hyvä kone haussa

uusi kone haussa

Nyt olen tullut siihen tulokseen että vanha kone saa mennä.. Etsiskelen siis uutta konetta, mutta minkäläista en tiedä, tai siis tiedän mitä haluan siltä ainakin. Siinä pitäis olla kovalevytilaa ainakin 120GB, ja sitä RAM:ia ehkä 512MB, ja näytonohjain sellainen että sillä pystyisi pelailemaan uudenpiakin pelejä, ehkä myös polttava dvd-systeemi pakettiin myös, ilman noita modeemeja ja näyttöjä...joku tuhat euroa maksimi, mut mielellään paljon allekkin jos vain saa koneen joka toimii...

6

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mää

      Helmitaulua, toimii varmasti ja ilman sähköä.

    • 1000 eurolla...

      ...saa vaikka mitä.

      Jos olet kova pelaamaan, osta RAMia vähintään 1 Giga, 512 MB ei oikein riitä uusimpiin peleihin. uusimmat pelit tulevat joskus DVD:llä, joten ainakin lukeva DVD olisi hyvä olla olemassa. Polttavat DVD taitavat olla jo ihan siedettävissä hinnoissa, joten kai sekin mahtuisi 1000:n euron budjettiin. Näytönohjaimista en oikein tiedä, itselläni on Radeon 9600 ja olen ollut ihan tyytyväinen.

      Prosessoreista joko AMD tai Intel, Celeron on aika kyseenalainen.

      www.indesol.fi on aika edullinen putiikki ja sivuilla on hinnastot jok komponentille.

    • http://www.mikromafia.fi
      Ite ostin myllyni tuolta. Ja jos koneessa on joku vika niin vie vaan sinne ja sanoo "asentakaa uusiks" tai jotain ni ne kyllä tietää mitä ohjelmia siinä koneessa on ostettaessa ollut.
      Siellä sivuilla voi muistaakseni ite valita näytönohjaimet, emot ja kovot, äänikortit, näppikset ja hiiret, levyasemat ja semmoset. Varmaan kaikki ja ne kasaa sen. Ei tarvii ku hakea pois ja johdot kiinni.

      Sitten itelläni on 512 rammii ja doom3 pyörii ihan siedettävästi.

      • Alkaa vaikuttaa vähän mainokselta :)
        Vakuutan etten ole töissä siellä tai mutenkaan pidä yhteyttä muuten kun vien joskus koneen pikku huoltoon kun en ite osaa kuin pahentaa asioita.


    • Kadun mies

      Suosittelen HP pavillion t650.fi (ti t649.fi, kyseessä sama kone). Ominaisuudet: AMD Athlon XP 3200 prossu, 512 MB muistia ja 160 gb kova. Muistikampa on 512 mb, ja vapaa paikka toiselle mokomalle. Lisätietoa löytyy osoitteesta www.hp.fi. Hinta anttilassa 999 erskaa (mukana näyttö kaiuttumet langattomat hiiri ja näppäimistö. muistikorttilukijat yms.), ei paha. ilman näyttöä hinta n. 840 euron tienoilla. Pelit pyörii hyvin, jopa DOOM3, vaikka näyttis on kuulemma aika vanha. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen.

      • Lanttu

        Tuo on ihan ok paketti ja hintakin on kohtuullinen verrattuna joidenkin putiikkien ryöstöhintoihin.

        Mutta jos kokeen kasaa itse (tai kasauttaa) päässee paljon halvemmalla. Lisäksi noissa valmispaketeissa on usein vempeleitä joita ei tarvitse. Kiva sitten maksaa turhasta.

        Jos ostaa uuden koneen vanhan tilalle, niin sen vanhan koneen näppäimistöt, kaiuttimet, näytön yms. voi tietenkin siirtää siihen uuten koneeseen.

        Itse ostin pari kuukautta sitten "kasatun"koneen, jossa oli AMD 2800 prossu, giga ramia ja 120 gigaa kovalevyä, Ati Radeon 9600 näyttis, langaton hiiri/näppis, polttava CD ja DVD-asema, kaiuttimet ja käytetty 17" tuuman näyttö. Hinta oli 750 egeä ja toimii hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe