Olen tuumiskellut laskea veneestä 60 m kokuavannon molemmin puolin pohjaan ankkuroidut ja koholla kannateltavat plokit/pylpyrät, joista lähtee upponaru avannon paikalle. Siellä samoin olisi pohjaan ankkuroitu naru ja värikäs koho lähelle veden pintaa. Kaksinkertaiset upponarut olis kohossa kiinni ja siitä koukattavissa. Ankkurikivestä voisi tulla toinen ohut naru, jossa olisi risu pystyssä veden pinnalla. Jos sattuu syksyinen jäittenlähtö, naru voisi sitten mennä poikki eikä se laahaisi ankkuria mukanaan. Koho minun pitäisi löytää GPS:n avulla syystalven ohuen jään alta, jos risu ei ole tallella. -Olisiko kenelläkään parempia ehdotuksia?
Talviverkotus yhdestä avannosta?
Nuuskamuikku51
3
433
Vastaukset
- 20+10
Kyllä on: Tee kuten aina ennenkin äläkä kylvä mitään helvetin viritelmiä sinne veteen kaikkien riesaksi.
- sputnik
Teen verkonuittolaitteita. Tunnissa heittää neljänneskilometrin jäänalle verkkoja yhdestä avannosta.
- poku....
Vieläkö on saatavana POKU merkisiä verkonuittolaitteita, joilla saa verkot laskettua yhdestä avannosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024447Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816