Kuinka kauan voi mennä gerbiilin olla vielä elossa ennenkuin kuolee yksinäisyyteen.
Kuinka kauan gerbiili elää yksin?
2
4465
Vastaukset
- Gerbsut <3
Se riippuu aivan gerbiilin luonteesta. Jotkut gerbiilit elävät yksin vain 3päivää jotkut jopa vuodenkin. Se riippuu myös siitä kuinka sosiaalinen gerbiili on. Jos gerbiilille on seura ollut tärkeä kannattaa gerbiilin kanssa olla tekemisissä useita kertoja päivässä että gerbiili tietää ettei ole yksin.
- Sedä
Harva gerbiili oikeasti yksinäisyyteen kuolee. Useimmiten käy varmaan niin että jäljelle jäänyt kuolee samaan sairauteen kuin edellinenkin, jos vain pari päivää on eroa. Yksinäisyys voi masentaa gerbiilin, ja masennus taas altistaa sairauksille ja vie ruokahalua. Ei ole mitään estettä etteikö gerbiili voisi elää vielä vuosia jos Se on nuori. Niinpä jos ei aio ottaa enää uusia gerbiilejä, kannattaa harkita siitä luopumista kotiin jossa sille yritettäisiin totuttaa uusia kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086