1. Mobiilireititin 3G/4G E5776
Huawein E5776 reitittimellä voi koko perhe käyttää internettiä samaan aikaan
2. ZyXEL P661HNU-FI
Osaisiko joku sanoa mikä noiden laitteiden ero on?
Vaatiiko tuo otskossa mainittu liittymä toimiakseen, reitittimeksi tuon 1. vaihtoehdon.
Saunalahdella tuon 1. reitittimen hinta on 180 euroa.
Tuo 2. laite minulla olisi itsellä.
Saunalahti mobiililaajakaista 4G
5
129
Vastaukset
Jotta 4G yhteydestä saisi kaiken irti niin tarvittaisiin 4G reititin ja tuo 2 vaihtoehto ei ole sellainen,
- e5776
Mobiilireititin 3G/4G E5776;Tämä laite toimii itessään reitittimenä et tarvitse muita reitittimiä.Yhdistä laitteesi suoraan siihen.
- Sama vai eri asia?
Mikä on reitittimen ja modeemin ero? Ja mihin tuo Huawei tarvitsee akun?
Sama vai eri asia? kirjoitti:
Mikä on reitittimen ja modeemin ero? Ja mihin tuo Huawei tarvitsee akun?
Eri asioita ovat
http://murobbs.plaza.fi/internet-tietoturva-ja-muu-tietoliikenne/465769-reitittimen-ja-modeemin-ero.html
Huaweissa tulee mukana akku. Se on siis "kannettava wlan tukiasema".
ZyXelissäsi tarvitset lisäksi sen itse mobiilidatatikun eli mokkulan. ZyXel toki välittää 4G-mobiilidatatikunkin signaalia, mikäli itse tikku on reitittimen firmwaressa tuettu. Tuo sinun pitää tarkistaa.
Jos sinulla ei vielä ole mitään mobiilidatatikkua, niin ota suosiolla tuo valmis Huawein paketti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155