLL, erilaiset luontoon liittyvät, ja esimerkiksi vaikka Roska päivässä -liike. Moni kokee nimenomaan 'antamisen' mielekkääksi elämänsisällöksi ja siten myöskin yhteyttä muiden samanhenkisten kanssa. Voisiko tämä olla sinun tapasi juurtua uuteen asuinalueeseen?

      Yksi kiva idea on myös Let's Eat Together -liike. Siinä vieraat ihmiset syövät yhdessä päivällistä jonkun kotona ja näin tutustuvat toimintaansa. Ryhmä kasataan esim. Facebookin avulla. Voit tsekata toimiiko paikkakunnallasi tällainen toiminta, tai voitko jopa olla sitä perustamassa (Uusimmassa Yhteishyvässä on siitä juttu)

      Toivon tiellesi välittäviä, aitoja ihmissuhteita. Muista, että luottamuksen sillan rakentaminen vie aikaa.

      diakoni Meiju

      • Ohhoh, tulipa pieni kirjoitusvirhe. Toiseksi viimeisessa kappaleessa piti lukea 'näin tutustuvat toisiinsa' eikä toimintaansa. Anteeksi huolimattomuus

        Meiju diakoni


    • Vaikka ite en pahemmin tosta kirkon meiningistä perusta, niin nyt tuli kyllä asia settiä kirkolta mitä itsekin meinasina sanoa. Siis mä ihmettelen syvästi sitä kun porukka täällä aina puhuu että "mene baariin löytämään ystäviä" ite en oo suoranaisesti baarista varmaan kertaakaan löytänyt kavereita vaikka kuinka monesti oon käynyt, kaikki on siellä niin kännissä että niiden kanssa ollaan kavereita just sen yhen illan ajan ja siihen se sitten jääkin.

    • paavali paholainen

      Jaahas, ny se sitten jo leipäpappi eiku muu kirkollisverotyöläinen alkoi
      mainostaa naamakirjaa. Yhtä pahimmista NSA vakoilun ja urkinnan
      välineistä, minkä lisäksi pulju edustaa mädännäisyydessään maallisen
      mammonan keräämisen ja sitä kautta vapauden pahinta riistoa, mitä maa
      päällään kantaa.

      Kun tänne kerkes kehittyä muuan whatsappi, mikä ei toiminut ihan niin
      räikeällä tavalla ihmisen yksityisyyden suojan rikkomisessa ja edistämisessä
      kuin tämä naamakirja, niin eiköhän ne maallisen mammonan kerääjien ja
      elämäntavan levittämisen pahimmat edustajat ostaneet sen puljun pois,
      olikos se kauppasumma 16 miljardia. Hyi hitto mikä paskka tänne maailmaan
      onkaan levinnyt tuolta kautta ja mikä oppi.

      Tuo pulju toimii kaikkia niitä oppeja vastaan, mitä perinteisesti on kirkollisveron
      kannon kautta siellä töissäolevien toimesta saarnattu tähän asti.
      Se rikkoo jokaista sääntöä ja muuta vastaan, mitä esim. raamatusta löytyy.

      Tähänkö on tultu, kirkollisveronkannolla sitä kautta leipätöissä oleva henkilö
      mainostaa, raamatullisin termein ilmaistuna, suurinta saatanaa maan päällä
      mitä nykyajasta löytyy, yllyttää sen käyttöön ja alamaiseksi sille.
      Eli pirulle itselleen käskyläiseksi. Eikös kirkon ja sen työntekijöiden työn
      tarkoitus ollut vastakkainen, hätistellä ihmisiä pois sen saatanan
      vaikutusvallasta?

      Nyt sää leipätyöntekijä siitä kirkollispuljusta menit julkisuudessa mainostamaan
      ihmisiä liittymään saatanan joukkoihin ja naamakirjan käyttäjiksi, sekä
      ilmaisemaan sen pirun puljun olevan jotenkin hyväksyttävä asia.

      Tämäkin on yksi syy taas lisää niille, jotka näkevät tuon jokapuolelle
      ulottuvan NSA vakoilun yhdeksi suureksi saatanaksi, niin yksi syy taas lisää
      erota kirkosta. Kun kerran kirkon työntekijätkin ovat jo aivopestyjä ja
      värvättyjä sen suuren saatanan oppeja levittämään.

    • Nimimerkit loppuivat

      radgirl viestisi oli yksi pirteimmistä täällä lukemistani viesteistä. En usko sinulla olevan hätää :) He eivät olleet vain sinua varten. Nauti keväästä, mene ystävien kanssa ulos, sillein niitä miehiäkin tapaa. En tarkoita pelkkiä ravintoloita vaan ulos keskellä päivääkin. Omat ajatukset unohtuvat kun käy välillä kotia pidemmällä. Jos olet väsyneenä kotona niin mihin miestä tarvitset? Ehkä yrität vain liian väkisin, ihmiset kammoksuvat päällekäyviä ihmisiä. Itse lopetin stressaamisen ja nautin elämästä.

    • samanlaisia ongelmia on myös meillä miehillä, itse erosin 5 vuotta sitten , ystäviä toki on mutta siihen se sitten jääkin, olen aikapaljon menossa harrastuksissa mutta olisi myös mukava jos joku olisi kotona odottamassa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe