ujoudesta on helppo parantua

Täytyy ottaa vain itsestään niskasta kiinni. Ryhdistäytyä ja tehdä niinkuin itse haluaa ja olla ajattelematta mitä muut ajattelevat. Tsemppaa itseä menemään juttelemaan sille komelle äijälle tai muijalle. Ujoudesta ei ole todellakaan ole muuta tapaa parantua Se on vain FAKTA.
3371
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Toimiva neuvo. Itse juuri tällälailla pääsin ujoudesta vaikka takapakkia välillä tulikin mutta luovuttaa ei saa

Äänestä

Minä en ole parantunut ujoudestani koskaan. Ennemminkin opin sietämään sitä. Toisaalta en edes koe, että minun pitäisi parantua ujoudesta, koska en näe sitä sairaudeksi alunperinkään.

Ujouteni on suojellut minua monilta asioilta Ujouteni takia minulla ei ole ikinä ollut yhtään sukupuolitautia eikä ongelmia alkoholin kanssa. Toisin kuin niillä luokan äänekkäämmillä, jotka vaihtoivat tyttöystävää kokoajan.

Lisäksi monet ihmiset pitävät yli kaiken ujoista ihmisistä sellaiset ihmiset pitää vain oppia tunnistamaan ja löytämään.

Äänestä
  • aikamoista pa5kanlänkytystä...ihan kuin itse et olisi halunnut luokkasi kuumimpia muijia jo silloin. Aika naiivia tommosta jauhaa. Koitat väkisin vääntämällä kääntää ujouden itsellesi eduksi.
    Okei ehkä joku saattaa pitää ujoista, mutta ei todellakaan suurin osa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

näinm kirjoitti:

Täytyy ottaa vain itsestään niskasta kiinni. Ryhdistäytyä ja tehdä niinkuin itse haluaa ja olla ajattelematta mitä muut ajattelevat. Tsemppaa itseä menemään juttelemaan sille komelle äijälle tai muijalle. Ujoudesta ei ole todellakaan ole muuta tapaa parantua Se on vain FAKTA.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu