Näillä sivuilla on paljon aiheesta vl:n säädyttömästä pukeutumisesta ja muuusta sopimattomasta käyttäytymisestä. Ja se on aiheellinen puheenaihe.
On kuitenkin muistettava, että ei kaikki ole sydämestään uskomassa, jotka käy seuroissa.
Monet käyttävät alkoholia, käy elokuvissa, harrastavat avioliiton ulkopuolisia suhteita jne. Nykyään seuroissa käy paljon nuoria vain tapaamassa kavereita ja elävät muutenkin kuin pukeutumisellaan vastoin omantunnon neuvoja. Näilläkin palstoilla on monia, jotka kertovat käyvänsä siellä koska siellä on nättejä tyttöjä ja komeita poikia. Kun seuraavan kerran näet mielestäsi sopimattomasti käyttäytyvän nuoren tai vanhan, joka käy seuroissa, voit miettiä että onkohan tuo sydämestään uskomassa. Vain sydämen usko pelastaa, ei seuroissa käyminen.
Raamatussa sanotaan, että lopun ajalla verkossa on myös mätiä kaloja, joilla tarkoitetaan juuri näitä mukana kulkevia, mutta ei sydämestään uskovaisia.
Kuka on VL?
2
381
Vastaukset
kirjoittaa, että
Mitä siis auttoi hurma,
hekuma hetkinen,
kun sielun on se surma
ja itku iäinen.
Te nuoret siionissa,
armossa asukaa,
nuoruuden kiusauksissa,
verestä voiman saa
Ja kyyneletkin kerran,
jää silmiin sammuviin,
kun siunattuina Herran,
kutsutaan taivaisiin.
Niin se kuitenkin, on että itkeäkin saa ja vaikka itkulla hyljätä tämän maailman rakkaus. Jättää se syntinä, roskana ja raiskana hyljätä pois. Parempi on rakastaa Jumalaa kuin tätä maailmaan. Eihän lapsen isäkään itkevää lastaan jätä, ei Jumalakaan. Parempi siis vaikka vähä itkeä, kuin että tehdä syntiä, toteuttaa omia halujaan ja himojaan.- Aapo
Onhan se kaunista lukea kun nuoret naiset haluavat erottautua maailman synneistä pois, mutta miten he sen tekevät, omalla siveydellään. Voi, jos tuossa olisi mukana myöskin Jeesuksen veren voimaa, niin se pesisi kaikki synnitkin pois iankaikkisella unhoituksella ja veisi myöskin taivaan iloon. Mutta kun tuo kaikki on tehty omalla vanhurskaudella, niin siihen on myöskin tullut lisänä epäuskon synnin taakka. Etsikää ensin taivaan valtakuntaa, niin kaikki muu teille annetaan sulasta armosta. Rukoukseni on Herra avaa sokeain silmät ennen kuin ilta saapuu ja pimeys laskeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483