Johanna T Helsinki

Johanna T Helsinki

HEI; tapailin miestä reilut 2 kuukautta, koko ajan paineli jarrua, sanoi ettei ole valmis sitoutumaan, ei halua seurustella.
Sitten ilmoitti yhtäkkiä tylysti että on nyt suhteessa toisen kanssa.
Olen ollut surkea koko toukokuun, loppuiko tämä tähän, vai palaammeko yhteen?
Olemme molemmat 40 ikäisiä .
Näkisitkö muuta minulle tähän kesään?
Minua loukkasi että mies sanoi minulle ettei halua sitoutua, miten sitten jonkun toisen kanssa voi alkaa seurustelemaan?

2

114

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tämä mies oli koko ajan toisen naisen kanssa yhteydessä, mutta nainen ei vielä aluksi antanut hänelle vihreää valoa. sellaista sattuu, on oikeastaan hyvä etteivät teidän asianne ehtineet kehittyä tämän pidemmälle. olen tosi pahoillani tästä huonosta kokemuksestasi, mutta ehkä se on varoittavana esimerkkinä tulevassa, että et anna itseäsi aivan liian nopeasti sielua myöten peliin.

en osaa tai pysty puhumaan suoraan ajoista, mutta näen että sinulle on tulossa onnea ja iloa työn kautta ja se kaikki liittyy sitten mutkan kautta myös kotiisi.
      teet siis työtä ja pohjatyötä ja sen kaiken tulos näkyy kodissasi.

näen sinulle turvallisuudentunnetta ja edistystä, sinä olet oikealla polulla. olet oikein hyvässä kunnossa ja voimissasi. toki vastaan tulee myös mies, mutta tällä on niin paljon ongelmia repussaan, että sinä näet pian hänen lävitseen.
      keskity nyt vain näihin tehtäviisi ja tee kodissa se, minkä olet suunnitellutkin. kaikki se onnistuu hyvin, vielä paremminkin. sen jälkeen on aika juhlia.

t. Keskiyö

• Johanna T Helsinki

Kiitos vastauksesta, näin se sitten oli,, vaikka muunlaista toivetta elättelin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1842
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      891
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe