Miten ihmeessä saan siteestä irti olevan jalan pysymään laudalla? Hissiin mennessä on oltava takajalka irti, ja aloittelijoiden pitää aloittaa harjoittelu niin että etujalka on kiinni ja takajalka antaa vauhtia, ja sitten luisutaan menemään.
En tiedä onko lauta sitten niin liukas että se irti oleva takajalka lipeää aina, se ei siis pysy kuin pari sekuntia laudalla. Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä, ja kerran jopa satutin itseni kun kaaduin ankkurihissikapulan päälle kun irti oleva takajalka lipesi laudan eteen ja taklasin sillä tavalla itseni.
Osaan laskea jotenkuten, aika aloittelija olen vielä eli temppuja en osaa, mutta rinteessä pysyn kyllä pystyssä melko kovassakin vauhdissa jos molemmat jalat on kiinni siteissä.
Lautani on aika uusi, vain parina päivänä olen sillä rinteessä käynyt ja ärsyttää todellakin tuo että en voi mennä hissillä. Kokeilimme jopa kaverin kanssa tasaisella niin että kaveri veti minua kädestä ja minä koitin tasapainoilla laudalla takajalka irti, mutta metrin päässä jalka jo lipesi, tein mitä tahansa.
AUTTAKAA!
"irtojalka" lipeää laudalta
3
1242
Vastaukset
- Sukkis
Ainakin ennen ollut saatavilla erilaisia tarra-tyylisiä ratkaisuja tuohon ongelmaan. Eli siteiden väliin liimataan "tarra-pala". Tässä yks esimerkki jos linkki toimii.
http://www.huuto.net/kohteet/burton-stomp-pad-liukueste-lumilautaan/312758836- Sukkis
"Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä,"
vielä et rohkeasti vaan uudestaan. Toki ymmärrän et voi aristaa sitä jos kaatuessaan ittensä satuttanut. Kaikki siellä hississä välillä lunta keräilee ja itekin n. 20 kuluneen talven aikana oon suhteellisen monta kertaa hissi-uraa vaaka-asennossa laahannut :)
- pahastiturhautunut
Kiitos, pitänee siis harkita vakavasti jonkun liukuesteen liimaamista siteen viereen, kun siihen tarkoitukseen on härpäkkeitä myynnissä.
Tässä on nyt kesä aikaa tsemapa itseään, jospa se alkaisi sujua sitten ensi talvena. Tähän asti miesystäväni on siis kuljettanut minua autolla rinteen päälle (tietä pitkin pääsee huipulla olevan hotelin pihaan ja siitä lähtee heti hotellin vierestä muutama rinne), mutta onhan se aika typerää toimintaa, tosin mieheni ei valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389