Elikkä kysykää kaikkii juttui gerbiileistä niin mä vastailen niihin
gerbiili neuvoja jaossa:)
7
100
Vastaukset
- gerbiili love
Ja mulla on kaksi gerbiiliä ja olen itse 12 w:) gerbiilien nimeä voi sitten kysellä :)
- Aksuz
Mukava että täällä on aktiivisia auttajia, mutta turhaa tälläinen keskustelu, sillä moni aloittaa asioilleen uuden keskustelun.
- Niin?
Kuinka kauan gerbiili kestää yksinäisyyden ennenkuin kuolee?
- gerbiili love
No jos toisen gerbiilin kuolema on tullut yllättäen niin sitten n. Puoli vuotta, mutta jos toisella gerbiilillä on ollut jo sairauksia yms, niin sitten n. Vuosi
- Aksuz
gerbiili love kirjoitti:
No jos toisen gerbiilin kuolema on tullut yllättäen niin sitten n. Puoli vuotta, mutta jos toisella gerbiilillä on ollut jo sairauksia yms, niin sitten n. Vuosi
Ei siihen ole mitään tollasta juttua, se on yksilöllistä. Kuinka vanha gerbiilisi on?
- gerbiili love
Aksuz kirjoitti:
Ei siihen ole mitään tollasta juttua, se on yksilöllistä. Kuinka vanha gerbiilisi on?
Olen oikeastaan gerbiili tarhan omistaja. Ja minulla paljon eri ikäisiä ja olen tutkinut eri lajeja. Olen myös kirjoittanut kirjan niistä.
- gerbiili love
gerbiili love kirjoitti:
Olen oikeastaan gerbiili tarhan omistaja. Ja minulla paljon eri ikäisiä ja olen tutkinut eri lajeja. Olen myös kirjoittanut kirjan niistä.
Tai no oikeastaan "kirjan" sillä en ole vielä lähettänyt sitä minnekkään tai muuta... Ja omana ihan niinkui itselläni vain minulla on kaksi poika gerbiiliä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496441
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263848Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323014- 442946
- 512796
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262136Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511898- 351750
- 291736