Ongelma on siis se, että mieheni masturboi, joskus päivittäin, joskus useamman päivän välein. Tätä tapahtuu myös hedelmällisen ajanjakson aikana. Tämä v*tuttaa minua ja vie toki miehen seksihalut minua kohtaan. Päässäni vain laukkaa ajatus että siittiöitä on vähemmän mitä useammin laukeaa. Mieheni masturbointi on hänelle paha tapa, tapa purkaa turhautumista ym. Olemme yrittäneet lasta joulukuusta lähtien :/
Kertoisiko joku voiko tuo "liika" masturbointi aiheuttaa ettei raskautta kuulu? Seksiä on yritetty harrastaa hedelmällisellä viikolla joka toinen tai joka kolmas päivä. Minulla on kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja ne molemmat saivat alkunsa tosi äkkiä.
Vauvakuume ja miehen "liika" masturbointi
10
815
Vastaukset
- rampa siittiö
sun nykyisellä on todennäköisesti huonot siittiöt vai miten se sanotaan.. :D joka päivä vaan sitä seksiä. tuskin se runkkailu vaikuttaa kovin oleellisesti. sen sperma nyt vaan ei ole kaikkein liikkuvaisinta sitte..
ehkä sun kannataisi harkita miehen vaihtoa, jos runkkaaminen menee sun pillun edelle. ajattele asiaa pidemmän päälle. - Toiveissa_vauva-15
Ei jaksais koko ajan ukkoo vaihtaa ;)
Toki ei vielä kovin kauan ole yritetty joten peukut pystyyn. Minulla on ollu neljät menkat joulukuun jälkeen. Kierto normaalisti n. 32 pvää mutta yhdessä välissä venyi 44 päivään ja liekkö ollu valeraskaus :D Talvella sitte tutkimuksiin jos ei mitään oo tapahtunu siihen mennessä.- Olet epäkypsä läski
Jaa vai ei viittis koko ajan ukkoa vaihtaa?
- Toiveissa_vauva-15
Olet epäkypsä läski kirjoitti:
Jaa vai ei viittis koko ajan ukkoa vaihtaa?
Siis "koko ajan", tajusitko ;) Etpä tietenkään tajunnu kun kommenttisi paljasti älykkyytesi...mutta kiitos illan nauruista :'D
- Hanki miehellesi
Toiveissa_vauva-15 kirjoitti:
Siis "koko ajan", tajusitko ;) Etpä tietenkään tajunnu kun kommenttisi paljasti älykkyytesi...mutta kiitos illan nauruista :'D
siveysvyö ja lukitse hänet siihen. Pikkutumputtajan on opittava keskittymään puolisoonsa.
P. S. kai 12/32 on kunnossa ? - Voi lapsipoloja
Hanki miehellesi kirjoitti:
siveysvyö ja lukitse hänet siihen. Pikkutumputtajan on opittava keskittymään puolisoonsa.
P. S. kai 12/32 on kunnossa ?Jos "koko ajan vaihdetaan ukkoa" niin tuskin 12/32 on kunnossa.
- autan sua raskaaks
toiveissa vauva 15 saanko mä auttaa sua raskautumaan? multa saat siittiöitä. [email protected]
- Ei mitään lapsia
Jos ukkos vetää käteen ja sinä et sitä kiinnosta eikä hän kiinnosta sinua, niin onkohan suhde millä mallilla? Tehän olette kavereita!
- tyhmiä on
tyhmiä naisia on todellakin olemassa
- Juuri niin
Vastuuttomia riittää. Se on tämä holhousyhteiskunta mikä mahdollistaa. 12/32 on viisaus vailla vertaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391