Hävettää

pois on päästävä

Keskustelun taso, hävettää olla ja asua Hirvensalmella. Idiootteja olette

14

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talojen arvo 0 euroa

      Keskustelijathan on ympäri suomea, itse olen Stadista. Minuakin tosin hävettäisi asua landella ja vieläpä hirvensalmella keskellä ei mitään. Mökillähän siellä voi olla kesäällä mutta eipä juuri muuta.Ihmttelen itsekin tuota ympäivuotista asumista että kuka siellä oikeasti viihtyy?? Ja jos omistat omakotitalon niin kukaan ei sitä osta,arvo 0 euroa..

      • Kikkomaa

        Mökkiläinen ,Helsingistä , juttelin tänään torilla , oli mielenkiintoinen asia, oli Opettajana Hirvensalmella aikoja sitten , koulussa oppilaat tosihäiriintyneitä , paljon henkisiä ongelmia kouluaikana , sanoi Hirvensalmi on kauan eristyksissä muusta maailmasta ,,, siltoja ei ole ollut ,vaan lossia , ja veneillä kuljettu 1980 luvulle asti niin sisäsiittoinen yhteisö ,,,


      • surkeatrolli

        Millähän torilla olet, idiootti, ollut juttelevinasi. Ryömi koloosi ja elä toivossa, että joskus näkisit Hirvensalmea, muka mökkiläinen...


    • SaveOurSouls
    • Seolla tavataan

      Jos jaksatte vähän katsella Suomi24 keskustelupalstoille kirjoittelevien tyylilajeja, teille selviää hyvin nopeasti, ettei "keskustelijat" ole paikallisia. Hyvin yleisesti he myös itse vastaavat itselleen itse avaamaansa ketjuun. Valitettavasti "Hirvensalmi palstalle" kirjoittelee siten marginaalisesti hirvensalmelaisia.

      Pahimmat häiriköt on henkisesti häiriytyneitä, eikä heillä ilmeisimmin paljon muuta sosiaalista elämää, kirjoittelemisen lisäksi, olekaan. Itse itselleen vastaaminenkaan ei taida olla oikein sosiaalista.

    • pullinen

      Itse asun täällä. Kyllä nää ihmiset ovat hyvin yksinäisiä ja alkoholisoituneita. En ole kuin muutamia vuosia ollut täällä, mutta aika onnetonta. Juoruilla eletään, ja toisten rahoilla juodaan ja syödään.
      Hyväksi käyttöä on heti, jos annat sille mahdollisuuden. Mielenterveys ongelmia on paljon. Kaikkiko kasaantuneet juuri tänne?
      Ollaan edessä kavereita ja samantien takana haukutaan ja valehdellaan. Jotta saisi toisten hyväksynnän.
      Itse elän lähes muista eristäytyneenä, ja mietin ja tutkin tarkkaan, kenen kanssa voi edes vähän kaveerata. Ja niitä laskiessa ei tarvitse edes viittä sormea.
      Muuten täällä viihtyy melko hyvin.

      • paskoo

        Tosi on


      • Kikkomaa

        Kyllä olet asioista perillä,,, Hirvensalmi on ollut paljon eristyneisyydessä tilassa , Hirvensalmen ympärillä olevat sillat tehty Noin 70:luvulla , vaimokin haettu toisesta kylästä veneellä ,, Joku verrannut Kauniaiseen , Mutta tässä on kyse sisäsiittoisuudesta mielestäni on kaksi ihan eri asiaa,,,,, Toisessa päässä on Raha Äänruutit , ? Mökkiläinen


    • Hirvimettään

      Samallaisia on joka puolella Suomea ihmiset :D
      Tolloja.
      Itse olen paljasjalkainen juntti hirvensalmelainen ja täällä pysyn hamaan loppuun asti.

    • stadilainen

      Hirvensalmelaisilla ei ole mitään hävettävää hirvensalmelaisina. Katselen menoa viikottain. Olen puolet ajasta Stadissa ja paljasjalkainen stadilainen. Pidän Hirvensalmea sympaattisena pikkukylänä ja viihdyn siellä hyvin.

    • ankerias 08

      Oon ite muutamii vuosia asunut täällä. Paikkakunta ihan ok vaikka palveluja vähän. Mutta mutta nää ihmiset. Tosiaan, jos annat käyttää itteesi mitenkäänpäin hyväksi, niin tapahtuu. Varsinkin jos oot yksinäinen ja osoitat sen. Sen tähden olenkin onnellinen vain omasta seurastani. Parempi yksin kuin huonossa seurassa, eikös?
      Ja nää naapurit.. Haisevaa juoppo porukkaa, jotka huutaa ja metelöi, oli sit joulu tai juhannus. Yö tai päivä. Oma koti turvallinen, ja ystävät ihan muualla kuin täällä.
      Te Hirvensalmelaiset, miksi olette niin ikävää ja hämärää porukkaa, epäluotettavaa ja välinpitämätöntä?

    • sama dille

      "ankerias 08" lienee sama avohoitopotilas, joka on laajalti suoltamassa suomi24 palstoille. Katsokaa kellon aikaa viestin tiedoissa. Nyt on työkyvyttömyyseläke ryypätty ja ollaan liikkeellä kiljun voimin. Kirjoittaja luultavimmin ei ole Hirvensalmella ikinä edes käynyt.

    • Snadilainen

      Muualta muuttaneena ja vajaat kymmenen vuotta asuneena pakko vain todeta että on hyvä kylä asua ja kasvattaa lapset. samat ongelmat kuin muuallakin suomessa mutta hyvät palvelut lapsiperheille.

    • hyvähirvensalmi

      Sielä Helsingissä syntyneenä ja kasvaneena ei taida paljoa tietää oikeasta elämästä.
      Helsinki on niin syrjäinen paikka että siellä tulee käytyä tosi harvoin, mutta asuuhan sielä paljon porukkaa ja hyvin ahtaasti. Vaikea siellä lienee ajatella edes mitään syvällisempiä, se vaatii jo puhtaan luonnon ja paljon tilaa ympärille.
      Hirvensalmi on hyvä paikka, olen ollut siellä parikuukautta töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe