Missä VEH on?

Vastauksia.

18

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Kirjautunut viimeksi: 15.5.2014 19:58

• Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

• rainbowdash120 kirjoitti:

Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

Kuvaamassa lintuja?

• rainbowdash120 kirjoitti:

Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

Kirjoita suolistotarina aiheesta... Ehkä hän meni nukkumaan kuten normaaliväestö...

• Ehkä hän kirjautui jollain alter egollaan? Tai voihan hänelläkin olla kokeita?

• Tä onko peruskoulussa kokeita? :O

• Juu. Ikävä kyllä ainakin meillä on kokeita. Joo, tiedän että lukiossa on koeviikkoja, mutta silloin ei ole muuta koulua tai mitään esitelmiä 2/päivä...

Israelin tukija on kirjoittamassa/kehottamassa muita kirjoittamaan tarinoita joka aiheesta...

• Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

Seiskalla taisi olla meillä kokeita vielä toiseksi viimeisellä viikolla. Tai ehkä Vehin pitää nukkua? Se on tyypillistä ihmisille...

• VeH.
        kiekkoilija94 kirjoitti:

Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

No tässä nyt olen! :D Pitää tunnustaa, että olen ollut koko päivän tietokoneella, mutta hullaannuin yhdestä anime-sarjasta. Tai en nyt tiedä sitten, onko se ihan sarja. Jakso 11 oli niin koskettava, että täytyi pyyhkiä silmistä ylimääräinen vesi nähdäkseni jotain. :') Juuri kun olin vastaamassa kysymykseenne, sisko nappasi koneen, kun ei ole itse ollut pitkään aikaan koneella. Älkää olko huolissanne, viikonloppuna saan olla rauhassa. Minulla oli kyllä koko ajan ylimääräinen välilehti, jotta voisin seurata suoliton tapahtumia. Ja se, että olen kirjautunut viimeksi niin kauan aikaa sitten, johtuu siitä sarjasta.

• Kurpizza kun inspiraatio iskee hampaat kurkkuun silloin rupean kirjoittamaan kuin Solomon Guggenheimin, Vladimir Putinin ja Tolstoin kombinaatio...

• Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??

• kurpizza kirjoitti:

Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??

Mä epäilen että IT:n muistia on muotoiltu. Minulla on omat epäilykseni syyllisitä...

• assassin

Eihän Veh ole kadonnut. Parempi kysymys olisi, että missä Korppi on?

• korppi ap

Korppi ajoi sillalt ulos

• mr.näätä

Noista kokeista.. Meillä oli tällä viikolla joka päivä koe. Ma-pe pelkkää koetta ;..; aaah kuolen ja sit pitäis äikäs kirjottaa viel joku helevetin elämänkerta. Koulu pliz stahp!

• motari

Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle

• En todellakaan ole! En nyt kuitenkaan ymmärtänyt, mitä yritit tarkoittaa.
      "Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle "
      Motari, ei se nyt todellakaan tuo ole!! :X HYI! Ja joka tapauksessa niitä sarjoja on niin paljon, että saattaisi kestää päiviä tai vähän enemmänkin, ennen kuin saisitte sen oikean selville. ;) Nyt sitten en löydä niitä jaksoja enempää, vaikka niitä olisi, mutta ei toimivia. Alankin jo pian suolistoitua takaisin tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2900
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1713
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      51
      1460
    Aihe