"irtojalka" lipeää laudalta

pahastiturhautunut

Miten ihmeessä saan siteestä irti olevan jalan pysymään laudalla? Hissiin mennessä on oltava takajalka irti, ja aloittelijoiden pitää aloittaa harjoittelu niin että etujalka on kiinni ja takajalka antaa vauhtia, ja sitten luisutaan menemään.

En tiedä onko lauta sitten niin liukas että se irti oleva takajalka lipeää aina, se ei siis pysy kuin pari sekuntia laudalla. Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä, ja kerran jopa satutin itseni kun kaaduin ankkurihissikapulan päälle kun irti oleva takajalka lipesi laudan eteen ja taklasin sillä tavalla itseni.

Osaan laskea jotenkuten, aika aloittelija olen vielä eli temppuja en osaa, mutta rinteessä pysyn kyllä pystyssä melko kovassakin vauhdissa jos molemmat jalat on kiinni siteissä.

Lautani on aika uusi, vain parina päivänä olen sillä rinteessä käynyt ja ärsyttää todellakin tuo että en voi mennä hissillä. Kokeilimme jopa kaverin kanssa tasaisella niin että kaveri veti minua kädestä ja minä koitin tasapainoilla laudalla takajalka irti, mutta metrin päässä jalka jo lipesi, tein mitä tahansa.

AUTTAKAA!

3

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkis
      • Sukkis

        "Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä,"

        vielä et rohkeasti vaan uudestaan. Toki ymmärrän et voi aristaa sitä jos kaatuessaan ittensä satuttanut. Kaikki siellä hississä välillä lunta keräilee ja itekin n. 20 kuluneen talven aikana oon suhteellisen monta kertaa hissi-uraa vaaka-asennossa laahannut :)


    • pahastiturhautunut

      Kiitos, pitänee siis harkita vakavasti jonkun liukuesteen liimaamista siteen viereen, kun siihen tarkoitukseen on härpäkkeitä myynnissä.

      Tässä on nyt kesä aikaa tsemapa itseään, jospa se alkaisi sujua sitten ensi talvena. Tähän asti miesystäväni on siis kuljettanut minua autolla rinteen päälle (tietä pitkin pääsee huipulla olevan hotelin pihaan ja siitä lähtee heti hotellin vierestä muutama rinne), mutta onhan se aika typerää toimintaa, tosin mieheni ei valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe