Niin, eli siis.. hmmh.
Mitenkäs tämän nyt selittäisi? En oikeen tiedä onko tämä nyt edes kovin hyvä palsta tälle, mutta yrittänyttä ei laiteta, eikö..?
Täällä kirjoittelee eräs nuori, ikää on siinä kuutisentoista vuotta. En sen enempää yksityiskohtia nyt kerro, kaikki friikit piirteeni tulkoon esille myöhemmin. Yksinkertasesti sanottuna jo pitkään vaan on ollut semmonen tunne, että pitäisi epätoivoisesti löytää joku luotettava aikuinen, jonka hihaan takertua ja jonka kanssa puhua.
Oon erittäin huono puhumaan omista asioistani, ja varsinkin tämmöisinä kausina kynnys on monestakin syystä vielä paljon korkeempi. En tahdo kertoa, oon epävarma ja aina väittämässä itselleni vastaan, pärjään muka paremmin kun en anna ongelmien näkyä. Ja kyllähän asiat muutenkin tulee järjestymään, tiedän sen ja oon varma siitä. On kuiteski paljon asioita joista pitäis ja haluun saada puhuttua, ei ainoastaan ammattiauttajien kanssa, vaan jonkun ihan muun - tyypillisiä teiniprobleemia ja sitten vähän muutakin.
Kaksi vuotta nyt ollut näin, mutta varsinkin nyt keväällä ei ole opiskelu enää sujunut. Masennus ja sukupuoli-identiteetti. Muutenkin moni asia mietityttää ja tuntuu mahdottomalta käsitellä yksin.
Ylipäätään kaipaan jonkunlaista vanhempaa 'kaveria', sellasta jonka kanssa vois ylipäätään höpistä kaikesta mahdollisesta (ja jota spämmiä turhilla hehkutuksilla kaikista tapahtumista), perheen kanssa kun on ongelmia eikä sisaruksia paljoa ole. Sosiaaliset suhteet muutenki hiipumassa ja kaikki kommunikointi monimutkaista, eh. Yksinäinen olo, vaikka tärkeitä ihmisiä on ympärillä
Eli jos oot halukas tutustumaan muhun ja valmis kuuntelemaan valitustakin, esim. emailin tai vastaavan saa tähän jättää. Ei hätää, en aio vainota 24/7. Ihan jos sillon tällön voisi vähän kuulumisia vaihtaa
Juttuseuraa aikuisesta?
animaltheanimal
2
79
Vastaukset
- ...
joko löysit apua/kuuntelijaa?
- Auttaja86
Kelpaako vajaan kolmekymppisen miehen juttuseura? Sähköpostikirjeenvaihtoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949