Sillä välin kotona...

sista

Oli lauantainen aamu kun havahduin oven pamaukseen kun olin vielä sängyssä. Rami olikin jo aiemmin ilmoittanut lähtevänsä jonnekin asioille heti aamusta. Puin pikaisesti päälleni mustan satiinisen aamutakin.
Liian pieni vaikka juuri tämän hankin - mietin - kun huomasin että takki kiristää suurten pyöreiden rintojeni kohdalta liikaa.
Olin noin vuosi sitten hankkinut itselleni pienen 30-vuotislahjan; D-kupin rinnat. Olin aina ollut hoikkavartinen ja rinnat samaa sorttia, vihdoin sain vähän muotoja, oikeastaan aika paljonkin. Sen jälkeen kun hankin täytettä poveen, ei ole ollut iltaakaan etteikö Rami olisi ottanut niistä kaikkea iloa sängyssä irti. Imemällä nännejä, puristelemalla niitä, naimalla ihanaa kyrpäänsä niiden väliin ja nauttimalla siitä kun ratsastan hänen päällään rinnat paljaina.. Tätä ajatellessani aloin jo odottaa koska Rami tulisi kotiin niin voisimme nauttia ryntäistäni vähän lisää.

Sidoin vyön hoikalle, ruskettuneelle vyötärölle ja menin keittiöön laittamaan astioita asianpesukoneeseen. Muita vaatteita en vielä tähän aikaan aamusta jaksanut edes miettiä. Yksinähän sitä kotona oltiin, joten ei niin väliä vaikka tuhmista ajatuksista lievästi sykkivä, kostea pillu onkin paljaana.

Ovikello soi.
- Mitähän tää nyt on, justhan se Rami lähti...

Katsoin oven raosta ja huomasin että se on Ramin idioottikaveri Pentti. En ole ikinä jutellut Penan kanssa sen enempää, mutta olin saanut hänestä jotenkin sellaisen kuvan että juoma tuntuu maistuvan ja menokenkä vipattavan. Rami tunsi Penan töiden kautta, eivät ilmeisesti mitään kovin läheisiä kavereita.

- Tervehdys! Tulin tuomaan tän poran jonka lupasin, että kiitos vaan lainasta. Missäs se isäntä itse onkaan, kysyi Pentti joka jo itseoikeutetusti seisoi eteisen puolella.
- Moi, Rami ei ole nyt kotona mut jätä se tohon vaan, sanoin ja huomasin että kaikesta päätellen juoma oli tainnut maistua Pentille myös eilen. Pentin silmät kimmelsivät ja kasvot olivat punakat ja vähän risuiset. Ihan ok näköinen kai muuten; Ok kroppa ja hyvännäköiset farkut, jotka ei tosin etupuolelta jättäneet paljoa arvailujen varaan. Ja "paljon" oli tosiaan oikea sana kuvaamaan pullottavaa etumusta. Olikohan se just herännyt jostain kun oli aamustondis vielä koholla, mietin ivallisesti. Pentti kuului olevan jonkin sortin naistenmies, ja vaistomaisestikin ajattelin että mahtoiko hän ajatella kaikkia naisia potentiaalisina sänkykumppaneinaan.

- Tota, mä en nyt tiedä miten kauan sillä Ramilla menee, että halutko jäädä odottamaan vai sanonko vaan että kävit tuomassa tän? Kysyin, ja toivoin että semi-nuivahko äänensävyni huomattaisiin ja siihen reagoitaisiin poistumalla ja saisin jatkaa aamun puuhiani kunnes Rami tulisi takaisin kotiin ja voisimme keksiä jotain mukavampaa.
- No voin kai mä hetkeksi jäädä, jos vaikka kahvit sattuu olemaan valmiina?

5

9124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sista

      Pentti joi kahvit harmitteli kun Rami ei ollut kotona, Käskin Pentin suksia hevonvttuun, ja Pentti lähtikin heti.

    • jottas

      kaivoin tiskipöydän laatikosta kaulimen, ja survaisin sen löysään toosaani, kävelin parvekkeelle tupakalle, kahvikuppi toisessa kädessä, aromasätkä toisessa,ka kaulin vitussa. Tällästä se on vanahan harpun elämä nykyään.. ennen sai miestä, vaan eipä saa enää.

      • N +

        Olen nuori nainen (tyttö) mutta työnnellä kaikea suurta. Leffaa katsoessa innostuu kaikkea mita kotoonta löytyy. Kaulinta en viekä kokeillut mut pitää käydä sopiva ostamassa.


      • sutka
        N + kirjoitti:

        Olen nuori nainen (tyttö) mutta työnnellä kaikea suurta. Leffaa katsoessa innostuu kaikkea mita kotoonta löytyy. Kaulinta en viekä kokeillut mut pitää käydä sopiva ostamassa.

        Ei tuorekurkku sit olis mitään? tai bataatti, kenties kesäkurpitsa. Porkkana taitaa olla liian laiha. jotkut kuulunu käyttävän banaaniakin. :)
        (yök tommoiset) heh...


    • aisuripaisuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      124
      9813
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      51
      2871
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2657
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1557
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1488
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe