Puheenjohtajaa olisi demareiden kannattanut vaihtaa jo vuosi sitten. Nyt uudella puheenjohtajalla Rinteellä on hyvin huonot mahdollisuudet saada oma kädenjälki näkyviin ja osoittaa muutoksilla olevansa Urpilaista parempi vaihtoehto puheenjohtajaksi.
Toki demareiden kannatuksen alamäki alkoi jo öykkärimäisesti käyttäytyneen Paavo Lipposen aikakaudella.
Demarit möhlivät
14
61
Vastaukset
- just just
Toki j-Pennasen kannatuksen alamäki alkoi jo ensimmäisestä kirjoituksesta, kun huomattiin et se junkkaa ja pettää ,kun ottaa vasemmankäden mukaan sehän on vieraissa käyntiä.
- JokkenJoll Jock Jock
Olen homo. Junk Junk
- Pöö sanoi Lipponen
Nahkurin orsilla tavataan, sanoi Paavo Lipponen keskustan Esko Aholle.
Mitä siellä Pekkarisen tukan alla liikkuu, sanoi Paavo Lipponen keskustan Mauri Pekkariselle. - Röh Röh sanoi possu
Hui Timo Soini, sanoi Timo Soini kun peiliin katsoi !
- j-pennanen-33v
Timo Soini on samaa ikäluokkaa kuin j-pennanen 33 v.
http://atsumesheart.blogspot.fi/2011/04/jos-timo-soinin-traumat-takaa.html - kepu pettää aina
Jumalan TERVE, sanoi lestadiolainen Juha Sipilä.
- Pakkoruotsi pois
Täytyykin äänestää persuja.
Ihan sen takia kun he yksimielisesti vastustavat pakkoruotsia.
Pakkoruotsin poistamisen kannalla on suomalaisten enemmistö.
Tämän ovat tehdyt gallupit todistaneet.- EU ja "pakkoruotsi"?
Epäilemättä tyypillinen persujen kannattaja voi äänestää EU vaaleissa Persua koska "pakkoruotsi".
Mutta voiko muuten tuohon Suomalaisuuden Liiton teettämään galluppiin luottaa koska tekijänä on ollut Kokoomuslaisen Eero Lehden Taloustutkimus OY? - EU ja kepu
EU ja "pakkoruotsi"? kirjoitti:
Epäilemättä tyypillinen persujen kannattaja voi äänestää EU vaaleissa Persua koska "pakkoruotsi".
Mutta voiko muuten tuohon Suomalaisuuden Liiton teettämään galluppiin luottaa koska tekijänä on ollut Kokoomuslaisen Eero Lehden Taloustutkimus OY?Tyypillinen kepun kannattaja voi äänestää eurovastaista Paavo Väyrystä.
Ääni saattaa kuitenkin mennä euromyönteiselle Olli Rehnille.
Kepu vastustaa kotimaassa EU:n liittovaltiokehitystä.
Europarlamentissa kepu kuuluu ryhmään joka kannattaa liittovaltiokehitystä.
Joten pakkoruotsikin on parempi peruste äänestää näissä vaaleissa, kuin äänestää jakomielitautista kepua joka pelaa ainakin kaksilla rattailla.
- Sipilä&Katainen
Katainen ja Sipilä keskustelivat.
Sipilällä tuli tarve lähteä vessaan ja hän sanoi Kaitaiselle, minä käyn paskalla.
Katainen vastasi Sipilälle, minun auto käy bensalla. - Sipilä&Katainen
Minä junkkaan muuteen J-Pennasen kanssa olen sen hyvä kaveri nami nami.
- jock jock (aito)
Ennen oli Punk - nykyään vaan Junk!...totesi pennanen ja päjäytti mällit!
- smpp
Soini ainaki on turhake pakoilee vastuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572716
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172413- 412042
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01050Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989