Mielipiteitä Tulikiven mahdollisuuksista.
Yrityksen uudelleenjärjestelyt järjestelyt loppusuoralla ja kunhan rakentaminen vain alkaisi uudelleen heräilemään niin jokohan alkaisi viivan alla näkymään tulostakin.
Hinta aika alhainen ,kannattaisikohan ostaa pidempi aikaiseksi paperiksi.
Tulikivestä
2
105
Vastaukset
Aprikointia olen harrastanut minäkin Tulikiven kohdalla. Yhtiö luopui Kerman Saven astioista. Kaakeliuunit ovat periaatteessa erinomainen tuote, mutta tosiaan rakentamisen vaisuus on vaikuttamassa. Meillä Suomessa puun poltamisella saadaan kotimaista lämpöenergiaa. Kaakeli- ja vuolukiviuunit ovat samalla myös perinteinen lämmitysratkaisu omakotitaloissa.
Mieleen kyllä juolahtaa, että olisiko Tulikiven kannattanut luopumisen sijasta kehittää astiatuotantoaan? Ja ehkä samalla olisi voitu sitä laajentaakin. Jopa oma rinnakkainen tukijalkakin olisi ollut mahdollsita luoda firmalle. Mieleen tulee siinä yhteydessä myös esim. keraamiset lampunjalat, joista tanskalaiset ovat kehittäneet suoranaisen oman "brändin". Miksi jotain vastaavaa ei voitaisi tehdä meillä Suomessa? Vai ovatko omistukseltaan skandinaaviset liikepankit kieltäytyneet rahoituksesta?- Takkamestari
Ihmetytti tuo edellisen toimarin nopea vaihtuminen,onko omistaja sisäpiirissä näkemys eroja yhtiön suunnasta vai mikä.Menossa oleva neljännes kertoo varmaan jo itänaapurin tilanteen vaikutuksen yhtiön koko vuoden tuloksen suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492