Löytyykö kokemuksia kyseisestä bensajuoposta? Itse kiinnostaisi kyseinen auto melko paljon, mutta tietoa löytyy niukasti. Sen tiedän, että polttoainetta kuluu reilulla kädellä.
Minkälainen ajettava, on nimittäin melkoinen maantievalas, kun vastaan ajaaXD
Onko varaosia miten paljon tarjolla? Mitä tyyppivikoja?
Audi A8 4.2l v8
5
649
Vastaukset
- hemi
Taitaa olla aikamoinen sekoboltsi viritys tuo euro veekasi, osta jenkki kasi!
- öljyvuoto
kone hajoo 50tkm välein se on audin tyyppi vika vuotaa ölyjä
- Vw Enthusiast
Tuohon edelliseen viittaisin niin ihan kaikki Vw konsernin autoissa on tyyppivikana öljyn suurehko kulutus. jopa 1,5l/1000km -30c pakkasessa. Itte olen kuitenkin sitä mieltä että jos tarkkailee öljyn määrä niin ei tuo kone silloin mene paskaksi.
Ajotuntumasta voin sanoa että menee kuin juna oli kuiva asfaltti tai peilijäätä alla kun on hieman enemmän massaa ja neliveto.
Varaosia on todellakin niukasti tarjolla, mutta esim ilma-alustan osia löytyy täältä:
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=100_1761_1762_1777
Muuta melkein suosittelisin kysäsemään täältä: http://www.slamit.net
Tarvii tietää varaosanro noista harvinaisemmista varaosista, mutta on myös aika laaja tuntemus Vw konsernin autoista. Omaan autoon ostanut kaikenlaista.
Ittellä on myös haaveenä päivittää A8 kun löytyy joku hyvä yksilö ja luotettava autoliike. 3 eri autoa käyny koeajamassa.
Jos auton kunto huolestuttaa niin auto kannattaa käyttää katsastuskonttorilla koeajon aikana tai sopia että jos läpäisee "Neutraalin Katsastusaseman" Tarkastuksen. Tuo ilma-alusta vaatii melkein Audi Merkkiliikkeen vuotojen ja vikojen havaitsemiseksi. Kannattaa tarkastuttaa ennen ostoa kun kyseinen auto on kuitenkin Varaosa hintojen kalliimmassa päässä.
Tässä pääkaupunkiseudulla käytin Audin merkkiliikkeessä tarkastettava Yhden niin oli jotain 200e täystarkastus. Pieni hinta varmuudesta etta kaikki on niin kuin pitää. - SekkaPuorsa
Audifinns.fi
- EI OIKEEN HYVÄ A8
Miksi ihmeessä pitää hankkia epäluotettava Audi A8, kun on olemassa kestävimpiäkin V8 koneisia autoja. Mulla oli tuollainen A8 ja tuli muuten hiton kalliiksi kun kone laukoi sisuskalunsa tohjoksi jo 165 tkm kohdalla ja ei tartte väittää että pirssillä oli oikeesti kilsoja jo 600 tkm kun ostin sen Saksasta, sillä hankin sen sieltä kaveriltani joka osti sen uutena ja tiesin auton historian kuin omat taskuni. Siinä oli paljon vikaa ja tuo Saksan kaveri kyllä varoitteli sen pidon kalleudesta, mutta kun autokuume tulee niin eihän se lähde kun ostamalla pois. Myin sen kolmen vuoden jälkeen ja hankin Cadillacin STS 4.6 04 sen tilalle ja hyvin on pelittänyt kunhan vaan huoltaa säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675