Koettakaa tunnistaa henkilöt jotka näkyvät videoleikkeessä-Eino Grön -syyspihlajan alla -Kevätniemen lava joskus elokuussa v1972 ?
https://www.youtube.com/watch?v=whzDm74NNOw
Kuinka monta löytyy
Tunnistakaa henkilöt kilpailu Kevätniemen lava 1970-luvun alussa
22
3162
Vastaukset
- oisit imppa käyny
Oispa vielä noita aikoja!Elävä kylä!!!!Haikee mieli tuli.
- elsa, kohtalon lapsi
No siellähän on eikka röhn!
- Anonyymi
Vuosi on 1976 olin siellä slloin ja näkuu Eino Grön laulaa kohtalonkukkaa minuutin kohdalla raitapaita on päällä,siis T-paita poikkiraita. Unto Pyykkö.. Ja näkyy myös veljeni Onni Pyykkö
- Anonyymi
PÄÄMINISTERI Antti Rinne (sd) osallistuu lauantaina Helsingissä pidettävään Pride-kulkueeseen, valtioneuvosto tiedottaa.
Rinteen mukaan hän on ensimmäinen Suomen pääministeri, joka osallistuu Helsinki Prideen pääministerinä.
-kyllä hävettää olla suomalainen!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PÄÄMINISTERI Antti Rinne (sd) osallistuu lauantaina Helsingissä pidettävään Pride-kulkueeseen, valtioneuvosto tiedottaa.
Rinteen mukaan hän on ensimmäinen Suomen pääministeri, joka osallistuu Helsinki Prideen pääministerinä.
-kyllä hävettää olla suomalainen!!Oliko Rinne mukana aloituksen linkin videossa? Minäkin olin huomaavinani Rinteen vaappuvan lavalta portille päin kahden miehen saattamana. Eipä ole yhtään siitään Rinteen poika muuttunut. Yhtä huonoa oli kävely jo silloin. Olisiko junkkeroinut hieman liikaa?
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi on 1976 olin siellä slloin ja näkuu Eino Grön laulaa kohtalonkukkaa minuutin kohdalla raitapaita on päällä,siis T-paita poikkiraita. Unto Pyykkö.. Ja näkyy myös veljeni Onni Pyykkö
Ootko Pyykköjen kautta sukua myös Kiiskisille? Jos olet niin ollaan heimokantaa, olet sitten myös Kamuttajan kanssa sukua.
- Röhnihän se
Niin muuten oli Röhnin Eikka, se kuulu painija.
- päivänpaiste
Tuossa portilla on ite Erwin Tuppurainen..Hyvä mies oli eläissään ja monen lähisukulainen..Hän lähti taivaan kotiin n.parikymmentä vuotta sitten tulipalon saattelemana..Rauha hänen sielulleen ja myös omaisille..Turha on enää kaivella menneitä; Erwin on saanut rauhan tästä katalasta maailmasta (ja naapurista).
- rotestimökinpoika
Olikohan kyseessä vuosi 1976, saatan olla väärässäkin.
- Anonyymi
Oli.
- entlieksalainen
Pyörähtelee siellä joukossa myös Malisen poika etunimeä en muista .
- Anonyymi
Mauri ja Ritva Malinen
- käytöstavat.kunniaan
Luuletteko että henkilöt itse haluavat nimeään julkaistavan palstalla?
Vähän käytöstapoja ja toisten ihmisten kunnioitusta, kiitos! - Huoripukkia
Jos akkasi huorasi tuohon aikaan niin unohda koko juttu, ei sitä kukaan enää pane.
- mieti.vähän
Ei nuo nimet mitää salaisuuksia ole.
- Anonyymi
näkyy olevan minun entinen akkakin siellä toisen kanssa vaikka oltiin sillon jo kihlossa.
- Anonyymi
Entäs tämä videopätkä Kevätniemestä. Tunsin muutamia lieksalaisia. Esimerkiksi Aulis Kärkkäisen isosta nenästä tunnistin. Moni mies oli yrittänyt peitellä kaljuuntuvaa päätään heittoletillä tai toiselta korvalliselta yli pään kampaamalla. Todella naurettavan näköistä.
Erittäin huomoristista kuuneltavaa painija Röhnin muka englanninkielinen laulu. Tällaista on sellaisen henkilön tankeroenglanti, joka ei ole koskaan opiskellut englantia ja yrittää lukea laulaessaan sanoja paperista. Tuu tii tu tööti tuu!
https://www.youtube.com/watch?v=sZ9Evb4HxJM- Anonyymi
Täydestä meni kuin väärä raha kevätniemeläisiin Röhnin Einon englannin kieli.
- Anonyymi
Kuvattu samana iltana kuin viestiketjun aiempikin linkki. Eino Gröhn esitti osan lauluistaan englannin kielellä koska kuvasivat suomalaista tanssilavakulttuuria näytettäväksi ulkomailla. Myös Paula Koivuniemi esitti jonkin kappaleensa englannin kielellä. Illan solisteja oli myös Esko Rahkonen.
- Anonyymi
Paula Koivuniemi onnistui englannin kielellään paljon paremmin kuin englannin kielen ummikko painija Eino Grön (ei Gröhn).
https://www.youtube.com/watch?v=m_oCe7TJQTk - Anonyymi
Paula jatkaa Kotkan ruusulla. Yleisöstä on havaittavissa hyvin monilla miespuolisilla tanssijoilla kalapuikkopulisongit. Niistähän tytöt tykkäävät, kun ne kutittavat mukavasti reisiä.
https://www.youtube.com/watch?v=De8YKFvYitE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334