Olen itse kaksonen (nousevista merkeistä en tiedä), mutta coolein merkki on mielestävi kalat ja ylipäätään vesimerkit. Olisi cooleinta olla kalat tai rapu, koska nämä vesimerkit vastaavat sitä, millainen olen.
Vesimerkeissä keskiössä ovat tunteet ja intuitio sekä herkkyys. Olen itse tunnevaltainen, intuitiivinen ja herkkä.
Tunnen ihmisen, joka on horoskoopiltaan kalat, mutta joka on todella käytännöllinen ja järkevä jalat maassa tyyppi. Ei siis yhtään kalojen kaltainen. Tällaiset tapaukset ovat minusta osoitus siitä, ettei horoskooppeihin voi luottaa, eli ne ovat puppua. Käytänkin horoskooppimerkkejä pelkästään luonnekuvauksina, joilla ei ole mitään tekemistä syntymäajan tms kanssa.
Jos joku kysyy minulta, millainen ihminen olen, saatan vastata, että lue jokin perusselostus kalat-horoskooppimerkistä, niin saat hyvän kuvauksen. Usein silloin henkilö luulee, että horoskooppimerkkini on kalat, eli että olen syntynyt maaliskuussa, ja annan hänen luulla :-)
Mielestäsi coolein horoskooppimerkki, miksi?
12
306
Vastaukset
- ingamaria
HMM..viihdyn hyvin itse vakaana, mutta muita kiinnostavia merkkejä mielestäni ovat
Vesimies nainen
Kalat
Huhtikuun mies oinas
Härkä nainen
Kaksonen mies
Leijona mies
Jousimies - -kauris-nainen-
Jos teoreettisella pohjalla miettii, niin Härkä-mies olisi ehkä mielestäni coolein, olisi lepsu, osaisi jutella, mukavuudenhaluinen ja uskon, että ei olisi pettäjä-tyyppiä. Omasta mielestäni maa-merkki on kiehtova, kun se symboloi vähän niin kuin tasapainoa henkisesti kuin sen rakentamistakin kaikilla tasoilla ja tietty maalaisjärkeä.
Muuten kiehtovin on skorppioni- ja kaksos-mies, vie heti mennessään mutta heidän kanssa olen tähän asti vain jäänyt nuolemaan näppejäni, että ei todellakaan ole oikeasti cooleja olleet nuo kaksi jonka tunnen.
Vaaka-nainen ja härkä-nainen on TÄYDELLISIÄ ystäviä!! Luotettavia, sosiaalisia ja hauskoja :) - luonteisttänverra
Tässä nähdään esimerkki, miten ihmiset eivät tiedä luonteista juuri mitään. Voi hitsi, on "cool" olla joku tietty luonne... Tämä ja tämä luonne ois "paras".
Jos voisin valita, en olisi mikään luonne! Kaikista löytyy jos ei pakkomielteisyyttä, niin sellaista ilmavuutta ja tyhjänpäiväisyyttä, että olen pystynyt kirjoittamaan niistä varsin negatiivisestikin. "Nk. negatiivinen selonteko luonteista".
Olen muuten huomannut, että suurin osa tunnetuista diktaattoreista on ollut vuosiluonteeltaan härkiä, toisinaan myös kuukausiluonteeltaan. Kysykää nyt vielä mikä on vuosiluonne! "ai onks se se kiinalainen"? Ei ole mitään kiinalaista horoskooppia. Ihminen rakentuu kummastakin - kuukausi- ja vuosiluonteesta. Lisäksi on nousevat merkit jotka näkee syntymäkellonajasta. Kaikki löytyy netistä.
Niin. Diktaattoreihin palataksemme (vuosiluonteesta puheenollen) Minamoto no Yoritomo oli härkä, Pol Pot oli härkä, Hitler oli härkä, Idi Amin oli tiettävästi lohikäärme-härkä, Hitler oli härkä, Saddam oli härkä, Pinochet oli härkä, Ho Chi Minh alias "5% kansasta on kansan vihollisia" oli härkä, ... (vetää henkeä)...
Zhirinovski on koira-härkä, NKP, natsipuolue, Taivaanportti, FNL, siionistit... perustajat olivat härkiä... Fanaattisuus on härän tunnus. Kun härälle antaa valtaa... No joo. eiköhän tämä ollut tässä.- MrJuha82jouskarihärk
Väitätkö, että kaikki härät ois vaarallisia??
Ehkä siihen vaikuttaa muu kuin horoskooppi, en osaa sanoa, mutta missään nimessä kaikki härät ei oo tommosia vaan voisko todeta, että pahimmillaan härkä on tosi vaarallinen ja PAHA, kuten Hitler ja sun muut, jotka mainitsit.
Parhaimmillaan härkä voi olla täysin unelmaihminen.
- vaaka nainen
Coolein horoskooppimerkki on mielestäni kalat, sen takia koska ovat fiksuja, todella itsenäisiä, iloisia ja jotkut jopa spontaaneja ja vähä "hulluja" niinkuin minä vaakana..
Kauriit ovat myös cooleja. Todella humoristisia ( välillä nauran kaikelle mitä
yks kauris sanoo/tekee) kauriissa on vain harvoja asioita jotka "ärsyttää", kaikki tuntemani kauriit asiallisia ja viisaita niinkuin kalatkin (kalat on vanhin horoskooppimerkki)
Ravut ovat myös mukavia ja huolehtivaisia
Nämä kaikki merkit ovat kumminkin mulle todella läheisiä merkkejä, sillä viisi parasta kaveriani juuri näitä kolmea merkkiä- eiateismia
Oi voih... cool.. uuh..
Tuo on kaikki amerikasta. Eikö teillä ole mitään omaa? En ole eläessäni kaatunut siihen harmaaseen kylmän tieteen ja muoti-ilmiöiden kylmettämään epävakaaseen "muu/muut" virtaan, jolla vedellään ihmisiä kuin pässiä uudessa narussa. Parhaat asiat tulevat omasta itsestä.
Voi hitsi kun on coolia... Mun mielestä on cool ku... Lässyn lässyn!
Tulee mieleen, että ne "coolit" ovat myös niitä, jotka katsovat muiden tekemisiä, ja tekevät sitten itse, kun eivät ilmeisesti tajua olevansa yksilöitä, eivätkä mitään kiintolevyjä, johin kopioidaan windows "kuten suuressa osassa muitakin koneita"...
- .sunflower.
Coolein.....
Ehdottomasti lokakuun puolella syntynyt vaakamies ja sitten tammikuun puolella syntynyt vesimies-mies. :-)
Cooleja on myös tammikuun lopussa syntynyt kaurismies ja tykkään myös symppiksistä ja suloisista elokuussa syntyneistä neitsytmiehistä.
Sielunsisaria löydän mm. heinäkuussa syntyneistä ravuista.
Itse olen kesäkuussa syntynyt rapuska nainen.- .sunflower.
Ja itse oon tehny muutaman kerran testin, että mitä horoskooppimerkkiä luonteeni oikeasti vastaa niin olen saanut tulokseksi joka kerralla leijona. :-)
Noh, minussa paljon tunteellisen ja herkän ravun piirteitä, mutta ehdottomasti myös tempperamenttistä ja draamaan taipuvaa leijonaa. Olen huomannut itsekin. Mun nouseva merkki on kaksonen. Olen sitten rapu-kaksonen. Eli veden ja ilman merkit samassa ja vierekkäiset horoskooppi merkit samassa. Koska kaksosen jälkeen tulee rapu, ravun jälkeen puolestaan leijona. :-) jännää!
- Oenas
Itse oon oinas nainen. Pari ystävää on myös oinaita ja huomaan kyllä heissä samoja piirteitä kuin itsessäni. Idearikas seikkailija, joka on verbaalisesti todella lahjakas. Kova flirttailemaan eikä juuri siksi parisuhde ihmisiä. Mutta myös todella itsepäinen ja tekee asiat oman pään mukaan. Ongelmana välillä keskittymiskyvyn puute ja se ettei osaa pysyä paikoillaan.
Oma merkkini on kiinnostava, koska en ole ikinä tavannut ei itsepäistä oinasta. Myös leijona merkki siitä että osaa huonosti valehdella. Loppujen lopuksi uskoo itse omat valheensa. Neitsyet todella pikkutarkkoja mistä itse olen kaukana. Kauriit ovat älykkäitä ja keksivät aina ongelmiin ratkaisun. Tulen siis jousimiesten, oinaiden, vaakojen, kauriiden ja kaksosten kanssa hyvin toimeen. Neitsyet ja leijonat melkein kaikki tutuistani samanlaisia. Enkä kestä ihmisiä jotka valehtelevat tai ihmisiä jotka ovat tarkkoja pienistä asioista.- MrJuha82outolintu
Mites härät?
Onko härät valehtelijoita?
Jotkut sanoo niin, mut sitte kuulee versioita, että härät on maailman rehellisimpiä ja kiltimpiä ihmisiä.
Jostain luin, että kaksoset ois myös epärehellinen merkki ja skorppiooni.
Ite oon härkä-jouskari-kauris.
Oon varmasti maailman oudoin ihminen =) - MrJuha82outolintu
Mutta oon myös todella kiltti ihminen, vaikka oonki suorasanainen jouskarin tapaan, mutta en koskaan kiusaa ketään.
- Oenas
Mitä itse tunnen pari härkää niin ovat välillä todella laiskoja. Tai sitten nään sen vaan niin koska olen itse aina menossa joka paikkaan enkä jaksa pysyä paikoillani.. :D
Härät ovat rehellisiä. Mutta toki ei voi yleistää ja kaikilla oma luonne ja persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279