Yksin baarissa käyminen

ottamaan muutaman

Taitaa olla melko tylsää touhua, ainakin omien kokemusten mukaan. Jotenkin huvittaisi vaihteeksi jossain kuitenkin käydä, ei vain ole seuraa... Ei minua "mitä ne minusta ajattelee" ajatukset juurikaan vaivaa, mutta olisi silti mukava kuulla kokemuksia ja ajatuksia otsikon aiheesta.

34

3731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+14

Jos mieleni tekee ottaa pari olutta niin ei se nyt siitä jää kii löytyykö seuraa vai ei, käyn juomassa olueni yksin jos niikseen on. Miksi se olisi tylsää ?

• ei oo varaa

Jos mieleni tekee ottaa pari olutta, niin käyn ostamassa ne kaupasta ja juon ne rauhassa kotona. Rahaakin säästyy.

• kaarna

Leppoisaa ajankulua se on. Harvoin tulee käytyä, mutta mukavaa istahtaa oluen
      ja lehden kanssa pöytään. Siinä harvakseltaan naukkaa, ja tavaa artikkeleita.
      Sitten olut juotu ja lehti luettu, takki niskaan ja ulko-oven kautta tekemään
      jotakin muuta, mitä se nyt sitten lieneekään.
      Olisiko sitten kiinni siitä, mihin on tottunut/totuttautunut?
      Sinänsä, tylsänähän se yksinjuonti useimmiten mielletään.

• älä juo !

Ei kannata juoda alkoholia jos on mies koska se aiheuttaa gynecomastiaa, eli miestissejä.

• -aloittaja

Lähinnä mietinkin sitä juuri sosiaaliselta kantilta. Yksin juominen on yleensäkin hauskempaa kotona, kun on netti/TV/musiikki jne. Pubissa/klubissa sitä kaipasi jotain sosiaalista kontaktiakin. Jaksaisikohan sitä tänään käydä kun ei eilen huvittanutkaan. Kohtahan se nähdään.

• kuivunut tuoppi

Kuljin aikoinaan yksin kapakoissa melkoisessa "laitamyötäisessä", mulla
      vaan oli vissiin niin hyvä viinapää että kesti ottaa paljonkin ettei liikaa päälle
      päin näkynyt. Tuli käytyä jopa naisten kanssa tanssilattioillakin pyörähtelemässä.
      Huono yhdistelmä, tuhannen tuiterissa kapakoihin ja siellä ajan viettäminen.

Jos nykyisin istuisin kotosalla, illat netissä aikaa viettäen ja viinaa yksin
      illan killitellen, lopputulos olisi mun kohdalla sama kuin aikoinaankin.
      Ei johda yhtään minnekään, ainoastaan terveys heikkenee melkoisella
      varmuudella. En kertaakaan päässyt edes "saatille", sama se olis täällä
      nykyajan nettipuolellakin.

Kyllähän sillä aineella sai sellaisen nosteen, päihtyneenä uskalsi lähteä
      kapakoihin edes sen verran ihmisten ilmoille, mut mun kohdalla se ei vaan
      johtanut yhtään mihinkään. Sitten se johti kuitenkin lopulta siihen yksin
      kotosalla ryypiskelyihin, ei enää tullut käytyä yhtään missään.

Selvin päin en varmana olis edes käynyt koskaan missään, humalassa
      taas tuli käytyä mut ei lopulta ollut kovinkaan menestyksekästä touhua.

• ferkuson

En tiedä mikä siinä paikallispubissa vaikka yhdellä kaljalla käymisessä tökkii. Jotenkin ihme olo että tavallaan kaipaisi sosiaalista ympäristöä mutta silti rasittaisi helvetisti jos joku puolituttu tunnistaisi ja sen kanssa joutuisi höpistä. Kai se on joku itsetunto/itsenolaamisjuttu. Pitäisi kai muuttaa johonkin uuteen paikkaan missä ei olisi yhtäkään joka minut tuntee.

• 017-area

Just eilen kävin. Pari hyvänpäiväntuttua lupaili alkuillasta tulevansa ko. paikkaan, eivätkä koskaan ilmestyneet. Ei yllättänyt. Istuin yksin pöydässä ja katselin, kun muilla oli joku, jonka kanssa jutella. Hymyilin ihmisille. Juttelin vähän aikaa tuntemattomalle, joka löysi sitten parempaa juttuseuraa.

Joskus mietin, miten ihmeessä mä jaksan enää yrittää.
      Helpompi olis vaan vihata ihmisiä, mutta en kykene siihenkään. Mietin vaan, että mikä yksinäisessä ihmisessä on vikana, ettei se kelpaa edes juttukaveriksi?
      Mielestäni olen ihan normaalin näköinen nuori nainen, jolla ainakin vielä on pääkin ihan kunnossa. En minä mitään seurustelusuhteita kaipaa, mutta kiva ois joskus kokea olevansa ihminen, joka kelpaa.

• Lime.!

Oon myös nuori, ihan nätti ja ajoittain ujo nainen ja miettiny, että jos kukaan ei mun kanssa lähde niin osaanhan mä yksinkin mennä. Enkä osaa. Kun menee niin tulee sellanen olo että otsassa lukee jotakuinki: "yksinäinen, älä lähesty, rutto, puree"..tai jotain.. Tänään kun oli niin kaunis ilma olisin halunnut käydä terassilla mutta se ajatus kaatu siihen, että en halua mennä yksin katsomaan kun muut pitää hauskaa keskenään..eikä kukaan kyllä juttelemaan tule..

• vdfbdfb
        Lime.! kirjoitti:

Oon myös nuori, ihan nätti ja ajoittain ujo nainen ja miettiny, että jos kukaan ei mun kanssa lähde niin osaanhan mä yksinkin mennä. Enkä osaa. Kun menee niin tulee sellanen olo että otsassa lukee jotakuinki: "yksinäinen, älä lähesty, rutto, puree"..tai jotain.. Tänään kun oli niin kaunis ilma olisin halunnut käydä terassilla mutta se ajatus kaatu siihen, että en halua mennä yksin katsomaan kun muut pitää hauskaa keskenään..eikä kukaan kyllä juttelemaan tule..

No ainakin yksinäisistä naisista varmaan miehet ajattelee että sen kaveri/mies on varmaan vessassa tai jossain eikä kannata mennä juttelemaan tai tule turpaan, vähintään saa kuulla haistattelut. Näin ainakin itselläni sen yhden kerran kun yksinäiselle naiselle pöydässä menin puhumaan, tämän kaveri pian hyökkäsi siihen ja kuin koiralle möykkäsi että "HUS MENE POIS SIITÄ!".

Yksinäisille miehille taas ei tule juttelemaan kuin ehkä ne pahimmat seurankaipuussa olevat paikalliset puliukot.

• 017-area
        vdfbdfb kirjoitti:

No ainakin yksinäisistä naisista varmaan miehet ajattelee että sen kaveri/mies on varmaan vessassa tai jossain eikä kannata mennä juttelemaan tai tule turpaan, vähintään saa kuulla haistattelut. Näin ainakin itselläni sen yhden kerran kun yksinäiselle naiselle pöydässä menin puhumaan, tämän kaveri pian hyökkäsi siihen ja kuin koiralle möykkäsi että "HUS MENE POIS SIITÄ!".

Yksinäisille miehille taas ei tule juttelemaan kuin ehkä ne pahimmat seurankaipuussa olevat paikalliset puliukot.

No joo. Ja varsinkin kun ei etsi parisuhdetta vaan kavereita, niin on tosi hankalaa. Joko pitäis olla heti ryhtymässä seurustelemaan tai sitten olla kokonaan yksin.
        Mikä ihmisiä vaivaa nykyään, kun ei osata olla enää ihan vaan läsnä toiselle ihmiselle, ilman mitään seksualisointeja ja romantisointeja? =/

P.S. En edes ole kiinnostunut miehistä "siinä mielessä" ja 99% naisistakin menee samaan kategoriaan. En oikeasti kaipais muuta kuin juttuseuraa.

• baarimikko tietää
        vdfbdfb kirjoitti:

Minä kävin vähän aikaa sitten suositussa baarissa naisena yksin ja kokemus oli tavallaan ihan hyvä ja tuli voittaja fiilis kun selvisin hengissä siitä. Mieleen jäi vaan yks naispuolinen baarimikko joka seurasi katseellaan mua, varsinkin kun rupesin jutteleen yhden miehen kans. Baarimikot ilmeisesti tietää vakio asiakkaista jotain, sillä menin viikon päästä samaan baariin "treffeille" saman miehen kans ja baarimikkona ollut nainen katsoi aika pahasti meikää. Miehestä paljastuikin kyllä ikäviä piirteitä. Kävin siis itse eka kertaa kyseisessä paikassa.

• tuopiton

Mulla on miehenä vähän samantapaisia kokemuksia naisista. Voisin kanssa vihata ihmisiä, en vain tiedä miksi.
        Suomessa eläneet ovat vain aika epäsosiaalista kansaa. Muualla en ole tavannut samaa. Silti tuo kokemus on suurelta osin vain omassa päässä ja sen ymmärtäminen on vaikeaa.
        Ehkä se johtuu siitä yksinäisyyden tunteesta ja on jotenkin herkempi ihmisten kohtelulle.
        En jaksa enää jutella ihmisten kanssa, tulee herkästi vain tungettelun tunne itselle.

Olen nähnyt muutamia oikein sosiaalisia ihmisiä ja seurannut kuinka he tulevat ihmisten kanssa toimeen. Heidän tuntemuksistaan en tiedä mutta minusta ei heillä mainittavasti paremmin mene keskustelut kuin muillakaan. He ehkä eivät anna sen häiritä itseään.

Kelpaaminen on harvinaista, ihmiset ei vaan ole sellaisia jotka kelpuuttaisivat ketään puhumaan itsensä kanssa.
        Parempi on ettei ajattele koko juttua ollenkaan. jos ei tänään mennyt ok niin sitten joku toinen päivä.

• ei ole coolia

Ei kannata juoda miehen alkoholia koska aiheuttaa miestissit.

Siinähän sitten itket miestissies kanssa yksin kotona kaljan takia.

• 30+ikisinkkumies

Eipä tarvitse baarissa käydä, kun voi puristella omia miestissejä ja juoda kaljaa. Ei naisetkaan ahdistu iskuyrityksistä.

• kesälaitumille sonta

Teiniräkäpaskkapissis jutustelut on näimmä tulleet etuajassa kaljatissein kera
      nyt jo tännekin palstalle, eikös ne pirun koulut lopu vasta kesäkuuksi.
      Sittenhän se räkäpissis jutustelutaso on vasta yleensä yleistynyt näillekin
      sivustoille.

• 15+15

Onko se niin vaikeaa olla ja mennä sinne baariin yksin, joillekin tuo yksin oleminen näyttä olevan mitä kaameita.

Se että olet kaveriporukassa taitaa sitten vaikuttaa itsetuntoon paljonkin, itseäni ainakin joskus useastikin alkoi pikkuhiljaa ärsyttämään olla niissä rymy ryhmissä mukana, joku saa jonkun kuningas idean loput on väestä mukana tekemässä typeryyksiä.

Jotka toisinaan sitten johtivat että poliisin puututtava peliin yö taas putkassa, tai sitten yhteyden otto laitokselta muutaman päivän tai viikkojen perästä, sakkoja tai jopa oikeuteen ehdonalaista, joskus jopa tuomiot lähentelivät typeryyksistä istumaanko vai ei ja tietysti sakkoja.

Porttikiellot, kapakoiden rikkoontumisten joitakin korvaamisia, että sellaista ryhmä rämässä, oliko se niin että juodaan viinaa tullaan viisaammiksi näin, miten se vanha sanalasku menikään joukossa..... osa porukasta tietysti pääsi aina käpälämäkeen, tai osasi piiloutua niin ettei jäänyt kiinni, vasikointi ei ollut sallittua, jos ei sitten puhunut itseään pussiin.

• iuioyu

Normaalisti minulla ei ole juurikaan ystäviä keiden kanssa viettää aikaa, mutta lähden usein yksin eri baareihin laulamaan karaokea. Aina siellä on päässyt ihmisten kanssa juttuun kun en ole ollut liian ronkeli sen suhteen, kenen kanssa siellä juttelen. Ehkä se, että olen keskittynyt valitsemaan sopivia lauluja tms antaa minusta vaikutelman, etten ole moksiskaan vaikka olenkin baarissa yksin. Sitten sitä tosiaan tulee heitettyä läppää kenen vieressä nyt sattuu istumaan.

• itsesääliä

Mitä helvetin keskustelui/juttui täälki sivul on:D huhhuh

• 6+13

Mikään ei masenna enempää kuin mennä baariin ja istua pöytään yksin lipittämään olutta ja katselemaan pöytää. Samalla muuaalla puhutaan,mekastetaan ja nauretaan.

• 15+15

Jaaha, vai niin.

• Sini Moilanen

Minä olen tottunut käymään baarissa yksin eikä se tuota minulle ongelmia. Minusta on paljon mukavempaa käydä baarissa yksin, koska sieltä voi löytää mukavaa seuraa. Minä nimittäin bongasin baarista ensirakkauteni noin 2 vuotta sitten, ja nyt meillä on jo 1 yhteinen muksu♥:)

• pubiruusujen aatelia

Taidat löytää ensirakkauksia joka viikonloppu:)

• ei baarista

Minä en henkilökohtaisesti usko että jostain baarista voisi löytää kumppanin...ainakaan kovinkaan fiksua sellaista. Olen saanut käsityksen, että baareissa on vain junttia alkoholia juovaa sakkia tai sitten niitä hirveitä ulkomaalaisia jotka tyrkyttävät seuraansa. Tapahtumat ja festarit ovat paljon parempia paikkoja tutustua uusiin ihmisiin.

• laura22

Baarissa yksin oleminen on tosi tylsää, kavereitten kanssa sitä tulee siellä oltua. Muuta bisse pöytään, ja disco ajat nuoruudesta muistuu mieleen:)!

• rantakirppu

Kahlasin läpi kommentteja ja huomasin on sentään muitakin ihmisiä, joiden kokemukset yksin "oluella" käymisestä ovat samantyyppisiä kuin omani. Yksin ei juurikaan juttuseuraa löydä , korkeintaan joku tukevassa humalassa oleva herrahenkilö yrittää tuoda itseään tykö ehdotellen intiimimpää kanssakäymistä :( Valitettavasti naispuoliset ystäväni kovasti harvoin lähtevät oluelle, enempi tuntuu heitä kiinnostavan shoppailu tai erilaiset messut etc.

• Ruma äijä.

Olin perjantaina yksin terassilla ja mietin siinä että mitä minä sinnekkin menin. Tyhmän näköisenä join siideriä kun muilla oli seuraa ja yhdessä pöydässä oli 7 ihmistä ja niillä oli hauskaa keskenään. Olin ainoa yksinäinen ja join kaks siideriä aika hätäiseen ja lähdin kotiin

• Kultainen neuvoni

ei kannata juoda alkoholia koska se aiheuttaa mies tissejä. Siiderissä on hirveet määrät kaloreita ja sokeria.

Terassilla voi juoda jäävettä tai kahvia ilman sokeria. Älä korvaa sokeria kahvissa makeutusaineilla koska esim. aspartaami on hirveää myrkkyä.

• Ruma äijä.

En kuule juo kahvia ollenkaan ja parin siiderin juominen ei tissejä kasvata kun ne kalorit voi polttaa salilla. Olen kyllä viime aikoina aika paljon polkenut kuntopyörää ja fillaria muutenkin että en ole huolissani.

• kdlfrghtuttuhjyujh

Minä voisin nyt ystävällisesti jutella jonkun ystävällisen yksinäisen kanssa tässä keskustelupalstalla, jos täällä yksinäisiä -muitakin kuin pilkkaamisesta kiinnostuneita kirjoittajia- sattuu olemaan. Ei vaan taida olla ketään...

En osaa sanoa aloituksesi aiheeseen ja kun en tiedä oletko mies vaiko nainen, on vaikea kommentoida. Ainakin jos satut olemaan nainen, niin ei voi suositella yksin ravintoloissa käymistä, tai sitten jos nainen menee yksin ranvintolaan, kannattaa juoda vain korkeintaan yksi tai kaksi mietoa alkoholijuomaa koko illan aikana ja valita ravintola tai terassi, jossa käy mahdollisimman vähän epämääräistä porukkaa. Yksinäiset miehet ravintoloissa kun sentään saavat yleisesti olla rauhassa omassa yksinäisyydessään, jos eivät mene riitaa känniläisille haastamaan, mutta väärn valittu ravintola ja nainen yksin vahvassa humalatilassa tietää yleensä vaikeuksia, tai ainakin epämiellyttäviä kokemuksia naiselle. Tai miksei joskus miehillekin, mutta kun minä olen nainen, puhun naisen näkökulmasta.

En tiedä, minä käyn useimmiten ravintoloissa naispuolisten läheisten ystävieni kanssa ( olen nainen) ja viimeksi eilen. Oli älyttömän kiva ilta, piristi pitkäksi aikaa ja aivan ihania ja huumorintajuisia ihmisiä tapasin, ihmiset oli hyvällä tuulella ja oikeasti suomalaiset osaavat olla mukavia ( aidosti!) ja pitää sivistyneesti hauskaa, siten että kaikilla on kivaa. Muistelen lämmöllä tapaamiani ihmisiä, aidosti, vaikken heihin enää välttämättä törmääään. Sen sijaan en enää koskaan, ikinä, tule menemään yksin mihinkään ghetto- lähiöravintolaan ainakaan juovuksissa: sosiaalisena ihmisenä ja etenkin pikku hönössä alan usein jaaritella tuntemattomille tyyppien olemukseen katsomatta ( en ole koskaan arvottanut ihmisiä ulkonäön perusteella, että aivan yhtä ystävällinen olen vaikka spurgulle, kuin pukujupillekin), sillä oletuksella että ei ne jää miettimään mun jorinoita, mutta mulla ainakin on karmea kokemus siitä,että jos olen yksin enkä naisystävättärieni kanssa ravintolassa, niin sitä erikoisempaa hiihtäjää sitä liimautuu kylkeen tai jos ei liimaudu, sitten olen itse pari kertaa ollut niin tyhmä, että olen sellaisten kanssa alkanut juttelemaan, joille en selvin päin puhuisi varmaan ikinä. Ja tämä ei ole v*ttuilua kenellekään, vaan aidosti tunnustan nimettömästi kauhukokemuksiani naisena yksin ravintolassa käymisestä, ghetto- lähiöravintolat - genre: yhdenkin kerran jouduin sivullisena näkemään joidenkin minulle tuntemattomien välistä pahoinpitelyä ravintolan pihalla, toisen kerran seuraani yritti liimautua tyyppi joka sanoi ammattikseen huumekauppias, ja sitä rataa... Ei oikein sellaista seuraa, mistä suurmmin välittäisin, vaan olkoot ihan omissa porukoissaan sellaiset.

Jos olisin aivan extreme- yksinäinen ihminen, en varmaan ensimmäisenä alkaisi ravintoloista etsiä ystäviä. Ujolle tai yksinäiselle parempia paikkoja tutustua fiksuihin kivoihin kunnollisiin ihmisiin ovat varmaan mieluummin vaikka kansanopiston tanssikurssitkin jne., ja kesäisin ehkä vaikka kylämarkkinat jne., kuin kapakat. Jos kokee yksinäisyyden tunnetta, baarit voimistavat sitä, oli ihmisellä ystäviä tai ei. Lisäksi naisena sanon vilpittömästi, että ainakin minun kokemukseni on, että yleensä naiset eivät ole hakemassa baarista miesseuraa, eli vaikkei jokin yksinäinen mies mitenkään suuremmin ärsyttäisikään, ei yksinkään baarissa oleva nainen välttämättä jaksa tuntikausia kuunnella jonkun ihmisen elämäntarinaa tai iskuyrityksiä, jollei mies sitten satu olemaan luottamusta herättävän hauskaa ja turvallista seuraa, ja lisäksi - toinen kriteeri - ehdottomasti ei liian kännissä.

Jos olisin yksinäinen mies, joka kaipaisin seuraa uusista ihmisistä, alkaisin siitä,että miettisin missä aidosti pitämäsi kaltaisia ihmisiä liikkuu ja että missä heihin voisi olla luontevaa tutustua tai jutella. Naisena mun kokemus on, että jos nainen on yksin liikenteessä baarissa, niin ns. "lihatiskipaikoissa" miehet ovat yli- imeliä tai todella iholle käyviä yksin liikkuvalle naiselle ja osa naisista taas saattaa katsoa kieroon yksin liikenteessä olevaa naista ( tasa- arvo ei siis siinä asiassa toteudu, valittettavasti), jollei kyseessä ole fiksu ravintola.

Varmaan se hyvä ohjesääntö on, että aina voi sukupuoleen katsomatta ihminen mennä juttelemaan kiinnostavan ihmisen kanssa ravintolassa, mutta se pitää osata tulkita, että haluaako ihminen juttuseuraa vaiko ei.

Tsemiä kesään kaikille. Suomalaisissa on yleensä se hyvä puoli, että ihmiset ovat kesäisin sosiaalisempia ja ystävällisempiä.

• alkoholin vaarat!

Jos on mies niin ei kannata baarissa juoda alkoholia koska tulee miestissit ja se ei oo coolia.

• Todella yksinäinen

Baareissa yksin käyminen on surullisen tuttua. Toisinaan tulee mentyä, kun asunnon seinät uhkaavat kaatua päälle. Sitä menee ja toivoo, että alkoholi laskisi estoja ja joku tulisi juttuseuraksi, oikeastaan kuka tahansa. Mutta omat estot aloittaa keskustelu eivät katoa, eivät niin millään, ja jokainen epäonnistuminen vain vahvistaa muureja. Miehenä kun istuu, niin kukaan ei tule edes juttelemaan, eli ei se helpota siinäkään.
      Nyt on jo päästy siihen, että lähibaarin baarimikotar laskee tuopinkin ihan ilman puheita, kun tiskiä lähestyy, eli useimmiten koko illan saa viettää sanomatta kenellekään sanaakaan.

Olisipa edes yksi ihminen maailmassa, joka haluaisi edes yhden ohikiitävän hetken puhua säästä tai soisi edes yhden pakotetun hymyn... Mutta kun ei...

• sdfghhg35v

Käväsin illalla yhes oululaisesa paarisa, Oisko st. Michael. Stand up soun jälkeen, jossain Rion lähellä se paari oli. Porukan kans siinä yhes pöyäs istuin taksia ootellen. Selvin päin, kuten raittiin ja raikkaan ja vp-lääkkeitä käyttävän suotavaa onkin. Porukoita sielä näky.
      Muuan nutturapäämies jäävi mieleen , ehkees 3-kymppinen. Mietin oottelleeko se siinä jotakuta, onko mielellään yksin, vai haluaisiko jutella jonku kans. Onko hää vaan semmoonen tarkkailija ja kuulostelija kuten minäkin. Onko jo monetta kertaa käymässä siinä paarisa, ja monettako kertaa yksin lipsii juomaansa. Ounasteliko että taas joutuu lähtemään kotiin ilman että ois saanu kenenkään kans mitn puhua. Onko joku yksinasuva opiskelia tahi korkeahkostikoulutettu työtön. Olettiko että kaikilla muilla on pää sumiana ja hauska, yhteisöllinen olo.
      Semmosia mietteitä.
      Eipä tota tosin liion oo tullu paareissa käytyä, tän iltasta ennen ehkä 2007, ku opiskelukavereilla kuskina olin

• baarikärpänen

Alotin baareissa käymisen 17-18 vuotiaana. ja se vain johti hiljaisuudestani huolimatta uskomattomiin kaverisuhteisiin. Jäi vanhat kusipääkiusaajat kouluihin ja ensimmäisiin naisiin. Meikä poika porskutti. Joten. Jos vaikka hiljainen onkin voi yksin baariin menemisellä saavuttaa vaikka mitä. Pitää vaan mennä ihmisten ilmoille. Sieltä löytyy sieluntovereita ja jos oikein onnistaa ihan uskomattomia naisystäviäkin. hheheheh. Elikä yksi baariin vaan ja opettelemaan sosiaalisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7858
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3782
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1073
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1013
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      790
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe