Miten ihmeessä saan siteestä irti olevan jalan pysymään laudalla? Hissiin mennessä on oltava takajalka irti, ja aloittelijoiden pitää aloittaa harjoittelu niin että etujalka on kiinni ja takajalka antaa vauhtia, ja sitten luisutaan menemään.
En tiedä onko lauta sitten niin liukas että se irti oleva takajalka lipeää aina, se ei siis pysy kuin pari sekuntia laudalla. Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä, ja kerran jopa satutin itseni kun kaaduin ankkurihissikapulan päälle kun irti oleva takajalka lipesi laudan eteen ja taklasin sillä tavalla itseni.
Osaan laskea jotenkuten, aika aloittelija olen vielä eli temppuja en osaa, mutta rinteessä pysyn kyllä pystyssä melko kovassakin vauhdissa jos molemmat jalat on kiinni siteissä.
Lautani on aika uusi, vain parina päivänä olen sillä rinteessä käynyt ja ärsyttää todellakin tuo että en voi mennä hissillä. Kokeilimme jopa kaverin kanssa tasaisella niin että kaveri veti minua kädestä ja minä koitin tasapainoilla laudalla takajalka irti, mutta metrin päässä jalka jo lipesi, tein mitä tahansa.
AUTTAKAA!
"irtojalka" lipeää laudalta
3
1504
Vastaukset
- Sukkis
Ainakin ennen ollut saatavilla erilaisia tarra-tyylisiä ratkaisuja tuohon ongelmaan. Eli siteiden väliin liimataan "tarra-pala". Tässä yks esimerkki jos linkki toimii.
http://www.huuto.net/kohteet/burton-stomp-pad-liukueste-lumilautaan/312758836- Sukkis
"Tästä syystä kaadun hississä koko ajan, enkä uskalla / kehtaa enää mennä hissillä,"
vielä et rohkeasti vaan uudestaan. Toki ymmärrän et voi aristaa sitä jos kaatuessaan ittensä satuttanut. Kaikki siellä hississä välillä lunta keräilee ja itekin n. 20 kuluneen talven aikana oon suhteellisen monta kertaa hissi-uraa vaaka-asennossa laahannut :)
- pahastiturhautunut
Kiitos, pitänee siis harkita vakavasti jonkun liukuesteen liimaamista siteen viereen, kun siihen tarkoitukseen on härpäkkeitä myynnissä.
Tässä on nyt kesä aikaa tsemapa itseään, jospa se alkaisi sujua sitten ensi talvena. Tähän asti miesystäväni on siis kuljettanut minua autolla rinteen päälle (tietä pitkin pääsee huipulla olevan hotelin pihaan ja siitä lähtee heti hotellin vierestä muutama rinne), mutta onhan se aika typerää toimintaa, tosin mieheni ei valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355356Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833459PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1193208Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1641775
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91410