Ajattele kaunista kesäpäivää, Ajat ikkuna auki, luu ulkona, kuunnellen tasaisen kaunista käyntiääntä. Radio soi vienosti ja punaisen värinen vaunu vetää puoleensa viehkojen kaunotarten katseita. Eikö ole elämää!
Tervetuloa kesä! Ladamiehelle kaikki vuodenajat ovat upeita, mutta eritoten kesä, laatuautoilusta nauttien! Edes kateellisten länsiräppänistien katseet eivät sitä voi pilata! Olen herrasmies ja ymmärrän heidän tuskansa. :)
Ladailijan kesä saapuu!
Ladailijamiekkonen
3
189
Vastaukset 3
- ladamiäs
Voihan se kesä olla mukava köyhyydestä, huume- ja sieniongelmista ja Ladasta huolimatta. NOT.
- Kanto.
Ei asuntovelkaa, ei autovelkaa, ei mitään mikä vois pilata kesäloman tai koko kesän. Ei tarvi kalenteria seurata että milloin se autokorjaamon aika olikaan. Otan osaa länsikulkimien suruun, mutta tieten tahtoen he ovat osansa valinneeet.....
- Runko.
Sosiaalihuollon eläteillä ei ole asuntovelkaa, ei autovelkaa eikä mitään muutakaan. Sosiaalihuolto kustantaa kaiken, mutta Ladan aiheuttamia henkisiä ja fyysisiä kärsimyksiä ei pysty sosiaalihuoltokaan poistamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520