Hei! Palstaa silloin tällöin lukeneena törmäsin perhehuone-sanaan taas. Mitähän se käytännössä tarkoittaa?
t.Utelias
Perhehuone?
3
666
Vastaukset
- G6 P3
Perhehuone tarkoittaa synnyttäneiden osastolla sairaalahuonetta, johon tulee äidin ja vauvan sairaalassa olon ajaksi koko perhe. Se on jonkin verran kalliimpi kuin tavallinen vierihoitopaikka siellä sairaalassa. Jotkut pitävät perhehuonetta ehdottomana, ja toiset taas eivät tykkää siitä ollenkaan.
- äiti82 ja tyttö 2-v
täällä Satakunnanalueella(esim.Satks)perhehuoneesta ei veloiteta lisämaksuja vaan se on ihan normaali sairaalassaolomaksu eli 22e/vrk.Olimme perheuoneessa esikoisen synnyttyä koko sairaalassaoloajan,myöskään siitä ei veloitettu lisämaksuja kun mieheni oli yöt perhehuoneessa,vain hänen ruokailunsa oli maksullista.perhehuone on ensisijaisesti tarkoitettu ensisynnyttäjille.Suosittelen perhehuonetta kaikille ensisynnyttäjille sillä siellä saa rauhassa tutustua uuteen tulokkaaseen:)
- PKS
äiti82 ja tyttö 2-v kirjoitti:
täällä Satakunnanalueella(esim.Satks)perhehuoneesta ei veloiteta lisämaksuja vaan se on ihan normaali sairaalassaolomaksu eli 22e/vrk.Olimme perheuoneessa esikoisen synnyttyä koko sairaalassaoloajan,myöskään siitä ei veloitettu lisämaksuja kun mieheni oli yöt perhehuoneessa,vain hänen ruokailunsa oli maksullista.perhehuone on ensisijaisesti tarkoitettu ensisynnyttäjille.Suosittelen perhehuonetta kaikille ensisynnyttäjille sillä siellä saa rauhassa tutustua uuteen tulokkaaseen:)
Ainakin Jorvissa perhehuoneet on rajoitettu nimenomaan vain ensisynnyttäjille. Isompia lapsia ei sairaalaan siis huolita. Myös isän on sitouduttava olemaan paikalla sairaalassa koko ajan. Hän ei siis voi käydä esim. töissä perhehuoneesta käsin. Tämä varmaankin siksi, että pääkaupunkiseudulla on synnäreillä aika täyttä, ja perhehuoneet halutaan varmistaa nimensä mukaiseen käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078