Heips. minulla on critter nation 95 häkki, jonka yläkerrassa asustaa kolme nartturottaa, ikää 1.5 vuotta. alakertaan on juuri muuttanut 2 urosrottaa (laitetaan vielä että ne eivät pääse toistensa luokse selvyydeksi, ettei siitä tule kommenttia), vain muutaman päivän ollut. Olen tässä yrittänyt tehdä luottamustreeniä uroksille , mutta en ole löytänyt mitään makupalaa mikä olisi vastustamaton.
Tyttöihin toimi ihan jugurtti, kun ensimäistä kertaa rottiin tutustuin. nämä urokset eivät siitä niin innostuneet, eivät myöskään vauvojen lihasoseista, joita koitin muutamia.
Tähän voisi myös antaa niksejä millä saada rotta kesyksi, omat tiedot rajottuu netistä etsimiin youtube videoihin ja pariin blogiin, joista mielestäni sain ihan ok tietoa tyttöjen treenaamiseen, vaikka kynsien leikkuu on edelleen hankalaa, mut ei mikään hirveä ongelma (tytöillä aina kiire joka paikkaan)
Uudet rottapojat, lahjontaruokaehdotuksia?
2
149
Vastaukset
- Sedä
Mistä hankittuja ja minkä ikäisiä? Onko ne hyvin käsiteltyjä vai ei?
Luovutusikäiset on monesti ensin vähän vaikeita lahjottavia, kun ne ei ole vielä oppineet ahneiksi, eikä niille kelpaa mikään herkku etenkään sylissä :D Mut perusohje totutukseen on, että otat ne vaan sieltä häkistä syliin, ja pyörittelet, ja ulkoilutat vaikka sängyllä. Hyvältä kasvattajalta tulleita poikasiahan ei mitenkään kesyttää tarvitse, kunhan käsittelee että luottamus pysyy yllä. Vanhempien ja villimpien kanssa tarvitsee tehdä enemmän töitä.
Mä yleensä annan rotille auringonkukansiemeniä tai jotain pähkinöitä, keitetty riisi on myös melkoinen hitti. - Zerorakas<3<3
Meillä toimii lihapyörykät, keitetty riisi, kalkkuna, jauheliha yms. Mut parhaita on ollut pähkinät, muusi, pienet palat juustoa, keittokinkku ja banaani taateli... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909