Millaisia kokemuksia muilla on... Milloin kuukautiset keskenmenon jälkeen ovat alkaneet? Entä onko vuoto ollut runsasta / niukkaa / kivuliasta tms.? Kuinka pian tulitte uudelleen raskaaksi?
Mulla on kaavinnasta nyt jo 8 viikkoa eikä vieläkään kuulu kuukautisia... Lääkärillä kävin jälkitarkastuksessa 3 viikkoa kaavinnan jälkeen ja hän antoi ok:n uudelle yritykselle alkaen heti, joten siitä lähtien ei olla käytetty ehkäisyä. Mutta ei kai se nyt ois voinut heti tärpätä uudelleen... (ei uskalla edes toivoa!)
Keskenmenon jälkeen - kuukautiset / uusi raskaus?
7
8966
Vastaukset
- 2Xäiti
Mulla oli lääkkeellinen tyhjennys tuulimunaraskauden takia. Kuukautiset tuli aika tasan 4 viikkoa tuosta km-päivästä. Olivat sikäli erilaiset kuin normaalisti, että jonkinlaista vuotoa kesti 2 viikkoa. Ja seuraava kierto oli lyhyt, vain 25 päivää. Tämä on kuulemma normaalia, hormonit vielä heittelee.
- tiina
Sain keskenmenon rv 12 ja seuraavan kuukautiset tulivat vasta 1,5 kk päästä ja todella runsaina...
Aloimme saman tien yrittämään uudelleen...nyt olen raskaana vk6 puolen vuoden yrittämisen jälkeen. - wannabe..
mulla nyt seitsemän viikkoa kaavinnasta, menkat alkoi viime viikon perjantaina, eikä oikein vieläkään ole loppuneet. Ihan mielettömän runsaat ja kivuliaat olivat. Jossain vaiheessa ajattelin jo että kaikki ei ole kunnossa. Mutta nyt siis enää ihan vain välillä tulee vähän rusehtavaa. Toivottavasti loppuis pian, niin pääsisi uudestaan yrittämään. Mulla jälkitarkastus vasta 18.10. Eli silloin kaavinnasta on jo kahdeksan viikkoa, itse vähän kyllä ihmettelen että mitä hyötyä siitä on enää silloin, kun se olis pitänyt olla 2-3 vkoa kaavinnasta.. Mutta kun ei ollut kuulemma vapaita aikoja.. niinpä niin.
- mindi74
Mulla kesti 5 viikkoa ennen kun ekat mankat tuli.. Ja ne oli kyllä todella runsaat. Mulle sanottiin sairaalassa että jälkitarkastus tehdään n. 5 viikkoa kaavinnasta/keskenmenosta..
Mulla km tuli viikolla 12...
Fyysinen toipuminen on ihan eri juttu kun henkinen puoli.. Se on raskasta aikaa. Mulla km:sta aikaa kohta 2 kk, ja edelleen asia paljon mielessä.
Hyvää jatkoa kohtalotovereille!- mindi74
Nii ja siis ne oli mEnkat, ei mankat.. :D
- hopeless
Mun menkkoja ei kuulu vieläkään ja keskenmenot tuli sekä toukokuun alussa, että heinäkuun lopussa. Eka oli 12rv toinen 11rv. Itselläni on yksi 2v terve lapsi ja nyt sitten käy näin. Sairaalassa sanoivat ensimmäisen menetyksen jälkeen että ei kuin vaan uutta yrittämään, toisen jälkeen pyysi odottamaan eka menkkojen saapumista.. Nyt sitä ollaan sitten odoteltu yli 3kk.
Mulla ei ollut menkkoja raskauksien välissä ja synnytyksenkin jälkeen kesti 7kk ennenkuin ekat menkat tuli. Ei vissiin kovin yleistä näin pitkät välit???
mitään ei kuulu ja pitäisi vaan odottaa ja odottaa.. - Rosali1
Hei!
Kirjoituksestasi on ehtinyt kulua jo tovi, mutta ajattelin silti vastata siihen.
Omasta keskenmenostani on jo vuosia aikaa, mutta kun se tapahtui (rv 10), en ehtinyt lääkäriin vaan "hoidin" koko jutun itse kotona. En mennyt myöskään jälkitarkastukseen tms, vaan odottelin reilun viikon, että vuoto lakkaa. Jatkoimme ilman ehkäisyä heti ja kas kummaa, seuraavia kuukautisia ei sitten tullutkaan, vaan olin heti uudelleen raskaana! Tyttö täyttää seuraavaksi 4.
Joten mahdollista se on, että olet raskaana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847