Vittu kyllä se vaan on niin että lasse oli paras helvettiäkö te kakarat mistään mitään tiedä!
lasse liemola
5
399
Vastaukset
- viihteen kuningas
???
- lasseliemola
käy elämän koulus kullipää
- LaLa/Lasse Liemola
lasseliemola kirjoitti:
käy elämän koulus kullipää
hei,
olisi kuiteski parempi esiintyä omalla nimierkillä eikä käyttää mun nimeä olitpa itse
mitä mieltä tahansa mun biisteistä.
Lasse Liemola - Björn P.
LaLa/Lasse Liemola kirjoitti:
hei,
olisi kuiteski parempi esiintyä omalla nimierkillä eikä käyttää mun nimeä olitpa itse
mitä mieltä tahansa mun biisteistä.
Lasse LiemolaLasse Liemola on ehdokkaana Helsingin kaupunginvaltuuston vaaleissa 24.10.2004.
Hänellä on numero 205 ja hän kuuluu sitoutumattomana Rkp:n vaaliliittoon.
Äänestäkää Lassea! - Harmaakarhu.
Lasse Liemola on suomalainen rock-legenda,joka aloitti-57,mutta vuonna-59 hän teki varsinaisen läpimurtonsa."Anna pois"-niminen kappale näki heinäkuussa-59 päivänvalon ja siitä alkoi Suomi-rockin erään kulmakiven voittokulku.Olen itse sattunut päästämään ensiparkaisun päivää ennen,kuin tuo kappale tuli markkinoille.Arvatkaapa,olenko ylpeä siitä?Sattumoisin Lasse Liemola (Liemola Lars-Erik)oli vielä isäukon armeijakaveri.Hel1itr:ssä molemmat palvelivat.Suomi-rock elää ja hengittää hyvin,vaikka hengittääkin Bostonista ja Javan pakokaasusta sinistä ilmaa,mutta se kuuluu kuvaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944