Missä VEH on?

Vastauksia.

18

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Offline
      Kirjautunut viimeksi: 15.5.2014 19:58

      • Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

        Kuvaamassa lintuja?


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

        Kirjoita suolistotarina aiheesta... Ehkä hän meni nukkumaan kuten normaaliväestö...


    • Ehkä hän kirjautui jollain alter egollaan? Tai voihan hänelläkin olla kokeita?

      • Tä onko peruskoulussa kokeita? :O


    • Juu. Ikävä kyllä ainakin meillä on kokeita. Joo, tiedän että lukiossa on koeviikkoja, mutta silloin ei ole muuta koulua tai mitään esitelmiä 2/päivä...

      Israelin tukija on kirjoittamassa/kehottamassa muita kirjoittamaan tarinoita joka aiheesta...

      • Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

        Seiskalla taisi olla meillä kokeita vielä toiseksi viimeisellä viikolla. Tai ehkä Vehin pitää nukkua? Se on tyypillistä ihmisille...


      • VeH.
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

        No tässä nyt olen! :D Pitää tunnustaa, että olen ollut koko päivän tietokoneella, mutta hullaannuin yhdestä anime-sarjasta. Tai en nyt tiedä sitten, onko se ihan sarja. Jakso 11 oli niin koskettava, että täytyi pyyhkiä silmistä ylimääräinen vesi nähdäkseni jotain. :') Juuri kun olin vastaamassa kysymykseenne, sisko nappasi koneen, kun ei ole itse ollut pitkään aikaan koneella. Älkää olko huolissanne, viikonloppuna saan olla rauhassa. Minulla oli kyllä koko ajan ylimääräinen välilehti, jotta voisin seurata suoliton tapahtumia. Ja se, että olen kirjautunut viimeksi niin kauan aikaa sitten, johtuu siitä sarjasta.


    • Kurpizza kun inspiraatio iskee hampaat kurkkuun silloin rupean kirjoittamaan kuin Solomon Guggenheimin, Vladimir Putinin ja Tolstoin kombinaatio...

      • Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??


      • kurpizza kirjoitti:

        Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??

        Mä epäilen että IT:n muistia on muotoiltu. Minulla on omat epäilykseni syyllisitä...


    • Eihän Veh ole kadonnut. Parempi kysymys olisi, että missä Korppi on?

    • korppi ap

      Korppi ajoi sillalt ulos

    • mr.näätä

      Noista kokeista.. Meillä oli tällä viikolla joka päivä koe. Ma-pe pelkkää koetta ;..; aaah kuolen ja sit pitäis äikäs kirjottaa viel joku helevetin elämänkerta. Koulu pliz stahp!

    • motari

      Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle

    • En todellakaan ole! En nyt kuitenkaan ymmärtänyt, mitä yritit tarkoittaa.
      "Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle "
      Motari, ei se nyt todellakaan tuo ole!! :X HYI! Ja joka tapauksessa niitä sarjoja on niin paljon, että saattaisi kestää päiviä tai vähän enemmänkin, ennen kuin saisitte sen oikean selville. ;) Nyt sitten en löydä niitä jaksoja enempää, vaikka niitä olisi, mutta ei toimivia. Alankin jo pian suolistoitua takaisin tänne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1336
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      824
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      793
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe