Missä VEH on?

Vastauksia.

18

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Kirjautunut viimeksi: 15.5.2014 19:58

• Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

• rainbowdash120 kirjoitti:

Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

Kuvaamassa lintuja?

• rainbowdash120 kirjoitti:

Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?

Kirjoita suolistotarina aiheesta... Ehkä hän meni nukkumaan kuten normaaliväestö...

• Ehkä hän kirjautui jollain alter egollaan? Tai voihan hänelläkin olla kokeita?

• Tä onko peruskoulussa kokeita? :O

• Juu. Ikävä kyllä ainakin meillä on kokeita. Joo, tiedän että lukiossa on koeviikkoja, mutta silloin ei ole muuta koulua tai mitään esitelmiä 2/päivä...

Israelin tukija on kirjoittamassa/kehottamassa muita kirjoittamaan tarinoita joka aiheesta...

• Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

Seiskalla taisi olla meillä kokeita vielä toiseksi viimeisellä viikolla. Tai ehkä Vehin pitää nukkua? Se on tyypillistä ihmisille...

• VeH.
        kiekkoilija94 kirjoitti:

Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?

No tässä nyt olen! :D Pitää tunnustaa, että olen ollut koko päivän tietokoneella, mutta hullaannuin yhdestä anime-sarjasta. Tai en nyt tiedä sitten, onko se ihan sarja. Jakso 11 oli niin koskettava, että täytyi pyyhkiä silmistä ylimääräinen vesi nähdäkseni jotain. :') Juuri kun olin vastaamassa kysymykseenne, sisko nappasi koneen, kun ei ole itse ollut pitkään aikaan koneella. Älkää olko huolissanne, viikonloppuna saan olla rauhassa. Minulla oli kyllä koko ajan ylimääräinen välilehti, jotta voisin seurata suoliton tapahtumia. Ja se, että olen kirjautunut viimeksi niin kauan aikaa sitten, johtuu siitä sarjasta.

• Kurpizza kun inspiraatio iskee hampaat kurkkuun silloin rupean kirjoittamaan kuin Solomon Guggenheimin, Vladimir Putinin ja Tolstoin kombinaatio...

• Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??

• kurpizza kirjoitti:

Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??

Mä epäilen että IT:n muistia on muotoiltu. Minulla on omat epäilykseni syyllisitä...

• Eihän Veh ole kadonnut. Parempi kysymys olisi, että missä Korppi on?

• korppi ap

Korppi ajoi sillalt ulos

• mr.näätä

Noista kokeista.. Meillä oli tällä viikolla joka päivä koe. Ma-pe pelkkää koetta ;..; aaah kuolen ja sit pitäis äikäs kirjottaa viel joku helevetin elämänkerta. Koulu pliz stahp!

• motari

Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle

• En todellakaan ole! En nyt kuitenkaan ymmärtänyt, mitä yritit tarkoittaa.
      "Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle "
      Motari, ei se nyt todellakaan tuo ole!! :X HYI! Ja joka tapauksessa niitä sarjoja on niin paljon, että saattaisi kestää päiviä tai vähän enemmänkin, ennen kuin saisitte sen oikean selville. ;) Nyt sitten en löydä niitä jaksoja enempää, vaikka niitä olisi, mutta ei toimivia. Alankin jo pian suolistoitua takaisin tänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3715
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1889
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe