Miksi kauniit naiset valittaa yksinäisyyttä kun eivät ole koskaan yksinäisiä.
Pelkkää huomion hakua jos nainen valittaa yksinäisyyttä.
Kaunis nainen ei ole yksinäinen
13
260
Vastaukset
- erggix
No minkä ihmeen takia kaunis nainen ei voisi olla yksinäinen?
- 13+20
Vedä itsesi jo jojoon, vajukki.
- stulexander abb
Ehkä sinun käytöksessäsi on jotain, joka selittää sinun yksinäisyytesi. Jaxuhalit sulle, ääni anna mulle.
- 4434634
Yksinäisyys ei ole sama kuin että ei saisi seuraa. Ettei tuntis itseään yksinäiseksi tarvii ympärilleen ihmisiä jotka ymmärtävät sua ja joiden kanssa voi ja tekee mieli puhua asioista. Nää asiat eivät ole mitenkään itsestäänselivä kaikkien kohdalla. Itse tunnen oloni tosi yksinäiseksi ihan vain sen takia että paras kaverini on muuttanut toiselle paikkakunnalle. Ei yksinkertaisesti tee mieli jutella muiden kanssa.
- vali vali
No ihmiset nyt valittaa, kuka mistäkin. Sinäkin valitat täällä jonkun muun valituksesta. Kumpi lie sitten säälittävämpää...?
- noloako
no vittu mä olen iha vitun yksinäinen ja oon nainen ihan semi kaunis sellanen
että pidä sinä se paskane turpas kiinni- stulexander abb
Ehkä sinun käytöksessäsi on jotain, joka selittää sinun yksinäisyytesi. Jaxuhalit sulle, ääni anna mulle.
Jaxuhaleilla Eurooppa nousuun.
- Kyllä meitä on
Minä olet nätti mutta todella yksinäinen. Kavereita ei ole eikä myöskään poikaystävää.
- lolz
Joopa joo. Ihan varmaan:)
- Ruma äijä.
No alentaako seurustelee.?
Miksi tämä aihe pitää avata vähän väliä?
Kyllä kauniitkin naiset voivat olla yksinäisiä. Jokainen nainenhan on jollain tavalla kaunis.
Se vain vaikuttaa mitä elämässä on tapahtunut että onko yksinäinen vai ei.- Armoton totuus
Paskapuhetta että kaikki naiset olisivat jollain tavalla ulkoisesti kauniita. Itsekin tiedät ettei asia näin ole, osa naisista on ihan tavallisia ja toiset jopa suoranaisen rumia. En näe yhtäkään syytä miksi kaunis nainen ei voisi olla yksinäinen. Kyllä todellakin voi ja tiedän monia sellaisia naisia. Sen sijaan jotkut rumilukset ovat sosiaalisesti hyvinkin suosittuja.
- yksinäinen.
Nainen saa heti miehen jos haluaa. Kun vanha suhde loppuu niin nainen saa uuden äkkiä.
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/terhi-kokkosella-uusi-suhde-ja-avoliitto-tapasimme-jatkojuhlilla/3387898
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673