Pääkaupunkiseudulla asuessani minua ihmetytti savolainen naisten tyyli: miten voi olla noin epäonnistuvan oloinen nuorella nbaisella? Savonlinnaan muutettuani olen osan aikaa jatkanut sitä, mitä pääkaupunkiseudulla harrastin, pääkaupunkiseutulaisten akateemisten mielestä varteenotettavia juttuja. Lisäksi olen lukenut Itä-Savoa. Mutta niin on käynyt, että savonlinnalaisuuden myötä on taitotasoni kasvanut ja pääkaupunkiseutulainen puheenparsi ruostunut, ja niin on käynyt, että kun olen jotakin saanut aikaan ja koettanut kommunikoida sitä pääkaupunkiseutulaisille, niin ei olekaan mennyt perille vaan he ovat luulleet taidon piirteitä tekemättä jättämiseksi, kun kerran on eri tulos kuin heillä, vaikka on taitacvampi, ja niin on minustakin tullut savbolainen mutrusuu akka.
Savolainen mutrusuu nuori nainen
savolaistumaan päin
2
334
Vastaukset
- itäsavolaistunut.
Noinhan se käy. Itäsavolaisuus on vahva voima! Kannattaa myös opetella valittamisen jalo taito. Täällä sille on tosiaankin käyttöä!
- Evoluution luonteesta
Tuo johtuu ässästä. Pääkaupunkiseudun naisten harjoiteltu sihisevä ässä laantuu Savossa väistämättä luonnollisesti suhisevaksi. Pääkaupunkiseutulaiset eivät ymmärrä suhinaa. Stadin sirkku on melko hukassa esimerkiksi Savonlinnan torilla. Kaavilla hän kuolisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115347Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933288Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403246- 811867
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311606Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431600Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1461286- 161169