Saunalahden prepaid lopetti toimintansa

jätelahti

Meillä saunalahden prepaid lopetti toimintansa vodafonen verkossa saapuvien puheluiden osalta Espanjassa. Eivät saunalahdella osaa kertoa mikä on vikana. Liittämällä on rutkasti saldoa jäljellä ja sillä voi soittaa ulos mutta saapuvia puheluita ei voi vastaanottaa.

Saunalahdelta sai epäasiallista palvelua. Asiakaspalvelija keskeytti minut ja puhui jatkuvasti päälle "liittymäkortissani saattaisi olla jotain vikaa ja minun kannattaisi itse soitella vodafonelle ja selvittää ongelma" vaikka olen saunalahden asiakas ja maksan heille puheluistani. Epäasiallista palvelua eivätkä voineet selvittää ovatko itse saunalahdella muistaneet maksaa Vodafonen laskunsa ettei ongelma johdu heidän maksamattomista laskuistaan ulkomaanoperaattorille.

Minun saunalahden asiakkaana pitäisi itse kantaa vastuu ja ratkaista ongelma miksei heidän prepaid liittymänsä toimi. Asiakaspalvelua ei kiinnostanut hoitaa ongelmaa kuntoon. Liittymä on tätä ennen toiminut hyvin kuukausia ja vika ilmaantui parisen päivää sitten 13.5.

Onko muilla samanlaisia ongelmia?

8

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätelahti

      Ongelma prepaid liittymässä
      jätelahti • 13:40
      Asiakaspalvelija ei ole vielä liittynyt keskusteluun. Odota hetki, ole hyvä
      Onko palvelija paikalla?
      jätelahti • 13:41
      Keskustelet Saunalahden asiakaspalvelun kanssa ( Katja )
      Hei, täällä ollaan
      Katja • 13:42
      Hyvä, voitko pyytää että ottavat minuun yhteyttä pikimmiten, liittymäni ei toimi. Kirjoitin siitä jo suomi24.fi palstalle seuraavasti:
      jätelahti • 13:42
      Meillä saunalahden prepaid lopetti toimintansa vodafonen verkossa saapuvien puheluiden osalta Espanjassa. Eivät saunalahdella osaa kertoa mikä on vikana. Liittämällä on rutkasti saldoa jäljellä ja sillä voi soittaa ulos mutta saapuvia puheluita ei voi vastaanottaa.

      jätelahti • 13:42
      liittämän numero on xxxxxxxxxxxxx
      jätelahti • 13:43
      olen soittanut jo pariin otteeseen teille asiasta. Haluan että liittymä korjataan tänään. Pyydä soittamaan pikimmiten numeroon xxxxxxxxxxxxx ja ilmoittamaan milloin vika on korjattu. kiitos.
      jätelahti • 13:43
      Hetki niin tarkistan liittymän tilan.
      Katja • 13:44
      Oletko kokeillut jotain toista verkkoa?
      Katja • 13:46
      Teillä on sopimus ilmeisesti vain vodafonen kanssa. ei rekisteröidy muihin verkkoihin joita ovat yoigo, movistar ja orange
      jätelahti • 13:46
      hetki
      Katja • 13:46
      pyydä selvittämään onko teillä laskut auki vodafonelle, se voi olla yksi syy.
      jätelahti • 13:46
      Orange, Movistar / Telefonica, Vodafone
      Katja • 13:47
      ovat espanjassa toimivia operaattoreita
      Katja • 13:47
      kyllä, liittymä ei rekisteröidy kuin vodafonelle. Toiminut ennen hyvin useita kuukausia vodafonen verkossa, tämä vika ilmaantui 13.5. eli puhelimella voi itsessään soittaa mutta ei vastaanottaa puheluita.
      jätelahti • 13:48
      Toivon että otatte yhteyttä vodafonelle ja korjaatte vian pikimmiten koska tarvitsemme liittymää joka päivä
      jätelahti • 13:49
      liittymän numero vielä uusiksi eli xxxxxxxxxxxx
      jätelahti • 13:50
      Voitko hetken odottaa niin tarkistan liittymän tilan
      Katja • 13:50

