Keskenmenon jälkeen - kuukautiset / uusi raskaus?

Elli

Millaisia kokemuksia muilla on... Milloin kuukautiset keskenmenon jälkeen ovat alkaneet? Entä onko vuoto ollut runsasta / niukkaa / kivuliasta tms.? Kuinka pian tulitte uudelleen raskaaksi?

Mulla on kaavinnasta nyt jo 8 viikkoa eikä vieläkään kuulu kuukautisia... Lääkärillä kävin jälkitarkastuksessa 3 viikkoa kaavinnan jälkeen ja hän antoi ok:n uudelle yritykselle alkaen heti, joten siitä lähtien ei olla käytetty ehkäisyä. Mutta ei kai se nyt ois voinut heti tärpätä uudelleen... (ei uskalla edes toivoa!)

7

9117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2Xäiti

Mulla oli lääkkeellinen tyhjennys tuulimunaraskauden takia. Kuukautiset tuli aika tasan 4 viikkoa tuosta km-päivästä. Olivat sikäli erilaiset kuin normaalisti, että jonkinlaista vuotoa kesti 2 viikkoa. Ja seuraava kierto oli lyhyt, vain 25 päivää. Tämä on kuulemma normaalia, hormonit vielä heittelee.

• tiina

Sain keskenmenon rv 12 ja seuraavan kuukautiset tulivat vasta 1,5 kk päästä ja todella runsaina...

Aloimme saman tien yrittämään uudelleen...nyt olen raskaana vk6 puolen vuoden yrittämisen jälkeen.

• wannabe..

mulla nyt seitsemän viikkoa kaavinnasta, menkat alkoi viime viikon perjantaina, eikä oikein vieläkään ole loppuneet. Ihan mielettömän runsaat ja kivuliaat olivat. Jossain vaiheessa ajattelin jo että kaikki ei ole kunnossa. Mutta nyt siis enää ihan vain välillä tulee vähän rusehtavaa. Toivottavasti loppuis pian, niin pääsisi uudestaan yrittämään. Mulla jälkitarkastus vasta 18.10. Eli silloin kaavinnasta on jo kahdeksan viikkoa, itse vähän kyllä ihmettelen että mitä hyötyä siitä on enää silloin, kun se olis pitänyt olla 2-3 vkoa kaavinnasta.. Mutta kun ei ollut kuulemma vapaita aikoja.. niinpä niin.

• mindi74

Mulla kesti 5 viikkoa ennen kun ekat mankat tuli.. Ja ne oli kyllä todella runsaat. Mulle sanottiin sairaalassa että jälkitarkastus tehdään n. 5 viikkoa kaavinnasta/keskenmenosta..
      Mulla km tuli viikolla 12...
      Fyysinen toipuminen on ihan eri juttu kun henkinen puoli.. Se on raskasta aikaa. Mulla km:sta aikaa kohta 2 kk, ja edelleen asia paljon mielessä.
      Hyvää jatkoa kohtalotovereille!

• mindi74

Nii ja siis ne oli mEnkat, ei mankat.. :D

• hopeless

Mun menkkoja ei kuulu vieläkään ja keskenmenot tuli sekä toukokuun alussa, että heinäkuun lopussa. Eka oli 12rv toinen 11rv. Itselläni on yksi 2v terve lapsi ja nyt sitten käy näin. Sairaalassa sanoivat ensimmäisen menetyksen jälkeen että ei kuin vaan uutta yrittämään, toisen jälkeen pyysi odottamaan eka menkkojen saapumista.. Nyt sitä ollaan sitten odoteltu yli 3kk.
      Mulla ei ollut menkkoja raskauksien välissä ja synnytyksenkin jälkeen kesti 7kk ennenkuin ekat menkat tuli. Ei vissiin kovin yleistä näin pitkät välit???
      mitään ei kuulu ja pitäisi vaan odottaa ja odottaa..

• Rosali1

Hei!

Kirjoituksestasi on ehtinyt kulua jo tovi, mutta ajattelin silti vastata siihen.

Omasta keskenmenostani on jo vuosia aikaa, mutta kun se tapahtui (rv 10), en ehtinyt lääkäriin vaan "hoidin" koko jutun itse kotona. En mennyt myöskään jälkitarkastukseen tms, vaan odottelin reilun viikon, että vuoto lakkaa. Jatkoimme ilman ehkäisyä heti ja kas kummaa, seuraavia kuukautisia ei sitten tullutkaan, vaan olin heti uudelleen raskaana! Tyttö täyttää seuraavaksi 4.

Joten mahdollista se on, että olet raskaana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      92
      1987
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1460
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1249
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      69
      1090
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1034
    6. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      218
      1029
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      962
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      235
      914
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      896
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      881
    Aihe