Vastauksia.
Missä VEH on?
18
105
Vastaukset
Offline
Kirjautunut viimeksi: 15.5.2014 19:58rainbowdash120 kirjoitti:
Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?
Kuvaamassa lintuja?
rainbowdash120 kirjoitti:
Tuohan on pitkä aika! entäpä jos hänelle on sattunut jotain?
Kirjoita suolistotarina aiheesta... Ehkä hän meni nukkumaan kuten normaaliväestö...
Ehkä hän kirjautui jollain alter egollaan? Tai voihan hänelläkin olla kokeita?
Juu. Ikävä kyllä ainakin meillä on kokeita. Joo, tiedän että lukiossa on koeviikkoja, mutta silloin ei ole muuta koulua tai mitään esitelmiä 2/päivä...
Israelin tukija on kirjoittamassa/kehottamassa muita kirjoittamaan tarinoita joka aiheesta...kiekkoilija94 kirjoitti:
Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?
Seiskalla taisi olla meillä kokeita vielä toiseksi viimeisellä viikolla. Tai ehkä Vehin pitää nukkua? Se on tyypillistä ihmisille...
- VeH.
kiekkoilija94 kirjoitti:
Niin mutta eikös kesälomakin kohta jo ala?
No tässä nyt olen! :D Pitää tunnustaa, että olen ollut koko päivän tietokoneella, mutta hullaannuin yhdestä anime-sarjasta. Tai en nyt tiedä sitten, onko se ihan sarja. Jakso 11 oli niin koskettava, että täytyi pyyhkiä silmistä ylimääräinen vesi nähdäkseni jotain. :') Juuri kun olin vastaamassa kysymykseenne, sisko nappasi koneen, kun ei ole itse ollut pitkään aikaan koneella. Älkää olko huolissanne, viikonloppuna saan olla rauhassa. Minulla oli kyllä koko ajan ylimääräinen välilehti, jotta voisin seurata suoliton tapahtumia. Ja se, että olen kirjautunut viimeksi niin kauan aikaa sitten, johtuu siitä sarjasta.
Kurpizza kun inspiraatio iskee hampaat kurkkuun silloin rupean kirjoittamaan kuin Solomon Guggenheimin, Vladimir Putinin ja Tolstoin kombinaatio...
kurpizza kirjoitti:
Mihis tikkarit ja postimerkit jäi??
Mä epäilen että IT:n muistia on muotoiltu. Minulla on omat epäilykseni syyllisitä...
Eihän Veh ole kadonnut. Parempi kysymys olisi, että missä Korppi on?
- korppi ap
Korppi ajoi sillalt ulos
- mr.näätä
Noista kokeista.. Meillä oli tällä viikolla joka päivä koe. Ma-pe pelkkää koetta ;..; aaah kuolen ja sit pitäis äikäs kirjottaa viel joku helevetin elämänkerta. Koulu pliz stahp!
- motari
Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle
En todellakaan ole! En nyt kuitenkaan ymmärtänyt, mitä yritit tarkoittaa.
"Saat seurata hentai-sarjojas nii kaua ku huvittaa.Tääl ei sua kaipaa kukaa. Kaikki ylemmät viestit on vaa trollei sulle "
Motari, ei se nyt todellakaan tuo ole!! :X HYI! Ja joka tapauksessa niitä sarjoja on niin paljon, että saattaisi kestää päiviä tai vähän enemmänkin, ennen kuin saisitte sen oikean selville. ;) Nyt sitten en löydä niitä jaksoja enempää, vaikka niitä olisi, mutta ei toimivia. Alankin jo pian suolistoitua takaisin tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624