      • jätelahti

        Liittymä on edellisen kerran ollut Espanjan verkossa, sillä ei ole mitään estoja etteikö voisi siellä toimia. Teidän tulisi kokeilla sim-korttia vielä toisessa puhelimessa.
        Katja • 13:56
        ei mitään estoja. Liittymää on kokeiltu kahdessa eri puhelimessa. Ei vaikutusta. Ongelma on teidän päässänne, liittymäkortti on täysin kunnossa kuten myös puhelinkin.
        jätelahti • 13:57
        Ongelma voi olla myös Espanjassa. Teemme liittymästä häiriöilmoituksen.
        Katja • 13:57
        Soitot ulos toimii, puheluiden vastaanotto ei.
        jätelahti • 13:57
        Korjatkaa liittymä kuntoon, ottakaa yhteyttä vodafoneen. Selvittäkää miksi yhteistyönne vodafonen kanssa ei toimi ja miksi kyseinen operaattori on laittanut eston puheluillenne. Otan yhteydenottoa ja ilmoitusta kun olette vian korjanneet. Tämän päivän aikana kiitos!
        jätelahti • 13:59
        Sinun tulee tehdä häiriöilmoitus liittymästä. Minä en voi sitä tätä kautta tehdä.
        Katja • 14:00
        Minun tulisi vaihtaa operaattoria, harmi etten voi tehdö sitä ulkomailta käsin. Teidän asiakaspalvelu on koppavaa ja ylimielistä. Asiakkaiden ongelmia ei ratkota vaan vittuillaan tyyliin "korjaa itse liittymäsi viat". Pah!
        jätelahti • 14:02
        Tässä tilanteessa tulee tehdä häiriöimoitus niinkuin normaaliliittymissäkin. Olen yrittänyt sinua auttaa parhaani mukaan.
        Katja • 14:03
        Oleh tehnyt kerran häiriöilmoituksen, vastaus siihen tuli 2kk kuluttua tekstiviestitse. Korjatkaa vika ja tehkää itse häiriöilmoituksenne.
        jätelahti • 14:04
        Ja maksakaa laskunne vodafonelle niin ei blokkaa puheluitanne
        jätelahti • 14:05
        Kuten jo aikaisemmin kerroin, häiriöilmoitus tulee tehdä puhelimitse tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
        Katja • 14:06
        Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluunne. Kirjoitan mieluummin tuonne palstalle ja yritän saada apua sitä kautta.
        jätelahti • 14:07
        Voit kirjoittaa palstalle tai muuta kanavaa pitkin. Liittymä on kuitenkin tarkistettu eikä sille löydy syytä miksi ei puhelut toimi. Täten siitä tulee tehdä häiriöilmoitus.
        Katja • 14:08
        Chat on kanava, mitä pitkin opastetaan oikeisiin yhteydenottokanaviin ja nopeiden asioiden hoitamisessa. Häiriöilmoitukset eivät kuulu tähän alueeseen. Toki kartoitamme ensin tilanteen.
        Katja • 14:09
        Mielestäni teidän tulisi maksaa avoimet laskunne vodafonelle ja hoitaa liittymäasiat kuntoon tämän päivän aikana. Epäluotettavaa ja huonoa asiakaspalvelua kun vikaa ei korjata vaan asiakas jätetään oman onnensa nojaan. Tämän kuuluisi olla teidän ongelmanne kun verkkoroaming ei toimi. Teidän kuuluu olla yhteydessä vodafoneen ja selvittää vika.
        jätelahti • 14:12
        Mikäli Elisan ja Vodaphonen välillä olisi jotain ristiriitoja, puhelut ei toimisi kumpaankaan suuntaan.
        Katja • 14:13
        korkkasin juuri uuden saunalahden liittymän. täysin uusi ei yhtään puhelua soitettu. sama ongelma. numero on xxxxxxxxxxxxx.
        jätelahti • 14:27
        vika ei siis ole liittymässä vaan siinä että teidän osaamisessa ja verkossanne on vikaa
        jätelahti • 14:27
        Liittymistä tulee edelleen jättää häiriöilmoitus
        Katja • 14:30
        kyse ei ole liittymän viasta vaan siitä ettei teillä ole ammattitaitoista työväkeä. Voitko välittää soittopyynnön numeroon xxxxxxxxxxx. Odotan yhteydenottoanne.
        jätelahti • 14:31
        En pysty välittämään soittopyyntöä
        Katja • 14:31


    • Hei jätesatama,
      Ikävä kuulla, että prepaid-liittymässäsi on ollut ongelmaa. Yleistä vikaa Saunalahden liittymillä Vodafonen verkossa ei ole ilmennyt. Jos asiakaspalvelussa ei vielä tehty vikailmoitusta asiasta, voisi tilannetta tutkia tarkemmin Palstan kautta: http://palsta.saunalahti.fi Jos kysyt asiaa siellä, paikalla oleva moderaattori voi pyytää sinua lähettämään liittymänumerosi yksityisviestillä, jolloin liittymää päästään tutkimaan tarkemmin.

      Seppo / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

      • jätelahti

        Terve Seppo ja kiitos avustasi. Täällä on kyllä täällä ollut muillakin ongelmia sauniksen liittymien kanssa. Eivät toimi. Vähän sama juttu kuin asiakaspalvelun kanssa, ikävä kyllä.

        Nimimerkkini on sitten jätelahti=saunalahti, ei jätesatama.


      • jätelahti kirjoitti:

        Terve Seppo ja kiitos avustasi. Täällä on kyllä täällä ollut muillakin ongelmia sauniksen liittymien kanssa. Eivät toimi. Vähän sama juttu kuin asiakaspalvelun kanssa, ikävä kyllä.

        Nimimerkkini on sitten jätelahti=saunalahti, ei jätesatama.

        Hei jätelahti,

        olisi hyvä jos voisit kirjautua Saunalahden Palstalle ja laittaa vaikka yksityisviestiä asiasta suoraan minulle http://elisa.to/teemikko

        Pyrimme korjaamaan viat kuntoon, mutta asiaa ei voida käsitellä kokonaisuudessaan täällä Suomi24.fi -palvelussa.

        Teemu / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi


      • jätelahti
        palstatiimi kirjoitti:

        Hei jätelahti,

        olisi hyvä jos voisit kirjautua Saunalahden Palstalle ja laittaa vaikka yksityisviestiä asiasta suoraan minulle http://elisa.to/teemikko

        Pyrimme korjaamaan viat kuntoon, mutta asiaa ei voida käsitellä kokonaisuudessaan täällä Suomi24.fi -palvelussa.

        Teemu / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi

        Kiitos Teemu,

        Nyt saunalahden liittymä lähti toimimaan vähän yli viikon katkoksen jälkeen. Uskomattoman hienoa, olemme tänään juhlistaneet asiaa täällä erilaisin seremonioin.

        Kiinnostavaa olisi vielä tietää mitä liittymässä oli vikana? Olemme lyöneet vetoa siitä kenen arvaus osuu lähimmäksi. Oliko vika teidän vai vodafonen päässä? Oliko liittymän vian syynä mahdollisesti saunalahdelta auki jäänyt lasku vodafonelle?


      • jätelahti kirjoitti:

        Kiitos Teemu,

        Nyt saunalahden liittymä lähti toimimaan vähän yli viikon katkoksen jälkeen. Uskomattoman hienoa, olemme tänään juhlistaneet asiaa täällä erilaisin seremonioin.

        Kiinnostavaa olisi vielä tietää mitä liittymässä oli vikana? Olemme lyöneet vetoa siitä kenen arvaus osuu lähimmäksi. Oliko vika teidän vai vodafonen päässä? Oliko liittymän vian syynä mahdollisesti saunalahdelta auki jäänyt lasku vodafonelle?

        Hei jätelahti,

        mukava kuulla, että liittymä lähti pelaamaan!

        Meillä ei ole tällä hetkellä antaa tietoa ongelmasta, joka olisi aiheuttanut liittymän täydellisen toimimattomuuden.

        Mukavat kesän jatkot!


        Teemu / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi


    • Elisalla ei omaa

      Elisan Saunalahti Prepaid-liittymissä ulkomaan verkkovierailu-ominaisuuden tarjoamiseen käytettävä tekniikka on Vodafonen palvelu, josta Elisa maksaa käyttövuokraa Vodafonelle, ja Vodafone vastaa sen käyttösäännöistä, hinnoittelusta Elisan suuntaan, toiminnasta, sekä siitä, kun ominaisuus joskus päättyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe