Ninulla on ollut jo viikon aikana jo oireita jotka voisivat liittyä allergiaan. Ennen keväisin en ole kärsinyt mistään(olen 19v). Nyt minulla on oireita kuten väsynyt uupunut olo, pään ja selänkin jumiutuminen, kurkku/kaula herkkänä sekä hengenahdistus. Välillä on myös sekavaa/sumeaa oloa. Tuntuu että jokin painaisi/puristaisi tuolta rinnan alta eikä ilma tulisi keuhkoihin ihan kunnolla.
Kävin eilen lenkillä koiran kanssa ja heti ahdistua alkoi. Ilma tuntui jotenkin tosi raskaalta! Sisälle tultuani oireet helpottivat.
Voiko tämä olla siitepölyallergiaa ja/tai tavallista flunssaa? Oireet alkoivat ihan yhtäkkiä viime viikolla. Minulla on lisäksi pientä stressiä eräistä juhlista,mutta se ei ole niin vakavaa :) kauankohan tämä koivu ja muutkin kasvit kukkii?
Onko allergiaa?
2
114
Vastaukset
- Jeanne
Ja onko kellään antaa vinkkejä kuinka lievitttää hengenahdistusta? Olisi kiva ulkoilla ja urheilla koska pihalla on niin lämmin /:
- henna3
Jeanne
Allergiaoireita http://www.allergia.fi/allergia-ja-astma/allergian-itsehoito-ohjeet/allergian-aiheuttamat-vaivat/ . Otathan joka päivä säännöllisesti allergialääkkeen (saa apteekista ilman reseptiä)? Mikäli sinulla on nuhaa ja/tai nenän tukkoisuutta, kannattaa ostaa apteekista ilman reseptiä saatavaa allergianenäsuihketta.
Astman oireet http://www.allergia.fi/allergia-ja-astma/astma/astman-oireet-ja-aiheuttajat/ .
Suosittelen ottamaan yhteyttä terveyskeskukseen ja pyytää päästä keuhkopuhallustesteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943