alkaako elämäni kirkastua?

alkaako elämäni ?

Olen kokenut vastoinkäymisiä, ja viime aikoina on tuntunut ettei mikään onnistu. Olen jo liki 50 vuotias nainen, ja tuntuu ettei minua ole koskaan aidosti rakastettu, jätetyksi ja hylätyksi olen tullut useita kertoja, myös lasteni isän taholta.
Luovunko toivosta että vielä löydän rakkauden ja onnen elämäämi, en kestä enää pettymystä ja olen alkanut pystyttää suojamuureja ympärilleni ja katkeroitua.
Osaatko neuvoa minua ?

13

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaako elämäni

      nostan, toivon että Sagamar vastaa

    • alkaako elämäni

      tai Chrystal, kuka vaan siellä on vastaamassa?

    • alkaako elämäni

      unohdettiinko minut tässäkin ?

    • alkaako elämäni

      jatkaisin kysymystäni , että usein tuntuu elämässä että olen kuin näkymätön tai ilmaa muille, enkä ymmärrä miksi, se surettaa tai suututtaa, miten milloinkin.

    • chrystal

      Hei siellä!

      Se, että olet jäänyt jonoissa väliin, johtunee varmaan siitä, että siinä ei ollut suoraan ilmoitusta kenelle kysymyksen esität. Kun kysymyksiä tulee jonoissa paljon, sieltä nopeasti katsoo ne, jotka on nimellä osoitettuja tietylle katsojalle ja alkaa sitten sitä aikajärjestyksessä työstää, kun ehtii. Ja minusta hientotunteisuus täytyy olla "katsojien" välillä ja pelannutkin tosi hyvin, ettei hypätä väliin, jos kysymys esitetty tietylle näkijälle.
      Mutta itse ilmoitin jo ajat sitten, että en ota uusia kysymyksiä vastaan, koska en toistaiseksi ehdi niitä katsoa. Silloin voisi olla hyvä, jos Sagamar ja 4 Smile ehtisivät, mikä tilanne heillä sitten on. Jos ehtivät ja jos haluavat?? En heidän tekemisiin taas kuitenkaan halua puuttua.

      Olet lähettänyt kysymyksen 16.5, joten minä katson sitten sinulle, kun tässä ehdin, yksi on kesken ennen sinua. Mutta jos ehtisin tänä viikonloppuna. Paljon kun on muutakin tekemistä.

      Palaan asiaan!
      Aurinkoista viikonloppua
      Chrystal

      • 4 Smile

        Lomailen..., palaan joskus


    • alkaako elämäni

      kiitos Chrystal, en tiennyt tätä systeemiä kun ensimmäistä kertaa nyt tänne kirjoitin, en osannut ohjata kysymystä suoraan kenellekään kun en ollut palstaa seurannut. Toivoisin vain tulkintaa mitä tulossa elämääni, ja mistä tämä negatiivinen kaikki elämääni on tullut, kiitos.

    • chrystal

      Hei!

      Aloitetaanpas siitä, millaisen yleisnäkymän sain elämäsi kuvioista;
      Kotiasiat olisivat sinulle tärkeitä, perheasiat, mutta niissä tilanteet ovat vaihdelleet aika rajusti laidasta laitaan. Mustia pilviä leijaillut. Mieskuvioita näkyy useita ja ainakin yhden kanssa näkyisi voimakasta rakkautta takana, kumppanuuskuviokin, mutta näissä näen raskautta, painavaa alaspäin kääntyvää energiaa. Tapahtumiakin riittävästi, irtiottoja. Kuin olisi myös terveydellisiä vastoinkäymisiäkin joukossa. Liikehdintää paljon, energiaa kuluttavaa.
      No sitten sinuun itseesi liittyvää. Tässä nousee nyt erittäin paljon tämä oma itsesi ja oma arvonantosi itsellesi. Ilmeisesti tämä on nyt näitä avainasioita kohdallasi. Miten arvostat itseäsi? Sen pohjalta, mitä olet kokenut? Koska olet joutunut selvästi "ylikävellyksi" , "poljetuksi", se on luonnollisesti syönyt itsesi arvonantoa ihmisenä ja naisena. Ei mikään ihme kokemasi perusteella. Kun toiset eivät näytä arvostavan, on se pahinta, mitä voidaan tehdä. Lopulta käy niin, että alkaa pitää itseään arvottomana ja siitä alkaakin uusi kierre... Kun et arvosta itse, eivät muutkaan arvosta...jne.
      Muutoinkin näkisin sinut enemmän taustahahmona, tarkkailijana kuin pääroollin hakeutuvana ihmisenä. Ihan hyvä niin, se on osa sinua ja persoonaasi. Tuntuuko, että sanonta, joka tuossa "nousi"; kuin pyörät rullaisivat aina vanhoissa urissa" , kuvaako tilannettasi?

      En tiedä auttaako, mutta kerron joka tapauksessa, että me kaikki teemme sieluna ennen tänne maanpäälle tuloamme ns. sielunsopimuksen, jossa lyömme lukkoon keskeisimmät asiat, mitä täällä maanpäällä pitäisi tehdä ja mitä niistä tulisi oppia. Kun synnymme, verho laskeutuu meihin ja emme muista enää, mitä olemme suunnitelleet itsemme varalle. Meidän on vain käytävä tämä koululuokka läpi ja pyrittävä kuuntelemaan sydäntämme. On asioita, jotka ovat siis väistämättömiä tässä elämässä. Kun käymme ne läpi, on ne hoidettu tällä erää eivätkä ne välttämättä seuraavassa elämässä ole enää edessä. Ainakin jos kunnialla pyrimme ne hoitamaan. Ja meillä on täällä ihan oma valinta, miten haluamme elää. Vaikka tuntuukin, että kaikki ikävät asiat tulevat jostakin ja pakottavat johonkin, näin ei välttämättä ole. Omilla valinnoilla on myös suuri merkitys.

      Hei, koko viesti ei mahdu samaan, jatkan toisessa vastauksessa loput
      Chrystal...jatkuu...

    • chrystal

      Nyt olet väsynyt ja tunnet toivottomuutta. Tie pois ei ole suinkaan suojamuuri ja eristäytyminen, katkeroituminen, koska sitä kautta elämäsi vain muuttuisi entistä synkemmäksi. Suojamuuri karkoittaa loputkin ihmiset ja vetää sinut omaan negatiiviseen energiaansa.
      Sinulla on ollut paljon samantyyppisiä tilanteita elämässä. Jos elämässä on näitä toistuvia, samankaltaisia tilanteita, jotka päättyvät samalla tavalla ja negatiiviseen , ikävään lopputulemaan, voi sanoa sen tarkoittavan, että silloin tapahtumissa on henkilölle=sielulle jokin tärkeä viesti=opetus, neuvo. Niin kauan nämä tilanteet toistuvat, kunnes henkilö on keksinyt, ymmärtänyt, mitä noihin tapahtumiin liittyy, mikä asia pitäisi sisäistää ja oppia.
      Kun oivaltaa sen, nämä tapahtumat lakkaavat. Silloin asia on opittu ja karma lakkaa toimimasta/hoidettu asia loppuun. Suosittelen, käydä läpi näitä tiettyjä elämän vaiheita ja miettiä, miten on toiminut, miten toiset ovat toimineet ja miten on itse reagoinut kussakin tilanteessa. Tätä voi kukin vain itse mielessään puntaroida. Tämä pätee myös suhdejuttuihin, kumppaneiden valintaan. Miksi esim. valitsemme aina tietyt kumppanit ja jos on ongelmia, miksi samat ongelmat toistuvat. jne jne.

      Tuon itsen arvostuksen työ olisi edessä, on neuvoni, kun kysyit sitä. Nostaa itsesi sille arvoasteikolle mille kuulut. Yksi hyvä neuvo; kirjoita puhtaalle paperille 10 asiaa, jotka ovat sinussa plussaa. Aloita parhaasta.
      Lue paperi läpi joka päivä ajatuksen ja sydämen kanssa. Jatka useita kuukausia.
      Toinen, jota toitotan,joka on erittäin hyvä , on se, että joka ilta ennen nukkumaan menoa sanot peilin edessä itsellesi sydämestä käsin, aidosti ja vakuuttavasti; Minä olen hyvä juuri sellaisena kuin olen, minä ansaitsen rakkautta, minulla on hyvä elämä. Alitajunta hoitaa yöllä käskytystä. Huomaat varmasti vaikutukset pikku hiljaa. Suosittelisin myös lukemaan kirjoja, jotka auttavat palauttamaan uskoa itseen. Kirjastosta löytyy vaikka kuinka paljon.
      On vain niin, ettei rakkaus mahdu, jos malja on täynnä eikä rakkauskaan hakeudu, jos energiat ovat vähissä tai ne eivät ole kutsuvia, positivisia. Tai jos löytyy, niin siinä käy taas kuten ennenkin. SEN JÄLKEEN, kun näet tilanteen jo paljon valoisampana, aukeaa aivan uudenlaiset mahdollisuudet.
      Näen, että sinussa asuu tuon väsyneen kuoren sisällä toiveikkuus, pilkahdus ja näen myös, että se on halukas ottamaan tämän haasteen vastaan. Näen myös paljon hyviä ominaisuuksia sinussa, joita en kerro tässä, koska sinä saat ne kirjoittaa itse sille paperille!!
      Kyllä sinun elämäsi tästä vielä kääntyy, mutta ihan varmasti sinun on tehtävä itsesi kanssa työtä nyt. Keskity itseesi, huomioi itseäsi, arvosta itseäsi, helli itseäsi, ole armelias itsellesi...... Ja myöhemmin houkuta tuolla omalla arvostuksella muita ihmisiä huomaamaan sinut, puolestaan arvostamaan sinua ja RAKASTAMAAN sinua. Tärkeintä on, että ENSIN RAKASTAT ITSE ITSEÄSI.
      Usko, että nyt on taitekohta elämässäsi ja SE ON.

      Olen kesän alusta poissa tältä palstalta, mutta pyytäisin, että olisit yhteydessä myöhemmin vaikka loppukesästä tämän palstan kautta ja tällä samalla nimimerkilläsi, niin katsomme sitten taas tilannetta ja minä vakuutan, että se on jo parempi. Sitten voimme katsastella taas tulevia uudella innolla. Mutta näin mennään, vain jos haluat näin tehtävän. Pyydän sinulle auttajilta apua ja energiaa lisäksi!
      Siunausta ja Valoa elämääsi, t. Chrystal

    • alkaako elämäni

      Kiitos, Chrystal, itken ja luen, itken ja luen, niin osui kohdalleen.
      Olen yrittänyt elää kunnollisena, hoitanut lapseni, yrittänyt rakastaa ja tehdä työni.
      Silti on tuntunut että aina minut lyödään uudelleen ja uudelleen naamalleni kuralätäkköön tai sivuutetaan kokonaan, ihan kuin minua ei olisi olemassakaan.
      En haluiaisi katkeroitua, senkin näet oikein, sisälläni on edelleen samat pikkutytön unelmat ja haaveet kuin oli nuorena, en vain ole varsinkaan rakkaudessa ikinä saanut tuntea olevani hyväksytty ja rakastettu.
      Kiitos vastauksestasi, palaan asiaan kuten pyysit. Haluan vielä yrittää.

    • alkaako elämäni

      Chrystal. Olemme tulleet loppukesään.
      Olen yrittänyt ajatella toiveikkaammin, helppoa se ei ole, ja yksinäisyyteni ja epäluuloisuuteni jatkuu.
      Koen edelleen olevani jotenkin näkymätön ja samantekevä ihmisille, vaikka miten yrittäisin mennä ihmisten eteen ja saada heihin kontaktia.
      Olen varmasti saanut traumoja kolhuistani, mutta haluaisin niin kovasti taas hymyillä ja elää, ja tuntea miten veri virtaa suonissa, ja ennen kaikkea haluaisin vielä kerran kokea rakkautta .
      Chrystal, auta minua nousemaan tästä suosta.

      • Chrystal20

        Hei, pystytkö laittamaan jonkin sähköposti-osoitteen (nimettömän) tätä kautta, niin olisin yksityisesti sinuun yhteydessä. Voisimme käydä asiaa lävitse ja katsottaisiin, mitä on tehtävissä. En ole maksullinen auttaja ja olen täysin luotettava henkilö, joten voit olla huoletta sen suhteen.
        terveisin Chrystal


      • alkaako elämäni?
        Chrystal20 kirjoitti:

        Hei, pystytkö laittamaan jonkin sähköposti-osoitteen (nimettömän) tätä kautta, niin olisin yksityisesti sinuun yhteydessä. Voisimme käydä asiaa lävitse ja katsottaisiin, mitä on tehtävissä. En ole maksullinen auttaja ja olen täysin luotettava henkilö, joten voit olla huoletta sen suhteen.
        terveisin Chrystal

        tässä on osoite: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe