Elikkä kysykää kaikkii juttui gerbiileistä niin mä vastailen niihin
gerbiili neuvoja jaossa:)
7
78
Vastaukset
- gerbiili love
Ja mulla on kaksi gerbiiliä ja olen itse 12 w:) gerbiilien nimeä voi sitten kysellä :)
- Aksuz
Mukava että täällä on aktiivisia auttajia, mutta turhaa tälläinen keskustelu, sillä moni aloittaa asioilleen uuden keskustelun.
- Niin?
Kuinka kauan gerbiili kestää yksinäisyyden ennenkuin kuolee?
- gerbiili love
No jos toisen gerbiilin kuolema on tullut yllättäen niin sitten n. Puoli vuotta, mutta jos toisella gerbiilillä on ollut jo sairauksia yms, niin sitten n. Vuosi
- Aksuz
gerbiili love kirjoitti:
No jos toisen gerbiilin kuolema on tullut yllättäen niin sitten n. Puoli vuotta, mutta jos toisella gerbiilillä on ollut jo sairauksia yms, niin sitten n. Vuosi
Ei siihen ole mitään tollasta juttua, se on yksilöllistä. Kuinka vanha gerbiilisi on?
- gerbiili love
Aksuz kirjoitti:
Ei siihen ole mitään tollasta juttua, se on yksilöllistä. Kuinka vanha gerbiilisi on?
Olen oikeastaan gerbiili tarhan omistaja. Ja minulla paljon eri ikäisiä ja olen tutkinut eri lajeja. Olen myös kirjoittanut kirjan niistä.
- gerbiili love
gerbiili love kirjoitti:
Olen oikeastaan gerbiili tarhan omistaja. Ja minulla paljon eri ikäisiä ja olen tutkinut eri lajeja. Olen myös kirjoittanut kirjan niistä.
Tai no oikeastaan "kirjan" sillä en ole vielä lähettänyt sitä minnekkään tai muuta... Ja omana ihan niinkui itselläni vain minulla on kaksi poika gerbiiliä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346