eli huomennä lähden turkkiin ja olen siellä viikon ja piti sitten siellä alkamaan kuukautiset ja olin jo ostanut e-pillerit valmiiksi ettå olisin voinut napsia niitä sitten 3päivää ennen alkamista eli tiistaina mutta ei eilen yhtäkkiä keho päätti että alkaa kuukautist seillä sekunnilla ja pam sieltä ne tulivatkin ongelma on siinä että en nyt voi napsia enää pillereitä.. tamponia en saa laitettua en tiedä syytä eivain mene mini ja sattuu paljon no onko jotain millä voisi edes vähentää tai millä voisi tämä kuukautis viikko loppua nopeammin niin kotikonstein ja vielä että vuoto on todella runsasta ja ikää minulla on 16
kuukautisten siirto kotikonstein
menkatpois
1898
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Mitä pillereitä sulla nyt oikeasti on?
Vaikuttaa siltä, että sinulla on siirtopillerit.
Siirtopillereitä ei kannata enää aloittaa. Loppulomasta olet jo menkaton. Iloitse siitä.
Ilmeisesti vain jännitys saa tamponin laiton sattumaan. Hätäilet sen kanssa yms.