Vauvakuume ja miehen "liika" masturbointi

Toiveissa_vauva-15

Ongelma on siis se, että mieheni masturboi, joskus päivittäin, joskus useamman päivän välein. Tätä tapahtuu myös hedelmällisen ajanjakson aikana. Tämä v*tuttaa minua ja vie toki miehen seksihalut minua kohtaan. Päässäni vain laukkaa ajatus että siittiöitä on vähemmän mitä useammin laukeaa. Mieheni masturbointi on hänelle paha tapa, tapa purkaa turhautumista ym. Olemme yrittäneet lasta joulukuusta lähtien :/

Kertoisiko joku voiko tuo "liika" masturbointi aiheuttaa ettei raskautta kuulu? Seksiä on yritetty harrastaa hedelmällisellä viikolla joka toinen tai joka kolmas päivä. Minulla on kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja ne molemmat saivat alkunsa tosi äkkiä.

10

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rampa siittiö

      sun nykyisellä on todennäköisesti huonot siittiöt vai miten se sanotaan.. :D joka päivä vaan sitä seksiä. tuskin se runkkailu vaikuttaa kovin oleellisesti. sen sperma nyt vaan ei ole kaikkein liikkuvaisinta sitte..
      ehkä sun kannataisi harkita miehen vaihtoa, jos runkkaaminen menee sun pillun edelle. ajattele asiaa pidemmän päälle.

    • Toiveissa_vauva-15

      Ei jaksais koko ajan ukkoo vaihtaa ;)

      Toki ei vielä kovin kauan ole yritetty joten peukut pystyyn. Minulla on ollu neljät menkat joulukuun jälkeen. Kierto normaalisti n. 32 pvää mutta yhdessä välissä venyi 44 päivään ja liekkö ollu valeraskaus :D Talvella sitte tutkimuksiin jos ei mitään oo tapahtunu siihen mennessä.

      • Olet epäkypsä läski

        Jaa vai ei viittis koko ajan ukkoa vaihtaa?


      • Toiveissa_vauva-15
        Olet epäkypsä läski kirjoitti:

        Jaa vai ei viittis koko ajan ukkoa vaihtaa?

        Siis "koko ajan", tajusitko ;) Etpä tietenkään tajunnu kun kommenttisi paljasti älykkyytesi...mutta kiitos illan nauruista :'D


      • Hanki miehellesi
        Toiveissa_vauva-15 kirjoitti:

        Siis "koko ajan", tajusitko ;) Etpä tietenkään tajunnu kun kommenttisi paljasti älykkyytesi...mutta kiitos illan nauruista :'D

        siveysvyö ja lukitse hänet siihen. Pikkutumputtajan on opittava keskittymään puolisoonsa.

        P. S. kai 12/32 on kunnossa ?


      • Voi lapsipoloja
        Hanki miehellesi kirjoitti:

        siveysvyö ja lukitse hänet siihen. Pikkutumputtajan on opittava keskittymään puolisoonsa.

        P. S. kai 12/32 on kunnossa ?

        Jos "koko ajan vaihdetaan ukkoa" niin tuskin 12/32 on kunnossa.


    • autan sua raskaaks

      toiveissa vauva 15 saanko mä auttaa sua raskautumaan? multa saat siittiöitä. [email protected]

    • Ei mitään lapsia

      Jos ukkos vetää käteen ja sinä et sitä kiinnosta eikä hän kiinnosta sinua, niin onkohan suhde millä mallilla? Tehän olette kavereita!

    • tyhmiä on

      tyhmiä naisia on todellakin olemassa

      • Juuri niin

        Vastuuttomia riittää. Se on tämä holhousyhteiskunta mikä mahdollistaa. 12/32 on viisaus vailla vertaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe